Idag är jag förbannad därför att...

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
För att någon jävla klantjävel till karl tänker heta Madeleine.

Visst...Jan-Olov är väl inte så jävla kul att heta...men han kunde väl ha tagit Martin eller nåt annat karlnamn...!! :näsblod
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
För att någon jävla klantjävel till karl tänker heta Madeleine.

Visst...Jan-Olov är väl inte så jävla kul att heta...men han kunde väl ha tagit Martin eller nåt annat karlnamn...!! :näsblod
Känns det inte jobbigt att vara en sån människa som blir arg för sådant?
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
För att någon jävla klantjävel till karl tänker heta Madeleine.

Visst...Jan-Olov är väl inte så jävla kul att heta...men han kunde väl ha tagit Martin eller nåt annat karlnamn...!! :näsblod

Men han vill ju inte vara karl..det var ju det som var hela grejen. Om han vill vara fruntimmer (vilket jag inte kan fatta hur man frivilligt vill vara :p) så är väl madeleine ett av dom vackraste namnen man kan ha, eller hur?

Jag är förbaskad på att jag är så klen att jag nästan dör av att byta till vinterdäck själv. Måste börja gymma igen:rolleyes:
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Jag är förbaskad på att jag är så klen att jag nästan dör av att byta till vinterdäck själv. Måste börja gymma igen:rolleyes:

Jag tycker du ska vara förbannad för att du är så FATTIG att du måste byta själv... :blingblingJagärRik!!!! :tungan



Själv är jag iofs förbannad för att jag upptäckte att något djävla stabilisatorstag hade gått av när jag bytte till vinterdäck :)fattiglappJagmed).
Förutom att jag nu måste byta stag och eventuellt få framvagnen justerad så hade mina två nya sommardäck ätits upp på insidan så även dessa måste bytas...
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Känns det inte jobbigt att vara en sån människa som blir arg för sådant?

Inte ett dugg. :arsele

I den här tråden får man vara förbannad på precis vad som helst.!!! :)

Men självklart är jag mer förbannad på folk som slänger skräp hur som helst i naturen. :mad: Jävla puckon som bara dumpar sina gamla sopsäckar och kylskåp å skit. Fan!
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
För att min kompis fortfarande inte flyttat ut från min lägenhet.
Har gått två månader nu! :näsblod
Så skulle hon skaffa eget den 15 november, men nu blev det försenat ytterligare, så hon flyttar först 23 november.:huvet
Freedom soon!! :yoparty
Gud vad skönt det ska bli att få ha sin lägenhet för sig själv!

och äntligen kunna bjuda hem lite herrar :D
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag tycker du ska vara förbannad för att du är så FATTIG att du måste byta själv... :blingblingJagärRik!!!! :tungan



Själv är jag iofs förbannad för att jag upptäckte att något djävla stabilisatorstag hade gått av när jag bytte till vinterdäck :)fattiglappJagmed).
Förutom att jag nu måste byta stag och eventuellt få framvagnen justerad så hade mina två nya sommardäck ätits upp på insidan så även dessa måste bytas...

Det var inte av pengaanldening som jag bytte dom själv (inte helt och hållet). Min mammas kommentar när hon ringde mitt i däckbytet och jag nästan grät för jag behövde flytta domkraften då jag redan hade tagit av ett däck (som jag inte fick på igen :( just då...äh jag vet inte vad som hände..jag fick panik iaf :p)...-"Du kan ju förfaan köpa ett läppstift för 200 kronor. Då kan du väl pröjsa för att få dina jävla däck bytta :p"
Jag bytte dom själv för att jag inte ville vara lat :)
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Det var inte av pengaanldening som jag bytte dom själv (inte helt och hållet). Min mammas kommentar när hon ringde mitt i däckbytet och jag nästan grät för jag behövde flytta domkraften då jag redan hade tagit av ett däck (som jag inte fick på igen :( just då...äh jag vet inte vad som hände..jag fick panik iaf :p)...-"Du kan ju förfaan köpa ett läppstift för 200 kronor. Då kan du väl pröjsa för att få dina jävla däck bytta :p"
Jag bytte dom själv för att jag inte ville vara lat :)

Bra gjort oavsett, kvinnor ska kunna byta däck på sin bil. PunGt! :fakta
 

Dominator-Rocks

Guest
För att min kompis fortfarande inte flyttat ut från min lägenhet.
Har gått två månader nu! :näsblod
Så skulle hon skaffa eget den 15 november, men nu blev det försenat ytterligare, så hon flyttar först 23 november.:huvet
Freedom soon!! :yoparty
Gud vad skönt det ska bli att få ha sin lägenhet för sig själv!

och äntligen kunna bjuda hem lite herrar:D



Kolla grabbar :rolleyes:


:brynad
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
För att det regnar ute och jag ska iväg på rond strax... *suck*
 

Dark_Messenger

Guest
Det var inte av pengaanldening som jag bytte dom själv (inte helt och hållet). Min mammas kommentar när hon ringde mitt i däckbytet och jag nästan grät för jag behövde flytta domkraften då jag redan hade tagit av ett däck (som jag inte fick på igen :( just då...äh jag vet inte vad som hände..jag fick panik iaf :p)...-"Du kan ju förfaan köpa ett läppstift för 200 kronor. Då kan du väl pröjsa för att få dina jävla däck bytta :p"
Jag bytte dom själv för att jag inte ville vara lat :)

Hahaha nu kom jag o tänka på senaste gången jag bytte morsans däck och ett av framhjulen i princip lossnade på motorvägen. :D

När hon hade blivit bärgad till en däcknasare efter detta frågade killen på stället vem fan som gjort detta. När hon berättade att det var hennes son frågade han bara: -Gillar han inte dig? :yoparty
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Det var inte av pengaanldening som jag bytte dom själv (inte helt och hållet). Min mammas kommentar när hon ringde mitt i däckbytet och jag nästan grät för jag behövde flytta domkraften då jag redan hade tagit av ett däck (som jag inte fick på igen :( just då...äh jag vet inte vad som hände..jag fick panik iaf :p)...-"Du kan ju förfaan köpa ett läppstift för 200 kronor. Då kan du väl pröjsa för att få dina jävla däck bytta :p"
Jag bytte dom själv för att jag inte ville vara lat :)
Man ska byta själv. Alternativet, att lämna bort jobbet till de så kallade proffsen som skiter fullständigt i att göra en korrekt gänginsmörjning samt toköverdrar skruvarna med tryckluftsverktyg, är mig totalt främmande.

Dessutom passar man på att kolla bromsbelägg, bromsok, allmän hjulupphängningskondition samt ser till att hjulspindelnaven är i bra, insmord kondition.

Bra gjort oavsett, kvinnor ska kunna byta däck på sin bil. PunGt! :fakta
Det tycker jag är lite väl mycket begärt. Det är ett helvete att kränga bildäck själv.

Däremot borde alla kvinnor kunna byta hjul.
 
Last edited:

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Norrköping
Hoj
en Orange <3
Jag är förbannad på alla dessa J*vla telefonförsäljare som ringer hela tiden och att dom ALLTID ringer väldigt olägligt!.. Kan man göra nått så dom slutar ringa???:confused: För det funkar verkligen inte med att svara o säga "nej jag vill inte ha något, sluta ring!":gnissla
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Jag är förbannad på alla dessa J*vla telefonförsäljare som ringer hela tiden och att dom ALLTID ringer väldigt olägligt!.. Kan man göra nått så dom slutar ringa???:confused: För det funkar verkligen inte med att svara o säga "nej jag vill inte ha något, sluta ring!":gnissla
Varför svara? Hört talas om nummerpresentation?
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Man ska byta själv. Alternativet, att lämna bort jobbet till de så kallade proffsen som skiter fullständigt i att göra en korrekt gänginsmörjning samt toköverdrar skruvarna med tryckluftsverktyg, är mig totalt främmande.

Dessutom passar man på att kolla bromsbelägg, bromsok, allmän hjulupphängningskondition samt ser till att hjulspindelnaven är i bra, insmord kondition.


Det tycker jag är lite väl mycket begärt. Det är ett helvete att kränga bildäck själv.

Däremot borde alla kvinnor kunna byta hjul.

Gängsm:va Bromsbel:va hjulspindel:va bromso:va hjulupphängn:va

Jag kollade om det var rost:rodnar..konstaterade att det lät jävligt obehagligt på alla muttrarna på ett av hjulen då jag öppnade upp dom (skriiiiik)
konstaterade att jag har två vinterdäck som är kassa...dom satte jag bak :p på professionell inrådan (hej ååååljkyld ;))
Konstaterade att bilen SÅG okej ut när jag var klar :gnissla vågar inte köar den..skall fråga lillebror om han inte vill ta en tur med den :cdevil

Dom ringer till min mobil olika nr varje gång, hur faen ska jag hålla koll på vilka som är telefonförsäljare och vilka som är vanligt trevligt folk?:3freak

DÖD åt teleförsäljarna...hatar dom. Fixade Nix men glömde ringa tillbaka och konfirmera två dagar senare eller vad det nu skulle vara.
 
Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Gängsm:va Bromsbel:va hjulspindel:va bromso:va hjulupphängn:va

Jag kollade om det var rost:rodnar..konstaterade att det lät jävligt obehagligt på alla muttrarna på ett av hjulen då jag öppnade upp dom (skriiiiik)
konstaterade att jag har två vinterdäck som är kassa...dom satte jag bak :p på professionell inrådan (hej ååååljkyld ;))
Konstaterade att bilen SÅG okej ut när jag var klar :gnissla vågar inte köar den..skall fråga lillebror om han inte vill ta en tur med den :cdevil
1. Köp kopparpasta på Biltema.
2. Smörj in gängorna på alla hjulskruvar. Använd en stålborste för att borsta rent navet där fälgens centrum går på. Smörj även här med kopparpasta.
3. De dåliga däcken bör monteras fram.
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top