Idag är jag förbannad därför att...

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
:rolleyes: Ska se till å ta lite fler på dej nästa gång nu när jag vet vem den smygande Dreggel är :tungan

Ullis mmmmm finns på en fotosida jag har redan :D

Jo men nu var det ju :tuttar vi pratade om? :D
Ska du ta mer på mig nästa gång? ;) :tummenupp

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jo men nu var det ju :tuttar vi pratade om? :D
Ska du ta mer på mig nästa gång? ;) :tummenupp

:rolleyes: tuttar ja jisse nå :tuttar bilder är de ända jag INTE har på Ullis :D

:nicka OJA nästa gång ska du få leka linslus :tungan

:lol okej nu trillade poleten ner :tungan Men visst kan de kanske ske de med:rolleyes:

Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
:rolleyes: tuttar ja jisse nå :tuttar bilder är de ända jag INTE har på Ullis :D

:nicka OJA nästa gång ska du få leka linslus :tungan

:lol okej nu trillade poleten ner :tungan Men visst kan de kanske ske de med:rolleyes:

Det går bra med :arsele bilder oxå...vi är inte kräsna här på SH inte! :D

4Hjo

I like you just the way you are
Gick med
2 Jan 2007
Hoj
flyger framåt
Den perfekta mannen:

Huvudet ska vara torrt och ädelt. Nackknölen ska vara svagt markerad. Skallen ska vara bred, rymlig, svagt välvd och mycket muskulös med antydd pannfåra. Pannan är slät (utan rynkor) i vila. Pannavsatsen är måttligt markerad. Nosryggen ska vara rak inte spetsig och bildar med skalltaket en vinkel på 30-35°. Nosspegeln ska vara välutvecklad och bred med vida näsborrar. Ögonbrynsbågarna ska vara svagt utvecklade. Käkarna ska vara kraftiga. Lagom med läpp och läpparna ska vara torra och sluta väl till munnen. Ögonlock och läppar ska ha mörkbrunt pigment.

Ögonen ska alltid vara mörkare än pälsfärgen. De ska vara något ovala, inte insjunkna eller utstående. Blicken ska vara livlig och intelligent. Ögonlocken ska vara åtsmitande och ögonvitan får inte synas. Svarta eller ljusa ögon är inte tillåtna.

Öronen ska vara medelhögt ansatta, täckta av fin hud inte köttiga. De ska vara medellånga, avrundade i V-form och ska bäras hängande. De ska vara något ner än medellånga.

Bett:
Saxbett med kraftiga käkar och jämna tänder.

hm det var visst Ungersk vizla /strävhårhunden de menade

Last edited:

Bambi

En liten ängel med glorian på sned ....
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
Hojlös
Idag är jag lite sur på alla gamla kärringar!
Satt på p-tåget till jakan med min MP3 spelare på och satt och messade till en kompis. (telefonen var på ljudlöst)då en äldre dam (Surkärring) satte sig brevid mig och efter typ 1 sek knackar hon på axeln och tittar på mig. Jag tar av mig hörlurarna och tittar på henne lite frågande.
Då öppnar kärringen munnen och säger:
Jag ser att du har din mobil telefon i handen. Här i sverige får man inte prata i mobilen på tågen. Men du kanske inte förstår svenska och har säkert inte varit här i sverige så länge.
(tillsaken hör att jag är halvspanjorska/halvthailänska)
Nä, svarade jag .. jag har bara bott här i sverige sen jag var 6 mån gammal så jag har inte hunnit lära mig svenska-lagar än....(sätter på mig hörlurarna igen) Då får kärringen spel och rycker ut mina hörlurar och säger :
Jag tycker att du ska åka hem till ditt banan odlande land igen för vi vanliga svenska vill inte ha dig här....
Som tur var var jag framme i jakan för annars hade jag gjort mos av henne :huvet

Så nu får man väl beställa en resa till ... ja...vilket land ska man välja.. kommer ju från två......... :D

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Idag är jag lite sur på alla gamla kärringar!
Satt på p-tåget till jakan med min MP3 spelare på och satt och messade till en kompis. (telefonen var på ljudlöst)då en äldre dam (Surkärring) satte sig brevid mig och efter typ 1 sek knackar hon på axeln och tittar på mig. Jag tar av mig hörlurarna och tittar på henne lite frågande.
Då öppnar kärringen munnen och säger:
Jag ser att du har din mobil telefon i handen. Här i sverige får man inte prata i mobilen på tågen. Men du kanske inte förstår svenska och har säkert inte varit här i sverige så länge.
(tillsaken hör att jag är halvspanjorska/halvthailänska)
Nä, svarade jag .. jag har bara bott här i sverige sen jag var 6 mån gammal så jag har inte hunnit lära mig svenska-lagar än....(sätter på mig hörlurarna igen) Då får kärringen spel och rycker ut mina hörlurar och säger :
Jag tycker att du ska åka hem till ditt banan odlande land igen för vi vanliga svenska vill inte ha dig här....
Som tur var var jag framme i jakan för annars hade jag gjort mos av henne :huvet

Så nu får man väl beställa en resa till ... ja...vilket land ska man välja.. kommer ju från två......... :D

Du får väl åka till ett land där de odlar bananer? :tungan :D

Förstår fullständigt att du ville göra mos av henne! Jag som kanske kan kategoriseras som "vanlig svensk" tycker du ska stanna kvar. Hon däremot kan åka var som helst bara hon åker långt bort! :mad:

Bambi

Gick med
29 Aug 2007
Hoj
Hojlös
ja..jag funderar på att leta rätt på henne och skicka henne till nåt land dit man kan skicka sura gamla tanter till...
Satt just och funderade på vilka fler svenska-lagar jag inte kan :tungan :D
Du får väl åka till ett land där de odlar bananer? :tungan :D

Förstår fullständigt att du ville göra mos av henne! Jag som kanske kan kategoriseras som "vanlig svensk" tycker du ska stanna kvar. Hon däremot kan åka var som helst bara hon åker långt bort! :mad:

Lund

Övar
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
CBR600F3 -95, XR650R -03
Idag är jag lite sur på ...d igen för vi vanliga svenska vill inte ha dig här....
Som tur var var jag framme i jakan för annars hade jag gjort mos av henne

Det där var faktiskt så stört att min första tanke var att du hittar på...

Men om det är sant, så fattar jag verkligen inte sådana människor!
Fan, jag hade blivit galen! Men man hade säkert blivit så paff att man helt kom av sig och bara satt tyst som ett fån...

Bambi

Gick med
29 Aug 2007
Hoj
Hojlös
Det är sant och ja det är helt stört *morrar*
Tvärr har det hänt fler gånger och bara av tanter i mormors-ålder......
Och det roligaste är att dom inte reagerar på att jag pratar helt utan brytning.. Dom skulle nog bli väldigt förvånade om dom fick höra mitt namn...
Har ett väldigt svenskt namn...:tungan

Det där var faktiskt så stört att min första tanke var att du hittar på...

Men om det är sant, så fattar jag verkligen inte sådana människor!
Fan, jag hade blivit galen! Men man hade säkert blivit så paff att man helt kom av sig och bara satt tyst som ett fån...

Lund

Övar
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
CBR600F3 -95, XR650R -03
Dom skulle nog bli väldigt förvånade om dom fick höra mitt namn...
Har ett väldigt svenskt namn...:tungan

Jo, jag såg det. :stalker

Jag känner att ett citat från en kille från min hemby är på sin plats här.
Historia: Han och några andra småligister var och störde på gården hos en tant. (gissningsvis var dom under 12år.) Hon öppnar fönstret och ber dom dra åt helvete. Han svarar då det enda raka man kan säga till gamla människor som tar sig ton...

"Håll käft! Du dör ju ändå snart!"
Han syftade naturligtvis på hennes ålder, inget annat.

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...