Idag är jag förbannad därför att...

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Vi är inne på 2000-talet och ingen jävel har kommit på än hur man botar en förkylning...på lagligt sätt!![/FONT]

Ja...precis...för när man väl börjar känna symptomen så vet man att man får dras med skiten minst en vecka!!! :mad:

Peppar..peppar..jag har klarat mig från förkylning i lite drygt ett år nu. Måtte skiten hålla sig på avstånd. Tackar tackar...!!

Annars kan ni räkna med att jag dyker upp här och spyr en sjujävla galla!!! :näsblod
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Ja...precis...för när man väl börjar känna symptomen så vet man att man får dras med skiten minst en vecka!!! :mad:

Peppar..peppar..jag har klarat mig från förkylning i lite drygt ett år nu. Måtte skiten hålla sig på avstånd. Tackar tackar...!!

Annars kan ni räkna med att jag dyker upp här och spyr en sjujävla galla!!! :näsblod
Bästa boten:
Blåbärssoppa till frukost.
Thailändskt till lunch.
Stadig sup till kvällsmaten.
 

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Ja...precis...för när man väl börjar känna symptomen så vet man att man får dras med skiten minst en vecka!!! :mad:

Peppar..peppar..jag har klarat mig från förkylning i lite drygt ett år nu. Måtte skiten hålla sig på avstånd. Tackar tackar...!!

Annars kan ni räkna med att jag dyker upp här och spyr en sjujävla galla!!! :näsblod

Ja du är välkommen, alla andra spyr galla här...det är väl det denna tråden är till för!! Jag kände av halsont i förrgår kväll, vaknade i går morse och vågade knappt svälja, nu snackar vi riktigt taggtråd i halsen. Sen kom nästäppa och febertoppar under dagen och idag hade jag huvudvärk när jag vaknade så jag drog i mig paracetamol. Må det vara borta till helgen, för jag har varken tid eller ro att vara förkyld!!
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Själv är jag fortfarande förbannad på vår jäkla AC på jobbet som tror att det är sommar utomhus... så snart har jag väl samma jäkla välmående som Kawa Bitch. DAMNIT!!
 

pw

new ride
Gick med
26 Aug 2004
Ort
Gavle
Hoj
1.3 0.75 0.45
På folk som inte kan ta bort sina blocketannonser när grejerna är sålda:mad: :mad:
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag pallar inte mer. Alla jävla företag som strular med tjänster man betalar för och har blivit lovad. Nu sitter min mormor utan trygghetslarm i 2 dagar FAST jag har spenderat 457218 minuter i telefonköer, sprungit i Telias jävla butik och pratat med larmsnubbarna och dubbelkollat med hemtjänsten. Varför kan ingen ta ansvar för att göra ett väl genomfört jobb????? Lite jävla samarbete och kommuikation företagen emellan, eller att man faktiskt LÄSER vad som står på orderjäveln kanske vore en hit :mad:
VAR ÄR KVALITETEN, OMTANKEN, VILJAN ATT GÖRA SITT BÄSTA....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh *jävligt pulserande huvudvärk*

Jag tänker ta ett jävligt dödligt piller innan jag blir beroende av min omvärld. FÖR DEN GÅR INTE ATT LITA PÅ!!!
Jag tycker så jävla synd om alla gamlingar som inte har kontrollerande sjuksköterskor som barnbarn och sitter med skitkvalitet på allt, inte får vad dom skall, utan medel att få hjälp eller kommunicera.

:(
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag pallar inte mer. Alla jävla företag som strular med tjänster man betalar för och har blivit lovad. Nu sitter min mormor utan trygghetslarm i 2 dagar FAST jag har spenderat 457218 minuter i telefonköer, sprungit i Telias jävla butik och pratat med larmsnubbarna och dubbelkollat med hemtjänsten. Varför kan ingen ta ansvar för att göra ett väl genomfört jobb????? Lite jävla samarbete och kommuikation företagen emellan, eller att man faktiskt LÄSER vad som står på orderjäveln kanske vore en hit :mad:
VAR ÄR KVALITETEN, OMTANKEN, VILJAN ATT GÖRA SITT BÄSTA....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh *jävligt pulserande huvudvärk*

Jag tänker ta ett jävligt dödligt piller innan jag blir beroende av min omvärld. FÖR DEN GÅR INTE ATT LITA PÅ!!!
Jag tycker så jävla synd om alla gamlingar som inte har kontrollerande sjuksköterskor som barnbarn och sitter med skitkvalitet på allt, inte får vad dom skall, utan medel att få hjälp eller kommunicera.

:(
Provat att be en högrest arisk man i 40-45 årsåldern föra din talan?
Djävligt tragiskt.
Men fungerar oftare än man tror.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
För att jag sitter och kollar på "postkodlotteriets 50-50" och jag blir så förbannad över de förbannat korkade blondinerna som är med :mad:
Den ena tjejen går på Chalmers och då får man väl för fan inte vara så jävla dum!

Tex en fråga; "Vad för vapen använde David när han dödade Goliath?" Idioterna svarade SPJUT!
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Provat att be en högrest arisk man i 40-45 årsåldern föra din talan?
Djävligt tragiskt.
Men fungerar oftare än man tror.

Den enda högresta arier som jag skulle kunna besvära (mosterns man) är lite av en grobian.
Grobianismen som ingår i att ta emot hjälp av honom känns inte värt det. Då har jag tillräckligt me stress som det är.
Om inte min mormor hade varit värd all möda i universum så hade jag för länge sedan lagt ner och låtit det vara...litat på att folk sköter vad dom lovar och leva lyckligt ovetandes om hur det slarvas.

jag har funderat på att låta en BAZOOKA föra min talan :rolleyes:
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Den enda högresta arier som jag skulle kunna besvära (mosterns man) är lite av en grobian.
Grobianismen som ingår i att ta emot hjälp av honom känns inte värt det. Då har jag tillräckligt me stress som det är.
Om inte min mormor hade varit värd all möda i universum så hade jag för länge sedan lagt ner och låtit det vara...litat på att folk sköter vad dom lovar och leva lyckligt ovetandes om hur det slarvas.
Vill hjälpa.
50 mil är lite för långt bort.
Är även grobian.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Vill hjälpa.
50 mil är lite för långt bort.
Är även grobian.

:kiss
Är Monaco bara 50 mil bort? ;)
Inte på samma sätt som han tror jag.
Eller älskar du din egen stämma över allt annat?
Är du en pompös fjärt som tar ut sin frustration på folk runt omkring dig?
Är du en fjärrkontrolldiktator utan dess like i både Sverige OCH Monaco?
Är du obtligt tråkig?
Familj är kul :näsblod
 

Strongliquid

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Boden
Hoj
Scott.
Inte bara idag, men hela veckan har det varit ett jäkla gnäll om en brand på ett diskotek i Gbg, som var för 10 år sedan!

Är det sån total nyhetstorka nu helt plötsligt?
Det är ju tillochmed mer intressant med "finanskrisen" än att höra Shirin, Ahmed eller Nicole om att det var så hemskt när det brann osv.

Ni skulle läst skylten på lokalen och sedan kollat och insett att det var nog mer än tillåtna 150 pers där inne, och frågat den ansvarige om han var medveten om det.

Gah.

:mad:


Sen är man ju som vanligt förbannad på att den här tråden har så pass bra snittbetyg.
Rösta ner den för fasen.
:gnissla
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Nu jävlar vill jag död någon !

Eller bara slå den jävla tomten på mitt jobb som ställer stora 30 mm tjocka träskivor slarvigt emot väggen så jag får skiten fallandes i ryggen så jag rasar över hojen som drar i backen och spräcker hela jävla
bakdelen !:mad: :mad: :mad:

Två hammare fick plikta med en satans flygtur genom verkstan...
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
P-bot på bilen.
Igen.
Måste fan få tummen ur arslet.
Se till att få bort skrotet från parkeringen.

:skrotnisse
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top