Idag är jag förbannad därför att...

Kia

Guest
Nu är ju som tur är varken ungrare eller svenskar enskilda raser, så oavsett vad vi tycker om varann så faller det utanför ramarna för rasism...

För övrigt har jag inget emot ungrare generellt sett (bara dom som har hundar som bits), men oavsett hur glada vi är för Kias skull så blir det lite tröttsamt att det alltid ska nämnas hur oöverträffliga ungrare är... :gnissla

Nu är det ju så att det oftast är Valmers mfl som tar upp ämnet hela hela tiden..... :huvet :gnissla

Sedär!
"Föredrar en icke-svensk"
Får jag påstå att jag föredrar icke-negrer?
Men det gör jag ju inte.
Alltid.
Ibland föredrar jag icke-negrer.
De är lättare att hitta i mörkret.

"Åsikter baserade på verkligheten"?
Är du facit?
Vänligen infoga kritik mot ungrare.

Ja, jag är MITT eget facit. Jag gör väl inte frivilligt om samma misstag hur många gånger som helst.
Det verkar som att Ni tror jag försöker övertyga Er om hur Ni ska tycka. Men icke, Ni får tycka vad Ni själva vill, kn*lla precis den Ni behagar osv...
Men JAG själv väljer min ungrare för han har visat så många fina egenskaper som JAG saknade hos mina svenska ex....

Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Hej, jag heter Dreggel. Vi bryr oss inte. PUNGT.

Last edited:

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Men ge fan i att citera mina inlägg då! :huvet :huvet :huvet

Så att citera inlägg betyder att man bryr sig? Ok då ska jag genast editera.

Ånej! Nu citerade jag dig igen! Jag kommer snart bry ihjäl mig.

Kia

Guest
Så att citera inlägg betyder att man bryr sig? Ok då ska jag genast editera.

Varför i helvete skulle man annars citera någon? Om det vore sant att man inte brydde sig så ger man väl bara blanka f*n i att ens orka skriva nåt?? :va :huvet

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Jag är lite förbannad på mig själv som antingen bara varit full eller bakis hela helgen. Jag har en jävla massa skolarbete att göra innan jag äntligen får gå och lägga mig nu.

Fan va dum man är.

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Varför i helvete skulle man annars citera någon? Om det vore sant att man inte brydde sig så ger man väl bara blanka f*n i att ens orka skriva nåt?? :va :huvet

Jag ser hur det här kommer bli i mina kommande förhållanden:
"-Du bryr dig inte om mig."
"-VA!? Jag citerar dig ju hela tiden!"

En anledning till att man citerar någon kan ju vara för att visa vilket inlägg man svarar på så att det blir lite ordning i tråden.

Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag är jävligt förbannad på att den misshandlade 16 åringen dog idag av sina skador. Varför, varför vill folk varandra så jävla illa?

Räcker dock att läsa den här tråden, så förstår man varför det är krig i världen.. sorgligt.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Helvete....jag blir så jäkla ledsen. Har läst om detta & hoppats innerligt att pojken skulle överleva. Stackars föräldrar :(

Sen det som hände i Rödeby om pappan som det brast för & som slutade med en död 15-åring & en skottskadad 16-åring. Det är barn lika gamla som min egen dotter, känns helt overkligt.

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
Jag är så förbannad idag att jag inte ens kan skriva det i rutan här för då slår jag sönder datorn. Skonar alla från min vrede. Amen! *skål*

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:mattias Man ska inte slänga sten i glas hus har jag hört :rolleyes:

:eek: Men nu vart jag då både arg och förvånad över att de finns en som inte kan sluta. Dax att jobba igen så att vi andra slipper se allt skryt :va över att vara hemma fru.

Anser att de är jätte kul att du hittat nån du vill vara gift med MEN för i hela fridens dagar, jag tror jag har rätt när jag säger att INGEN är avis på det.
Men samtidigt är de väll inte så kul när det står i var å vartannat inlägg om det, de är alltid kul när nån hittar den dom vill spendera resten av livet med.
MEN det finns bara EN (okej 2) som dagligen skriver om detta.

Och att sen kritisera ALLA svenska killar bara för att man själv träffat ett antal som var av ett sämre slag. De är så galet att jag faktiskt blir förvånad över att de ens skrevs. (dra inte alla under en å samma kam kommer upp i detta läge)
Jisses DÅ skulle jag inte kunna umgås med mina vänner av invandrar bakgrund :crash pga de jag ser när jag jobbar....

:va Hörs de inte hur ILLA de låter?

Last edited:

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
:mattias Man ska inte slänga sten i glassss hus har jag hört :rolleyes:

Nu blev jag rätt arg på att du stavar glas med många S :mad: Eller pratar vi om hus byggda av glass? :va Iallafall rätt ska vara rätt annars blir det fel och sånt gör mig förbannad (just i denna tråd) :huvet

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning