Idag är jag förbannad därför att...

Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Har varit med om liknande incident fast vid en korsning. Det kostade en backspegel. För bilisten. Huruvida hon lärde sig något låter jag vara osagt men troligtvis borde hon märkt att hon körde ut lite väl sent när jag drog knytnäven i backspegeln.

Blir man av med backspeglar kan de kanske lära sig. Backspeglar kostar pengar. Eller så siktar de och kör över en nästa gång. :gnissla

Eftersom det regnar och är ruggigt, jag ville bara komma hem, så gjorde jag inget för att jaga bilisten. Hade det varit fint väder, så kanske. :)
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Å du får basa över 6 brudar :brynad och sedan lasra håriga herrars kroppar...deal?:tuttar

Jeffla fulquotare :mad: :tungan


Men ja, fiffan.
Ädit: Dom kan få basa över mig :brynad

Blir man av med backspeglar kan de kanske lära sig. Backspeglar kostar pengar. Eller så siktar de och kör över en nästa gång. :gnissla

Eftersom det regnar och är ruggigt, jag ville bara komma hem, så gjorde jag inget för att jaga bilisten. Hade det varit fint väder, så kanske. :)

Det var nog ingen större vinst med det egentligen för jag fick förbannat ont i handen. Det bästa är nog egentligen att INTE försöka ge igen på något sätt men i stundens hetta är det lätt hänt att man kokar över :gnissla
 
Last edited:

RobRas

Guest
Lite sur/arg/allmänt dåligt humör idag

1.Fick reda på att jag förmodligen kommer bli varslad, 90% säker. Arbetslös i slutet av april om jag inte letar upp ett annat jobb.

2. En hel helgs jobbande framför sig. Takterna ska dras ner ORDENTLIGT så imorgon blir det nog lökande. Ingen anledning att stressa på.

3. Jag får sitta hemma medans polare är ute och super.

Livet är lite orättvist ibland..
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Har varit med om liknande incident fast vid en korsning. Det kostade en backspegel. För bilisten. Huruvida hon lärde sig något låter jag vara osagt men troligtvis borde hon märkt att hon körde ut lite väl sent när jag drog knytnäven i backspegeln.

Det hon lärde sig försvann när du hämnades.
I första skedet höll hon på att skada en medmänniska.
I andra skedet missade hon en idiot.












Har full förståelse för att man blir förbannad.
Tror inte det hjälper.
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Var ut i Uppsala idag med ett gäng vänner då en av dom fyllde år. Kvällen var kul i sig, trots löning och jäkla trångt på dansgolvet.

Nåväl, på väg hem när alla satt slitna och halvsov på tåget så sitter det ett gäng surkossor i 40+ och gafflar om ditten och datten.
En av mina vänner, som kommer från mellanöstern om det ska ha någon betydelse, blir lite less och ber dom vänligt att sänka volymen då det finns folk som fösöker vila sig/sova omkring dom.

Naturligtvis taggar dom till och surkossan nr1. börjar tjata om att det inte spelar någon roll om dom är högljudda eftersom det ändå är tåget hem.

Ungefär nu surnar jag till och ber dom hålla käften eftersom dom betér sig som brunstiga 20åringar som inte fått kuk på evigheter. Varpå dom självfallet taggar till ännu mer och tjatar om det ena och det andra.

Jag inser att det är lönlöst och ger upp. Halvsover resten av resan hem medan dom nöter på om dagens ungdom etc etc. Men vem beteer sig mest moget, vi som vänligt ber dom sänka volymen eller kärringjävlarna som minsann ska bevisa att dom är något och gafflar på ännu mera?!

Era jävla fittslynor!!11oneoneone. Inse att ni inte är värda någon jävla uppmärksamhet eftersom det inte är en normalt funtad människa som skulle vilja sätta på era jävla surfittor längre! :mad: :mad:

Bara för att man går ut en gång om året och blir tafsade på av kåta ynglingar innebär inte det att ni är attraktiva på köttmarknaden, era gamla ruttna kärringjävlar!! Det är få saker som gör mig mer förbannad än gamla tanter som försöker beté sig som ungdomar. Helvete så suuuur jag blir! :mad:

Edit: Jag måste lägga till en till :mad: för att verkligen uttrycka att jag är jävla förbannad just nu. Må tusen ekkliga flugor hemsöka deras illaluktande underliv. :mad:
 
Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Såg du var inne på jakttråden också och efterlyste skyddsjakt. Kan det vara så, att du hoppades men helt enkelt inte fick till det? :tungan

Jepp, blir så less! Men nu börjar jag lugna ner mig faktiskt.

Nej du, den dagen jag hoppas att få omkull en gammal kvinna som släpar tuttarna efter sig i backen men inte får det, ja då hoppar jag från valfri bro.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jepp, blir så less! Men nu börjar jag lugna ner mig faktiskt.

Nej du, den dagen jag hoppas att få omkull en gammal kvinna som släpar tuttarna efter sig i backen men inte får det, ja då hoppar jag från valfri bro.

Då hoppas jag du har siktet inställt på att bli miljardär, för annars blir det svårt att få tjejer 20-25 när du själv är 70. :hihi
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Glömde ställa om klockan och gick upp i tron om att den var halv nio. Nehe och så gick det inte somna om :mad:
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Glömde ställa om klockan och gick upp i tron om att den var halv nio. Nehe och så gick det inte somna om :mad:
Det är bara att glömma, blev väckt vid 5 imorse och givetvis kan man inte somna om när de är helg :mad: Går ju bra att försova sig när man jobbar däremot :huvet

Mest förbannad är jag nog på hon småläningen som är ihop med snabb svensken för hon sitter på ett chassie jag vill ha men hon spelar svår :mad: :rolleyes:
 

CLEW

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sandsborg
Hoj
Honda crm sm & Kawa zx6r
Är jätte arg för att pappa leker polis!:huvet
har köppt första hojen, har extremt ont om pengar, snart vinter och det är omöjligt att köra...OCH FÅR INTE ENS KÖRA FRAM OCH TILLBAKA PÅ GATAN!
han tycker att jag ska köpa körlektioner...Jo visst kan jag göra det, OM EN MÅNAD! Men det kan jag igentligen inte göra...Måste köpa lås (lånar lås just nu) Och då blir det om två månader...lagom till all snö och dom troligen inte har körlektioner...Så med andra ord ska han plåga mig till våren! :mad:

Ingen om vill övningsköra med mig?:(
 

Dominator-Rocks

Guest
Är jätte arg för att pappa leker polis!:huvet
har köppt första hojen, har extremt ont om pengar, snart vinter och det är omöjligt att köra...OCH FÅR INTE ENS KÖRA FRAM OCH TILLBAKA PÅ GATAN!
han tycker att jag ska köpa körlektioner...Jo visst kan jag göra det, OM EN MÅNAD! Men det kan jag igentligen inte göra...Måste köpa lås (lånar lås just nu) Och då blir det om två månader...lagom till all snö och dom troligen inte har körlektioner...Så med andra ord ska han plåga mig till våren! :mad:

Ingen om vill övningsköra med mig?:(

Har din pappa mc kort?

Om han har det så kanske du kan övertala honom att han köra ut knarren på någon enslig grusväg en tidig lördag morgon eller liknande, så du får känna på den lite.

Jag hade lätt gjort det för mina ungar!
 

CLEW

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sandsborg
Hoj
Honda crm sm & Kawa zx6r
Har din pappa mc kort?

Om han har det så kanske du kan övertala honom att han köra ut knarren på någon enslig grusväg en tidig lördag morgon eller liknande, så du får känna på den lite.


Nej det har han inte =(
Tror han inte vill att jag ska ha det... Känns som han gör allt för att jag ska tröttna lagom tills våren... Eller så är det bara jag som är super deppig för att jag inte får köra.:huvet

Fick köra fram och tillbaka på vägen med min 125a cross när den var ny, så jag fick känna lite på den innan jag gav mig ut på banan.
Men när jag vill göra samma sak med en laglig hoj så får jag inte :va
 

Dominator-Rocks

Guest
:finger Mio i skövde, kommer aldrig mer sätta min fot där. Så jävla dåligt serviceminded. En lampa i spiderlampan har gått sönder och de kan inte fixa en ny, inte ens beställa, blir att åka till Mariestad där vettigt folk jobbar :huvet

Kolla lite på lampan, skriv ner vad som står på den.

Googla, beställ ett tiopack på nätet :tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top