Allvarligt, du fattar alltså inte?Absolut blir man bemött som man förtjänar många gånger. Nu är jag varken sur eller grinig. (skadeglad? Tja vissa får vad de förtjänar faktiskt) Å många gånger blir jag inte heller bemött så heller.
Det jag försöker få fram är att MINA erfarenheter säger MIG att MIN man som är ungrare behandlar mig mycket mycket bättre än någon svensk kille någonsin har gjort. Nu menar jag inte att alla svenska killar jag har haft har slagit mig och betett sig illa på det viset. Det jag tänker på är alla småsaker som ofta glöms bort som jag tror svenska killar inte ens tänker på ibland. Eller som de tänker på det första halvåret medan man är nykär. Sånt som gör vardagen mycket lättare och trevligare. Ingen svensk kille jag har haft har tex hållt upp dörren (varje gång) för mig, haft som vana att bjuda mig på frukost på sängen, hjälpt till med alla hushålls-sysslor utan att jag behövt be om det, varje varje dag sagt "jag älskar dig", nästan läst mina tankar och sett på mig när jag har ont och mår dåligt, varje dag fått mig att le och skratta.... osv... bara några av det saker MIN man gör för mig som ingen tidigare kille gjort. Sånt som faktiskt betyder mycket för mig.
Glömde ju bort att skriva vad som gör mig förbannad idag.... Människor som har otroligt dålig planering och som tror att alla omkring dem ska släppa allt och bara rusa till undsättning...
Allvarligt, du fattar alltså inte?
Hur många svenska killar har du haft? En? Fem? Tio?
Hur många ungerska killar har du haft? En antar jag?
Baserat på ett 'statistisk' underlag enligt ovan drar du alltså slutsatsen att ungerska killar är fan så mycket bättre än svenska. Det man blir mest upprörd över är att du har fört dina gener vidare till ytterligare en generation.
Allvarligt, du fattar alltså inte?
Hur många svenska killar har du haft? En? Fem? Tio?
Hur många ungerska killar har du haft? En antar jag?
Baserat på ett 'statistisk' underlag enligt ovan drar du alltså slutsatsen att ungerska killar är fan så mycket bättre än svenska. Det man blir mest upprörd över är att du har fört dina gener vidare till ytterligare en generation.
Det man blir mest upprörd över är att du har fört dina gener vidare till ytterligare en generation.
Killar tilltalar mig ganska lite, faktiskt.Hur många killar jag har haft och vilka ursprungsländer de kommer ifrån har du överhuvudtaget inte med att göra....
Men det är ju DU som inte fattar. Jag baserar MIN åsikt på MINA egna erfarenheter (det jag har varit med om). Om du sen har träffat fina svenska killar som tagit bra hand om dig, skönt va bra för dig. Om du känner att du vill fortsätta träffa svenska fina killar, fine, gör det. Jag tvingar dig inte att ha samma åsikt som jag. Men jag är glad att jag hittade en underbar man.
Jaa man kan ju bara hoppas att dina spermier är lika korkade som du så de inte hittar fram.
Ja, men denna gången är det för evigt, som det brukar låta i trailerparken.Det värsta är ju att hon inte har fört sina gener vidare med en Ungrare, utan med en av dom svenska svinen....
Det värsta är ju att hon inte har fört sina gener vidare med en Ungrare, utan med en av dom svenska svinen....
Jo, han var ju ett svin, en mansgris. Då måste han ju vara svensk.Du har inte en aning om hurvida min dotters pappa är svensk, norsk, finsk, ungrare eller nåt annat.....
Som rågblont svennesvin förtjänar jag inget annat än förakt.Vänta nu här... Jag har inte nått emot att folk kritiserar enstaka personer. Det gör jag sj'lv titt som tätt. Men då ska det framgå med all önskvärd tydlighet att det är enskilda som kritiseras.
Det får inte bli så att en tredjepart läser detta och tror att det sker någon slags föraktning av nationaliteter.
Tror det finns under SHs regler att rasism inte är tillåtet.
Och NEJ, jag tror inte det var så ni menade heller. Men jag tänkte på tredjepart.
Puuh, det var ett av dom seriösaste inläggen jag skrivit. Usch!
3215411
Det är Kia som står för det regelbrottet.
Å jag är förbannad på kompisar som saknar all form av spontanitet..3215426Haha... Ok.
Jag blir förbannad på kompisar som är så jävulskt inkompetenta på att hitta på saker.
3215435
Nu är ju som tur är varken ungrare eller svenskar enskilda raser, så oavsett vad vi tycker om varann så faller det utanför ramarna för rasism...
Sedär!Vilket jävla skitsnack. Bara för att jag föredrar att ha en icke-svensk som man??
Bara för att jag delar med mig av åsikter baserade på verkligheten. Å JA det finns svin av alla sorter men här är verkar det ju fan krylla av dem... Å om du läser lite nogrannare på forumet så kommer du nog hitta en hel del skrivet om ungrare också som inte är så välformulerat.
Åsikter baserade på verkligheten i trailern, menar hon. Har du sett Tabita i Mia & Klara på SVT?Sedär!
"Föredrar en icke-svensk"
Får jag påstå att jag föredrar icke-negrer?
Men det gör jag ju inte.
Alltid.
Ibland föredrar jag icke-negrer.
De är lättare att hitta i mörkret.
"Åsikter baserade på verkligheten"?
Är du facit?
Vänligen infoga kritik mot ungrare.
Hahah, vad menar du?3215457Där träffade jag visst en öm punkt
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring