Idag är jag förbannad därför att...

Dominator-Rocks

Guest
Jag kan inte fatta att du verkligen är farsa..
Hoppas verkligen du är vettigare i verkliga livet än här.

Man tror ju fan man håller till på moppenet eller nåt när man ser dina inlägg.

Detärensjukskillnadjaglovardig! :fakta :D

På nätet/SH är jag en Clown/Jobbigjävel/Fjortis

Men jag är nog typ 700% seriösare när jag umgås med min familj/barn!

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Dra ÅT helvete :mad:

Edit:Jag tar en öl till!

Edit: Fucking jävla specetangent som nu mer är en litenjävlalitekluddelilledutliakastorsomenenknappnålshuve!Fuckihelvetevilkenjävlaorövning--....!

(Dags för angermanagament..........)

Nu blire lite Sheryl Crow & Kid rock med Picture....lugna sig...

Halvalåtennuochjagbörjarlugnamig!

I din signatur:
Ullis skrev:
Lättretlig du är, är du tjej eller?.

He, he... Är du det? :va

:D

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jag kan inte fatta att du verkligen är farsa..
Hoppas verkligen du är vettigare i verkliga livet än här.

Man tror ju fan man håller till på moppenet eller nåt när man ser dina inlägg.

:va rätta mej om jag har fel men att skriva "gå å läg dej då dumjävle.." är moget och vuxet de då :rolleyes:

Hade en plan på att inte svara på de inlägget men men jag är en dålig och elak person :D

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag är inte festernas medelpunkt och brukar inte göra så mycket väsen av mig, men att jag skulle vara helt genomskinlig trodde jag aldrig!

Var ute på en lång härlig tur igår och skulle göra en vänstersväng, en sådan vänstersväng vid en refug där vänstersvängaren får en egen liten fil för svängen. När jag närmar mig själva svängen kommer en bilist i full fart, som har väjningsplikt och ska ut på huvudvägen jag kom på. Jag ser att han tittar åt båda håll, vänster och höger, vänster och höger en gång till. Han ser stressad ut så jag tänker att han kommer köra på mig ifall jag inte släpper fram honom. Jag saktar alltså ner så jag nästan står still och mycket riktigt blåser han bara rakt ut i vägen. När bilen är mitt för mig vänder han huvudet till höger och får, vad det ser ut som, världens chock att jag är en meter ifrån honom på väg i 1 km/h mot hans framdörr, men han trycker gasen i botten och gör sin sväng och drar iväg som fan.

Måste lära mig var tut-knappen sitter så jag kan visa hur förbannad jag blir när folk tror att jag är genomskinlig. :mad:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Lämnade in min minidiscstereo för x antal veckor sedan. När jag kikade förbi butiken för att höra hur det har gått så fick jag svaret "tyvärr så har jag inte kunnat kolla på den än för att jag håller på att flytta verkstaden":huvet kunde han inte ringt eller klämt ur sig det lite tidigare.

:tuttar vart sur o tog med sig den hem för att ta den till någon annan alterantivt strunta i att laga minidisken då cd och radion fungerar utmärk och bärbar minidisc finns någonstanns i flyttlådorna men det retar mig ändå att inte få veta vad felet är och om det är värt att fixa, stereo med inbyggd minidisc växer inte på träd om man säger så.

Last edited:

Mrs. Laphroaig

Guest
Att min handläggare på arbetsförmedlingen säger sig "inte hunnit" ringt chefen på det företag jag ska arbetsträna på. Min handläggare har vetat om detta i 7 veckor och inte gjort ett handtag ännu!
Meningen var att jag skulle börjat förra veckan men kan inte göra det eftersom vissa beslut måste tas samt att en hög papper ska skrivas innan vilket innebär att jag inte kommer igång förrän i början/mitten av november :mad:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Att min handläggare på arbetsförmedlingen säger sig "inte hunnit" ringt chefen på det företag jag ska arbetsträna på. Min handläggare har vetat om detta i 7 veckor och inte gjort ett handtag ännu!
Meningen var att jag skulle börjat förra veckan men kan inte göra det eftersom vissa beslut måste tas samt att en hög papper ska skrivas innan vilket innebär att jag inte kommer igång förrän i början/mitten av november :mad:

...och du har väl vetat om att din handläggare vetat om detta i 7 veckor nu. Faan va lätt det är att ducka för ansvar och skylla på andra... :hihi :hihi

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
...och du har väl vetat om att din handläggare vetat om detta i 7 veckor nu. Faan va lätt det är att ducka för ansvar och skylla på andra... :hihi :hihi

Jag vill också ha ett jobb, där jag håvar in pengar i form av lön utan att göra något, medan mina kunder/klienter gör allt mitt jobb gratis! :banana

Man kanske ska bli handläggare på Arbetsförmedlingen? :va

:)

Last edited:

Ludde Ludde

Ny medlem
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
Yamaha rd 125
nu är jag jävligt förbannad för att hojen inte ville starta! :mad:

Har hållt på som en jävla galning i 1 timme nu, är helt genomblöt. Arrgh:huvet

Mrs. Laphroaig

Guest

Nu är det ju så här att jag har ringt till min handläggare på arbetsförmedlingen cirka en gång i veckan OCH mailat till han för att jag vill verkligen komma igång och testa hur mycket jag klarar av att arbeta.
Visst kan jag ringa till chefen på företaget, vilket jag också har gjort, men just detta kan jag inte sköta själv då arbetsförmedlingen ska förhandla om hur mycket jag ska i lönebidrag, om det ska räknas som praktik eller arbetsträning, om f.kassan ska gå in och betala en viss del etc. Med andra ord ingenting som jag kan förhandla om själv.
Företaget kan inte och får inte ta emot mig utan att alla papper är skrivna, de har själva ringt (både chefen och den tjej jag ska gå med) till min handläggare men utan respons.
Klart man blir förbannad då !

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
HELVETE!! Tvättmaskinen har turbotvättat. Min tvätt är blöt fläckvis, å luktar absolut inte rent. Maskinen från helvetet, den står däremot på KLAR :mad:

Jag har inte tid & ork för att börja om igen, jag ska upp 05,30 PIP!! Gahhh!!!

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
HELVETE!! Tvättmaskinen har turbotvättat. Min tvätt är blöt fläckvis, å luktar absolut inte rent. Maskinen från helvetet, den står däremot på KLAR :mad:

Jag har inte tid & ork för att börja om igen, jag ska upp 05,30 PIP!! Gahhh!!!

Tvätten kan gå under natten medans du sover sen kan du hänga upp de när du vaknar.. :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati