Idag är jag förbannad därför att...

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jävla bögBiltema svarar inte när man ringer kundtjänst för att få veta om en vara finns inne eller ej. Ja dom har säkret jeTtemycket att göra en jävla söndag!

Bara för det tänker jag åka in i ren protest, har dom inte min vara så önskar jag deras anställda vårtor på underlivet!!11 :mad:

Grattis ditt jävla pucko! Naturligtvis hade inte Biltema min vara på lager, helt otippat va?
Köpte lite annat småkrafs och blev lite glad när det stod en mycket het tjej i kassan. :drool

For iväg till Jula som ligger granne med Biltema och köpte min grej där istället. Där inne fanns det faktiskt också en del vackra flickor. Uppsala har skärpt sig med utbudet, bra!

Nåja, fick nöjesåka lite med Dustern iaf.

Rolle247

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Hoj
00 Apa Mille Räser
Bytte olja och filter på bilen( Cittra xantia tdi 00) och nu vägrar den starta:confused: :va :mad: Helt obegripligt ! Men det är väl nått jävla elekroniskt som man måste in på verkstan med och diagnostisera. Byta nån liten eldosa och glatt betala ett par tre tusen....Minst.
Nä, nu köper jag en pv som vinterbil. :Bugar Brytarspetsar och förgasare.

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Bytte olja och filter på bilen( Cittra xantia tdi 00) och nu vägrar den starta:confused: :va :mad: Helt obegripligt ! Men det är väl nått jävla elekroniskt som man måste in på verkstan med och diagnostisera. Byta nån liten eldosa och glatt betala ett par tre tusen....Minst.
Nä, nu köper jag en pv som vinterbil. :Bugar Brytarspetsar och förgasare.

Citoträng.. Fransmän har en förmåga att göra det enkla komplicerat.. :huvet

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Kärringar, för det är alltid kärringar, som säger "det blev ju knappt nåt på din bil, min är mycket mer skadad", när de har lyckats bevisa varför de inte ska ha körkort genom att svänga rakt ut utan att ens fundera på att se sig för trots väjningplikt.
JO, DIN SUGGA, DET ÄR BUCKLOR OCH REPOR PÅ BILEN OCH DET ÄR INTE STANDARDUTRUSTNING.

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
:gnissla För att min inneboende kompis äter upp ALL mat, så man måste springa o köpa fukking mjölk, bröd, smör hela tiden, fast man ens hinner smaka på det förrens hon käkar upp det igen! :huvet

så tröttsamt.. som att ha en oförskämd tonårsunge hemma:mad:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Jag är förbannad därför att jag tappade tandborsten på golvet och att jag inte hade någon ny hemma.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
öööh... i norrland kanske...

fan va äckligt...

Ja jösses...

Du har fler äckliga bakterier INUTI din mun än vad det är på golvet på toaletterna på centralstationen...

Prova att städa hemma?

(EDIT)
Flest bakterier i ett nomalhem hittades i tangentbordet till datorn, det var alla sorters bakterier, inklusive tarmbakterier!
Tangentbordet hade klart fler bakterier per kvadratcentimeter än vad toasitsen hade!

Last edited:

LisaLP

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2006
Hoj
Yamaha R6
idag är jag förbannad för att jag tappade ur en hel färgburk över mina nygjorda tavlor som skulle göra mig 2000 rikare. morr...

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Ja jösses...

Du har fler äckliga bakterier INUTI din mun än vad det är på golvet på toaletterna på centralstationen...

Prova att städa hemma?

(EDIT)
Flest bakterier i ett nomalhem hittades i tangentbordet till datorn, det var alla sorters bakterier, inklusive tarmbakterier!
Tangentbordet hade klart fler bakterier per kvadratcentimeter än vad toasitsen hade!

Ja lilla du, jag har hört dedär tusen gånger.
Det påstås även att det är renare på toalettsitsen är typ, ja jag vette fan.
Inte i helvete får jag för mig att äta från toastolen för det.

Jävla idioti.

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
hahahah :skrattaåt

Idag är jag sur för att jag måste sova snart.. ska upp tidigt imorrn.:huvet

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Ja jösses...

Prova att städa hemma?

(EDIT)
Städa, nu blir jag förbannad har ju inte råd med någon lyxhustru.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...