..för att min kära vän sedan 20 år tillbaka är en sådan fuckup..
Hon är en för skön rolig donna, men planerig och ordning är inte hennes strak kort! Pga att hon inte sålde sin lägenhet i tid (läs juni) utan var lat och orkade inte fixa iordning för fotografering o visning och fick först ut tummen ur röven i slutet på augusti då marknaden var skit.
Nu är marknaden skit också.
Gissa vem som har fått en ofrivilllig room-mate? Moi!
Okej, några veckor e väl oki, men nu har det gått 1.5 månad! Och hon planerar att bo hos mej till mitten av januari, så att hon kan spara pengar.
I'm dying... Jag bor i en etta så det är trångt nog, dessutom e jag lite för ordning och reda, vilket min kära tjejpolare inte har samma uppfattning om. Jag känner mej som en jävla morsa som plackar efter sin odrägliga tonåring... Är SÅ trött på att vara irriterad nu,
VILL BARA VARA SJÄLV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så jävla tröttsamt att inte kunna ha egentid och göra precis inget jävla skit utan att någon är i närheten hela tiden.
Nu är jag inte bara sur, utan också trött på folk i största allmänhet.
Är bjuden på fest både fre o lör men vill fan inte ens gå, då jag hellere vill vara själv hemma i lugn o ro.
Jag blir snart tokig och SKRIKER högt om jag inte får vara själv!
Ta mej inte fel,jag e en snäll tjej, men I need my fukking space om jag ska kunna andas mentalt