Nursey
Utan lem
Å du får basa över 6 brudar och sedan lasra håriga herrars kroppar...deal?
Last edited:
Har varit med om liknande incident fast vid en korsning. Det kostade en backspegel. För bilisten. Huruvida hon lärde sig något låter jag vara osagt men troligtvis borde hon märkt att hon körde ut lite väl sent när jag drog knytnäven i backspegeln.
Å du får basa över 6 brudar och sedan lasra håriga herrars kroppar...deal?
Blir man av med backspeglar kan de kanske lära sig. Backspeglar kostar pengar. Eller så siktar de och kör över en nästa gång.
Eftersom det regnar och är ruggigt, jag ville bara komma hem, så gjorde jag inget för att jaga bilisten. Hade det varit fint väder, så kanske.
Har varit med om liknande incident fast vid en korsning. Det kostade en backspegel. För bilisten. Huruvida hon lärde sig något låter jag vara osagt men troligtvis borde hon märkt att hon körde ut lite väl sent när jag drog knytnäven i backspegeln.
True!Det hon lärde sig försvann när du hämnades.
I första skedet höll hon på att skada en medmänniska.
I andra skedet missade hon en idiot.
Massa text...
Helvete så suuuur jag blir!
Såg du var inne på jakttråden också och efterlyste skyddsjakt. Kan det vara så, att du hoppades men helt enkelt inte fick till det?
Jepp, blir så less! Men nu börjar jag lugna ner mig faktiskt.
Nej du, den dagen jag hoppas att få omkull en gammal kvinna som släpar tuttarna efter sig i backen men inte får det, ja då hoppar jag från valfri bro.
Det är bara att glömma, blev väckt vid 5 imorse och givetvis kan man inte somna om när de är helg Går ju bra att försova sig när man jobbar däremotGlömde ställa om klockan och gick upp i tron om att den var halv nio. Nehe och så gick det inte somna om
Mest förbannad är jag nog på hon småläningen som är ihop med snabb svensken för hon sitter på ett chassie jag vill ha men hon spelar svår
Är jätte arg för att pappa leker polis!
har köppt första hojen, har extremt ont om pengar, snart vinter och det är omöjligt att köra...OCH FÅR INTE ENS KÖRA FRAM OCH TILLBAKA PÅ GATAN!
han tycker att jag ska köpa körlektioner...Jo visst kan jag göra det, OM EN MÅNAD! Men det kan jag igentligen inte göra...Måste köpa lås (lånar lås just nu) Och då blir det om två månader...lagom till all snö och dom troligen inte har körlektioner...Så med andra ord ska han plåga mig till våren!
Ingen om vill övningsköra med mig?
Har din pappa mc kort?
Om han har det så kanske du kan övertala honom att han köra ut knarren på någon enslig grusväg en tidig lördag morgon eller liknande, så du får känna på den lite.
Mio i skövde, kommer aldrig mer sätta min fot där. Så jävla dåligt serviceminded. En lampa i spiderlampan har gått sönder och de kan inte fixa en ny, inte ens beställa, blir att åka till Mariestad där vettigt folk jobbar
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|