Jag är förbannad för att det är slut på mitt konto
PM'ar gärna kontonummer till dom som är villiga att skicka bidrag)
[YOUTUBE-ID]19WulQUmBBg[/YOUTUBE-ID]
Åk till Ungern där skiner alltid solen och alla killar är snälla !
Helvetes JÄÄÄÄVLAR
En massa arg text om tapetsering...
Palle71;3224Edir964 skrev:Du borde kanske prova att "tapetsera" med Gladpack utanpå tapeterna? Nästa gång är det bara att dra av plasten och på med nytt.
Helvetes JÄÄÄÄVLAR
Nu Besitter jag sann ILSKA!
Min dotter kludda ner två våder tapet med spritpenna för ett tag sen!
................................................. ANDAS ........................ ooooooooooohhhhhhhhhhh
Well well idag skulle jag fixat! HAde en rulle av samma tapet..... åkte å köpte lim pensel mm mm mm ...............
Åkte hem ringde till tapetaffären och frågade om jag var tvungen å slipa den allt spritpennekludd Å det var jag
Fuck slipa för hand slipa slipa ...fram me´slipmaskin bzzzzz slipa slipa hela jävla rummet dammfyllt!
sen kladda lim och..... sen förstå att det är mönster passning H**A!! kladdar vidare faaan det sitter en Bård som jag måste passa emot.... FAAAN!!
+ att den sista våden gick in i ett hörn så tapetjäve´len vart 1 dec för lång ..........
HELVETE HELVETE!
Nu sitter skiten där men det ser ut som #¤***SDLWKJH#Y!GIU#"UHO#(GÄÄÄ##"""Ä**ÄÄ"Ä"!!
Hoppas det ser bättre ut imorgon!
Har precis svept en öl och nästan druckit upp en till! Lugna sig lite!
HELVETEE!
Helvetesjävlahelvetefaannskukihelvetedraåthelvetejagblirförbannadsåinnielvetejaghatardethärjustnuochjjagärsåjävlaargsåinnihelvetefaaansåjävlaargsåjagintekommerpånågebrasvordommar!tycksyndommigförihelvetejvlarfördetärfansyndommignufaanhelevetesjävlar!!
Dumjävel... nästa gång kan du måla över me lackfärg istället så slipper du slipa...
Klassiker så härlig!3224600
[YOUTUBE-ID]19WulQUmBBg[/YOUTUBE-ID]
Jag beundrar dig som inte bara köpte täck färg och måla rummet, längre tid men mindre drygt.3225036Åhhhjagsomprecishartattbortdigfrånignorelistan
Ochsåkommerdumeddetdär jaghatardig!
Fastdetgörjagjuinte! Hatardigalltså!
MMMfasstslipningenvarmittminstabekymmmer!
VärstvaråfåpasstillhögerÅvänsterÅuppÅner!
Tankenslogmiggattjagskullelackaetttuntlagermenjaghadebestämtmigförattgöradetivkällochorkadeinteväntapåattlackenskulletorka...!
Åhhhjagsomprecishartattbortdigfrånignorelistan
Ochsåkommerdumeddetdär jaghatardig!
Fastdetgörjagjuinte! Hatardigalltså!
MMMfasstslipningenvarmittminstabekymmmer!
VärstvaråfåpasstillhögerÅvänsterÅuppÅner!
Tankenslogmiggattjagskullelackaetttuntlagermenjaghadebestämtmigförattgöradetivkällochorkadeinteväntapåattlackenskulletorka...!
Mje det gick säkert fortare att slipa ner allt o dammsuga upp allt damm
Du jag kom på något bra med att din spacetagent inte funkar. Den kompenserar mina särskrivningar3225072VilketMåsteBetydaAttViärKömpisarNuEller
VilketMåsteBetydaAttViärKömpisarNuEller
Såja.Du jag kom på något bra med att din space tagent inte funkar. Den komp en serar mina sär skrivningar
Råkade skriva så först men ändrade3225085Såja.
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|