Fast du är givetvis inte typisk svensk? :ungernSååååå typiskt svensk....
Sånt här bäddar vi för själva. Folk lär inte sina barn vad empati och medkänsla är. Dessutom är det många vuxna som helt saknar dessa förmågor också. Kanske gå en kurs eller nåt??
En stor eloge till Dig Nursey som tog hand om katten.
Fast du är givetvis inte typisk svensk? :ungern
Det kan ju vara så att utrycket 'typiskt svenskt' är en jävla trött floskel? I Ungern antar jag att folk tävlar om vem som kan köra flest trafikskadade katter till sjukan?Om "typisk svensk" är att vara och betee sig som du och många härinne, NEJ då är jag fan inte svensk överhuvudtaget.
Det kan ju vara så att utrycket 'typiskt svenskt' är en jävla trött floskel? I Ungern antar jag att folk tävlar om vem som kan köra flest trafikskadade katter till sjukan?
Japp, och inte nog med det, där kan alla parkera sina bilar, och inga karlar är dumma mot sina fruntimmer heller...
Nu känner inte jag så många ungrare, men så måste det vara för sånt tycker Kia är viktigt!
Betyder detta att även ungerskor är lika överlägset bäst? Jag har bara en sådan där svensk kvinnogris som förtrycker mig.Japp, och inte nog med det, där kan alla parkera sina bilar, och inga karlar är dumma mot sina fruntimmer heller...
Nu känner inte jag så många ungrare, men så måste det vara för sånt tycker Kia är viktigt!
Jag ser ju bara vilka fina svenska killar det finns bara här....
Det var just såna killar som jag sprang på förut och som fick mig att tänka om. Men jag går ju bara efter mina egna erfarenheter precis som alla andra.
Jag ser ju bara vilka fina svenska killar det finns bara här....
Det var just såna killar som jag sprang på förut och som fick mig att tänka om. Men jag går ju bara efter mina egna erfarenheter precis som alla andra.
Grannens schäfer bet mig i sommras. Han är ungrare.
Btw, spelar alla ungrare sånt där fattigmans-schack (minns inte vad det heter, nästan utdött spel i den civiliserade världen)?
Du tror inte på att man blir bemött som man förtjänar då?
Att om man själv är en glad och positiv prick bemöts man glatt och positivt av andra?
Motsatsen skulle då vara att är man sur, grinig och skadeglad mot andra blir man bemött precis så?
Eller nääe, så kan det väl aldrig vara?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |