Idag är jag förbannad därför att...

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Sååååå typiskt svensk.... :huvet

Sånt här bäddar vi för själva. Folk lär inte sina barn vad empati och medkänsla är. Dessutom är det många vuxna som helt saknar dessa förmågor också. Kanske gå en kurs eller nåt?? :huvet :huvet

En stor eloge till Dig Nursey som tog hand om katten.
Fast du är givetvis inte typisk svensk? :ungern

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
.....jag inte fixar i ordning min motorcykel så jag kan dra ut och bränna (bensin, däck, 70-sträckor och eventuellt lite bromsbelägg också)............ARGH :mad: :mad: Vintern är ju här snart :mad: :mad:

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
...jag har en kollega som gör allt det roliga jobbet, sen går han till avdelningschefen och muttrar, så får jag göra skitgörat.

Sen funkar i regel inte det han gör 100% när det är klart heller, men då är han redan på ngt annat roligt.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Om "typisk svensk" är att vara och betee sig som du och många härinne, NEJ då är jag fan inte svensk överhuvudtaget.
Det kan ju vara så att utrycket 'typiskt svenskt' är en jävla trött floskel? I Ungern antar jag att folk tävlar om vem som kan köra flest trafikskadade katter till sjukan?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det kan ju vara så att utrycket 'typiskt svenskt' är en jävla trött floskel? I Ungern antar jag att folk tävlar om vem som kan köra flest trafikskadade katter till sjukan?

Japp, och inte nog med det, där kan alla parkera sina bilar, och inga karlar är dumma mot sina fruntimmer heller...

Nu känner inte jag så många ungrare, men så måste det vara för sånt tycker Kia är viktigt!

Dominator-Rocks

Guest
Japp, och inte nog med det, där kan alla parkera sina bilar, och inga karlar är dumma mot sina fruntimmer heller...

Nu känner inte jag så många ungrare, men så måste det vara för sånt tycker Kia är viktigt!

:rofl

Du är en skojig/konstig prick du!

Läste tidigare idag om fin middag och punkkonsert... :D

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Grannens schäfer bet mig i sommras. Han är ungrare. :mad:

Btw, spelar alla ungrare sånt där fattigmans-schack (minns inte vad det heter, nästan utdött spel i den civiliserade världen)? :confused:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX

Betyder detta att även ungerskor är lika överlägset bäst? Jag har bara en sådan där svensk kvinnogris som förtrycker mig. :(

Kia

Guest
Vet att det finns ett stort antal Ungrare här på SH och tycker Ni kan fråga de hur det ligger till.

Jag ser ju bara vilka fina svenska killar det finns bara här.... :rolleyes:
Det var just såna killar som jag sprang på förut och som fick mig att tänka om. Men jag går ju bara efter mina egna erfarenheter precis som alla andra.

Paradoxy

Guest

Det var just såna killar som jag sprang på förut och som fick mig att tänka om. Men jag går ju bara efter mina egna erfarenheter precis som alla andra.

Men för i helvete kvinna. Det är som att säga: "En gång träffade jag en tjej som var en riktig ***** alla tjejer måste därför va horor".

Edit: Skoj, det blev censurerat. Ni klara nog att använda eran fantasi till att lista ut vad där stod.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Du tror inte på att man blir bemött som man förtjänar då?
Att om man själv är en glad och positiv prick bemöts man glatt och positivt av andra?

Motsatsen skulle då vara att är man sur, grinig och skadeglad mot andra blir man bemött precis så?

Eller nääe, så kan det väl aldrig vara? :rolleyes:

Gabor

Guest
Grannens schäfer bet mig i sommras. Han är ungrare. :mad:

Btw, spelar alla ungrare sånt där fattigmans-schack (minns inte vad det heter, nästan utdött spel i den civiliserade världen)? :confused:

Nää, de flesta spelar in hårdporrfilmer med ukrainska tjejer och blir skitrika..:)

Idag blev jag förbannad för att jag fick en sticka i fingret....:mad:

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Linde Volley förlorade i premiären.. :(
men flickan ja hejade på fick pris som bästa spelare så ja måste leta upp dendär andra tråden o skriva i den sen me.. :)

Kia

Guest
Du tror inte på att man blir bemött som man förtjänar då?
Att om man själv är en glad och positiv prick bemöts man glatt och positivt av andra?

Motsatsen skulle då vara att är man sur, grinig och skadeglad mot andra blir man bemött precis så?

Eller nääe, så kan det väl aldrig vara? :rolleyes:

Absolut blir man bemött som man förtjänar många gånger. Nu är jag varken sur eller grinig. (skadeglad? Tja vissa får vad de förtjänar faktiskt) Å många gånger blir jag inte heller bemött så heller.
Det jag försöker få fram är att MINA erfarenheter säger MIG att MIN man som är ungrare behandlar mig mycket mycket bättre än någon svensk kille någonsin har gjort. Nu menar jag inte att alla svenska killar jag har haft har slagit mig och betett sig illa på det viset. Det jag tänker på är alla småsaker som ofta glöms bort som jag tror svenska killar inte ens tänker på ibland. Eller som de tänker på det första halvåret medan man är nykär. Sånt som gör vardagen mycket lättare och trevligare. Ingen svensk kille jag har haft har tex hållt upp dörren (varje gång) för mig, haft som vana att bjuda mig på frukost på sängen, hjälpt till med alla hushålls-sysslor utan att jag behövt be om det, varje varje dag sagt "jag älskar dig", nästan läst mina tankar och sett på mig när jag har ont och mår dåligt, varje dag fått mig att le och skratta.... osv... bara några av det saker MIN man gör för mig som ingen tidigare kille gjort. Sånt som faktiskt betyder mycket för mig.

Glömde ju bort att skriva vad som gör mig förbannad idag.... Människor som har otroligt dålig planering och som tror att alla omkring dem ska släppa allt och bara rusa till undsättning... :huvet

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...