WhiteGuardian
Ny medlem
För att fläkten verkar inte fungera som det ska på jobbet då det är sjukt varmt här! Vilket jag får redigt ont i huvudet av, och äckliga svettiga fötter då jag redan har varma kängor på mig idag, vilket gör mig förbannad av val av skor, och påminner mig om att mina sköna gympadojjor är urfunktion! Dessutom börjar jag få ont i rumpan av att sitta ned hela dagarna på jobbet, och trött i ögonen av att glo på en skärm i tristess av bristen på kunder. Dessutom skar jag mig i tummen i förrgår när jag försökte laga en jevla tangenbordsskiva på jobbet, och det har fortfarande inte läkt än, vilket gör mig lite klumpigare när jag ska utföra mitt arbeta ! Och för att jag har käkat så hutlöst mycket godis den här veckan - brukar ju inte käka godis. Dessutom hatar jag spydighet, vilket jag har utsatts för idag, så jevla larvigt. Att jag vaknar på morgonen med jävla snorklump i halsen. Att när blixthalkan drog förbi så blev jag offer som fotgängare och drattade på ändan, och nu har jag feta blåmärket på låret. Och så på en del griniga och lynniga människor som jag är alldeles för snäll emot.