Idag är jag förbannad därför att...

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Kan trösta dig med att JAG flyger ner dit imorrn ;) :tungan
Så du ser...åker inte den ena åker den andra

Så där ja...:gnissla Där klev någon med golfskor på min pung:gråta Skaruha en snigel på ögat :mad:

Nåja, jag kan konsten attr glädjas åt andras lycka så jag blir inte så himla nedtrampad i skorna;):tummenupp

Ha det så skönt:öl :cool:
 
Last edited:

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Ska tydligen vara med och anordna en fest för typ 50 pers i city och är så jäkla loj. Min killkompis har plötsligt gjort mej admin också! :huvet

Är inte på humör alls att ens träffa människor, speciellt inte nya heller, speciellt inte brats.
Ska dessutom vara nykter då jag tränar och inte får dicka sprit för min PT. Ska man behöva vara trevlig och mingla sönder sig själv nykter en fredag?! Jag kommer bara gå omkring med mitt mineralvatten och vara bitchig och vända på klacken så fort nån finanskille börjar snacka om finanskrisen och sitt "viktiga" jobb...:zpy
"-Jag e ju min egen chef och jobbar 60 timmar i veckan bla bla bla..." :4skrika
Jag dör att lyssna på sånt "jag e så framgångsrik och bra"-snack..
Ska gå och skära ut ett löjligt ansikte på en pumpa nu..
Jag hatar hallowen! :gnissla
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag dör att lyssna på sånt "jag e så framgångsrik och bra"-snack..

victoria_cheval_mirror.jpg
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Att Markus gör narr av mej.. :mad: :mad:

Förut var jag arg, nu e jag lite ledsen me. :(
Onödigt.

Jag har aldrig påstått att jag e framgångsrik, bara att jag e trött på människor som ständigt talar om sitt jobb ocg skryter. Jag e vanlig enkel student som kommer sannolikt att bli arbetslös när jag e klar och ha en halv miljon i studieskulder :gnissla
Så spegeln kan du krossa...
 
Last edited:

Dr.Bike

Guest
Så där ja...:gnissla Där klev någon med golfskor på min pung:gråta Skaruha en snigel på ögat :mad:

Nåja, jag kan konsten attr glädjas åt andras lycka så jag blir inte så himla nedtrampad i skorna;):tummenupp

Ha det så skönt:öl :cool:

Tack - retades bara lite. Det hade varit super om vi hade åkt samtidigt! :tummenupp
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
JÄTTEFÖRBANNAD för att jag haft inbrott i bilen under dagen.....de har krossat rutan vid förarplatsen=glassplitter ÖVERALLT, slitit ut polisradion o slitit sönder lite inredning................:mad:

Dessutom REGNAR det :huvet
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Det är TUR att inte du gjorde lumpen...
Dee Cati med en K-picka i handen: :skrämd

Hehe, ja sannolikheten att jag som sagt skulle få avtjäna ett straff för mord av sitt befäl hade varit stor!
Däremot är jag en jävel på att hantera vapen, har vunnit flertalet skyttiader och förstapriser i både luftgevär och salong :machinegu
 

Dr.Bike

Guest
Hehe, ja sannolikheten att jag som sagt skulle få avtjäna ett straff för mord av sitt befäl hade varit stor!
Däremot är jag en jävel på att hantera vapen, har vunnit flertalet skyttiader och förstapriser i både luftgevär och salong :machinegu

Mmmm jag hade älskat att ha dig som väring... :cdevil
Vi hade gått fint ihop :lol
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
För att jag vaknade av att ngn ringde mig och lade på. För att det var ett konstigt nummer. För att jag ringde upp numret. För att jag inte fattade att det var den där jävla lurendrejerigrejen som alla varnat mig för. För att jag inte kan sova nu.


RING INTE TILLBAKA OM LANDSNUMMER +88 RINGER MISSAT SAMTAL TILL ER!
Det är nån jävla satelittelefon som tjänar typ 160 kr per minut på att folk är nyfikna på vem som ringt..och dom 160 kommer ur ens egen ficka.


:huvet
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
För att jag vaknade av att ngn ringde mig och lade på. För att det var ett konstigt nummer. För att jag ringde upp numret. För att jag inte fattade att det var den där jävla lurendrejerigrejen som alla varnat mig för. För att jag inte kan sova nu.


RING INTE TILLBAKA OM LANDSNUMMER +88 RINGER MISSAT SAMTAL TILL ER!
Det är nån jävla satelittelefon som tjänar typ 160 kr per minut på att folk är nyfikna på vem som ringt..och dom 160 kommer ur ens egen ficka.


:huvet

Fi fan...och du är inte ens blond...:tungan ;)
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
För att jag vaknade av att ngn ringde mig och lade på. För att det var ett konstigt nummer. För att jag ringde upp numret. För att jag inte fattade att det var den där jävla lurendrejerigrejen som alla varnat mig för. För att jag inte kan sova nu.


RING INTE TILLBAKA OM LANDSNUMMER +88 RINGER MISSAT SAMTAL TILL ER!
Det är nån jävla satelittelefon som tjänar typ 160 kr per minut på att folk är nyfikna på vem som ringt..och dom 160 kommer ur ens egen ficka.


:huvet
Trodde du att det var någon som ringde från Gambia och ville ligga?
 

RobRas

Guest
Damp ner ett brev från trafikförsäkringsföreningen.. Jag har tydligen haft hojjen påställd utan försäkring.. Blev i ett samband med ägarbyte och i lapphelvetet skrev jag att jag ville ha den avställd. Klåpade tydligen till det med datumet så det blev oförsäkrat i fyra dagar för 1100 spänn.. Dom är fan värre än rånartjänst.
 

Missy

Just fabulous
Gick med
6 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
På G
Den man trodde man kunde lita på mest av alla visar sig vara den som hugger en i ryggen. It's bitchy och jag är:huvet och:gråta
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Den man trodde man kunde lita på mest av alla visar sig vara den som hugger en i ryggen. It's bitchy och jag är:huvet och:gråta

Huggit dig själv i ryggen?
There´s only one person you can trust! :mattias


Edit: Jag är förbannad på mig själv för att jag krockade i söndags. Klantarsel :mad:
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Jag är förbannad över att jag ständigt är rastlös och känner mej så förbannat uttråkad.
Snälla, kan inte nån roa mej..
Please.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top