Idag är jag förbannad därför att...

Lund

Övar
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
CBR600F3 -95, XR650R -03
Nu är jag förbannad...

Vad händer om man väljer att ignorera vissa personer? För det finns väll nån sån funktion?

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Last edited:

Lund

Övar
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
CBR600F3 -95, XR650R -03
Japp, det gör det. Fungerar tokbra, ända tills någon quotar personen för då ser du vad ditt IGNO har skrivit.

edit: läs här, så får du svar
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=164896

Jag vill inte gå händelserna i förväg men jag skulle kunna gissa vem du funderade på att blockera/har blockerat...

Borde man inte kunna rösta hem folk från sporthoj? :)

Jag är arg för att jag körde hoj idag = bra. Men mina hojkompisar har ställt av eller flyttat sedan länge!

Gabor

Guest
Måste blåsa något fruktansvärt vid våra kuststäder...verkar ha gått hårt åt hjärnorna hos de som ständigt är förbannade..saknas en gen verkar det som.

Blir irriterad varje gång jag av misstag läser i den här tråden...

Borde man inte kunna rösta hem folk från sporthoj? :)

!

Gissar lugnt att de flesta då skulle bli utröstade...

Last edited:

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
3211029 Nu är jag förbannad...

Vad händer om man väljer att ignorera vissa personer? För det finns väll nån sån funktion?
Ähh, låter trist att ignorera personer..
Kia är ingen stjärna på min himmel, men vad vore en fredag fm utan hennes inlägg!?

samhainie

Guest
jag är lite grinig... för jag har ingen biljett till Roky Erikson på Nalen 16 dec... och det är fanimej slutsålt...:huvet

Lund

Övar
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
CBR600F3 -95, XR650R -03
...verkar ha gått hårt åt hjärnorna hos de som ständigt är förbannade..saknas en gen verkar det som....

Av någon outgrundlig anledning känner jag att jag fick en släng av sleven nu...
Kan inte se att det var befogat? Eller har jag förargat någon?

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Pratar du med mig? Jag skulle helst se att du inte gjorde det :avsmak
Du vet ta mig faan inte ett dugg om mig eller hur jag lever. Din jävla teori om "selektivt medlidande" kan du köra så jävla långt upp i din håriga röv som det kan komma. Det borde komma tillbaka rakt ur din mun då eftersom dom verkar vara direkt ihopkopplade! (jo jag vet att dom är det anatomiskt..men dina verkar sitta direkt bredvid varandra)

:näsblod Här ska man skriva om sin ilska och börjar skratta, men helt rätt Nursey. Ibland kan de nog vara bra för vissa att tänka innan dom skriver ner sina tankar. :mad:

En del personer som verkar ha lite å göra om dagarna :)va Helt sysslolös) Kanske ska sluta att provocera andra människor med duma inlägg?!:eek:
Eller är det de enda dom har för att få dagen att gå:va Stackars dom i såna fall:rolleyes:

Själv är jag arg i dag då minna grannar (vägg i vägg med mej) Bestämmer sig för att Öva Rock låtar och ballader (IGEN) så högt att jag vaknar av detta trotts öronproppar i öronen när man sover :mad: :6surkart Jo jag vet irronin då jag jobbar natt och sover på dagarna så får man skylla sig själv anser många.
MEN varför ska jag lida bara för att jag jobbar natt?? Är inte den enda i detta hus som har klagat på dom och inget händer...
:hördu SKAFFA EN JÄVLA REPLOKAL SÅ JAG SLIPPER HÖRA ER!!!!!

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:felämne :va Jag visste inte att du inte var vuxen :)
Va har du gjort med hojen?? Du har väll inte tappat bort den :rolleyes: :va :backontop

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
:näsblod Här ska man skriva om sin ilska och börjar skratta, men helt rätt Nursey. Ibland kan de nog vara bra för vissa att tänka innan dom skriver ner sina tankar. :mad:

En del personer som verkar ha lite å göra om dagarna :)va Helt sysslolös) Kanske ska sluta att provocera andra människor med duma inlägg?!:eek:
Eller är det de enda dom har för att få dagen att gå:va Stackars dom i såna fall:rolleyes:

Well, människor har olika åsikter och det finns alltid någon som känner sig provocerad.. Inte mycket att göra..

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Well, människor har olika åsikter och det finns alltid någon som känner sig provocerad.. Inte mycket att göra..

:nicka jag kan hålla med och kan också säga att världen är lite roligare tack vare att vi alla är olika. MEN ibland kan de vara bra att tänka sig för både en och två gånger innan man skriver.
Och ja detta gäller mej med mellan varven.:rolleyes:

Men att säga som du gjorde om Nursey inlägg var lite väl.:va
Min undran är du äter inte kött med andra ord eller går du förbi ett djur som lider och tänker att du inte behöver känna empati för detta djur då du äter kött? :näsblod
Jag förstår inte logiken ska jag erkänna.
Jag skulle precis som Nursey hjälpa den katten även om den inte klarar sig. Lika så skulle jag hjälpa en människa som blir slagen av en annan människa.

Att man sen jagar vissa djur och att man kanske räddar andra är ju så livets gång är...Ätas eller äta.

Dominator-Rocks

Guest
40 graders jävla feber låg däckad fån 16:00 igår till 15:00 idag :huvet

Och jag mår fortfarande riktigt jävla dåligt ca 40 grader fortfarande :huvet :huvet

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept