jag e lite less idag/.../
Örejävlabro brukar annars vara rätt ok, Men hör av dej nästa gång den pajar här så ska jag försöka hjälpa till
jag e lite less idag/.../
Örejävlabro brukar annars vara rätt ok, Men hör av dej nästa gång den pajar här så ska jag försöka hjälpa till
Jag blir betydligt mer irriterad på de som hämtar mat på pannbifferian, förpackad i ett halvt ton papper vilket de sedan hivar ut genom bilfönstret när pseudonäringen är slut.Folk inte kan plocka undan efter sig på mc-donalds! Ok att korkade teens , påverkade av grupptryck inte tar undan efter sig men när 28 åriga killar som man förväntar sig ska klara av att torka sitt eget skithål efter ett toaletbesök inte plockar undan efter sig utan låter nå´n underbetald, finnig tånåring som jobbar där plocka i deras matrester blir Jag förbannad!
Jag blir betydligt mer irriterad på de som hämtar mat på pannbifferian, förpackad i ett halvt ton papper vilket de sedan hivar ut genom bilfönstret när pseudonäringen är slut.
Själv plockar jag bara undan efter mig när jag tycker att maten och servicen motsvarade priset.
Jag skall ha valuta för pengarna!
De olika konsortsier som tillhandahåller ljumna smörgåsar (Mack dånald, Kung Birger, Macks och liknande) levererar beställd produkt = Jag plockar undan.
Vägkrogar levererar sällan vad jag betalar för.
Till exempel så är VIP i Ljunga och Checkpoint Sweden inte prisvärda ens om man blir bjuden.
Har även hänt att jag velat plocka undan på restaurang i övre prisklassen (minns inte namnet, men ett mindre värdshus i Karlskoga).
Principer!
...så om det är kycket folk och Jag letar plats och det blir en ledig när du reser dig, så får JAG ta bort ditt skit? Det tycker inte Jag är ok. Du har ätit skiten och sölat ner och om det sen var gott eller ej är väl ingen annans problem, eller?
Plocka undan efter er, alltid så blir världen bättre. Fick jag välja skulle de som inte plockat undan efter sig för 3:e gången förlora sin rösträtt. Om de inte får in en sådan banal komponent i sin personlighetsrepertoar så kan man undra vilka andra brister där finns...
Inte ska man väl slänga sina rester på en "resturang" nör man inte gör det hemma, visst kanske är det fullt och nån står och väntar på ett bord så kanske man kan vara snäll. Men säg till de som jobbar.3223131Folk inte kan plocka undan efter sig på mc-donalds! Ok att korkade teens , påverkade av grupptryck inte tar undan efter sig men när 28 åriga killar som man förväntar sig ska klara av att torka sitt eget skithål efter ett toaletbesök inte plockar undan efter sig utan låter nå´n underbetald, finnig tånåring som jobbar där plocka i deras matrester blir Jag förbannad!
Inte ska man väl slänga sina rester på en "resturang" nör man inte gör det hemma, visst kanske är det fullt och nån står och väntar på ett bord så kanske man kan vara snäll. Men säg till de som jobbar.
Ps blir förbannad på allt gnäll om Örebro.
Man ska inte slänga sten i glas hus har jag hört
Men nu vart jag då både arg och förvånad över att de finns en som inte kan sluta. Dax att jobba igen så att vi andra slipper se allt skryt över att vara hemma fru.
Anser att de är jätte kul att du hittat nån du vill vara gift med MEN för i hela fridens dagar, jag tror jag har rätt när jag säger att INGEN är avis på det.
Men samtidigt är de väll inte så kul när det står i var å vartannat inlägg om det, de är alltid kul när nån hittar den dom vill spendera resten av livet med.
MEN det finns bara EN (okej 2) som dagligen skriver om detta.
Och att sen kritisera ALLA svenska killar bara för att man själv träffat ett antal som var av ett sämre slag. De är så galet att jag faktiskt blir förvånad över att de ens skrevs. (dra inte alla under en å samma kam kommer upp i detta läge)
Jisses DÅ skulle jag inte kunna umgås med mina vänner av invandrar bakgrund pga de jag ser när jag jobbar....
Hörs de inte hur ILLA de låter?
Alltså, är man inne på detta forum så kan man ju inte undgå att läsa om ditt och Gabors underbara liv..Men lilla lilla du....
Som jag skrivit förut, det är inte jag som tar upp det dagligen men jag vet att JAG tas upp dagligen av andra. Det är ju jävligt underligt med tanke på att Ni är så less att läsa om mig och mitt underbara liv??? Hur fan får Ni ihop det?? Jag ser dagliga inlägg från te x Valmers om mig och mitt liv... OM Ni nu är så jävla trötta och less på att läsa om mig och mitt liv ge då fan i att skriva om mig och mitt liv då.... Underliga människor....
När jag jobbade var det ju ett jävla liv över det också och nu vill Ni att jag ska börja jobba igen....
Men nej jag tänker inte börja jobba med väktar och p-vakts jobben igen. Jag jobbar med det jag tycker är viktigt, min familj och mina barn. Sen fyller jag mina dagar med sånt jag tycker är roligt te x hojåkning, hästar.....
Tyvärr är jag tvungen att spendera en del tid på sjukhuset fortfarande. Så mina dagar går runt ändå....
Alltså, är man inne på detta forum så kan man ju inte undgå att läsa om ditt och Gabors underbara liv..
Tycker att Gabor verkar vara väldigt bra..MEN själv skulle jag aldrig drömma om att lämna ut mig själv och min familj på ett forum.....
Ja, det är ditt problem.
Ja, han verkar ju ha förstått... Tala är silver, men tiga är guld.Men som jag skrev det är i många fall någon annan som skrivit något OM mig....
Lämna ut mig själv?? Jaaa du det är det ju ingen som gör på det här forumet....? Man kan med jämna mellanrum läsa trådar där trådskaparen har blivit lämnad av sin tjej och man får läsa alla detaljer bara för att ta ett exempel. Lämna ut min familj? Det har jag absolut inte gjort, jag har berättat om små ljusglimtar när mina barn fått mig att le tex men inte berättat nåt direkt ingående om vilka de är och hur de är som personer....
Ja, du har helt rätt. Gabor är en väldigt bra och sympatisk människa. Därför han väljer att inte svara på många av inläggen....
Ja, han verkar ju ha förstått... Tala är silver, men tiga är guld.
Kia skrev:Men lilla lilla du....
Som jag skrivit förut, det är inte jag som tar upp det dagligen men jag vet att JAG tas upp dagligen av andra. Det är ju jävligt underligt med tanke på att Ni är så less att läsa om mig och mitt underbara liv??? Hur fan får Ni ihop det?? Jag ser dagliga inlägg från te x Valmers om mig och mitt liv... OM Ni nu är så jävla trötta och less på att läsa om mig och mitt liv ge då fan i att skriva om mig och mitt liv då.... Underliga människor....
När jag jobbade var det ju ett jävla liv över det också och nu vill Ni att jag ska börja jobba igen....
Men nej jag tänker inte börja jobba med väktar och p-vakts jobben igen. Jag jobbar med det jag tycker är viktigt, min familj och mina barn. Sen fyller jag mina dagar med sånt jag tycker är roligt te x hojåkning, hästar.....
Tyvärr är jag tvungen att spendera en del tid på sjukhuset fortfarande. Så mina dagar går runt ändå....
Jag blir förbannad över att Jag sparade det godaste till sist i min pestopastagucka. Mogna kycklingbringor som bara väntade på att Jag skulle få sätta mina gulgråa rått-tänder i dom. När Jag var redo för dom blev Jag mätt!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|