Idag är jag förbannad därför att...

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Tack! Tjurskalliga gamla gubbar tar man inte kål på hur lätt som helst så han kommer säkert bli bra. Hur som helst så är det inte så mycket jag kan göra åt saken så nu tänker jag försöka ha en trevlig kväll iaf :tuttar
Tumör behöver inte vara så farligt.
Hoppas verkligen att det går bra att operera.
Har haft en hel del cancer nära mig på sistone.
Det mesta har gått bra.
Inte allt dock.
 

Kazu

99RiderZ
Gick med
28 Feb 2005
Ort
Östersund
Hoj
Ducati s4a -01, husaberg 650 -05
fyyy fan, idag är jag förbannad!

fick en mindre utskällning av en kolega på jobbet. (obefogat) sa åt honom att lugna ner sig, han skällde mera. jag kalla honom idiot och gick därifrån.

kl 16,50 kommer chefen och vill att jag följer med in på kontoret.

efter 20 minuters samtal kom vi fram till att min kolega har dåligt humör emot alla och har haft det i 15 år. och jag ska tänka på min attityd mot honom så inte jag retar upp honom. jag ska altså sitta och ta skit. och ändrar inte jag attityd får jag sparken.. hahah för att jag kallade honom idiot. när han beter sig som ett jävla svin emot allt och alla!

så jävla less!! :huvet
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Klart att det funkar.. Du äter ju ingen energi att tala om. En viss mängd kolhydrater bör man äta även vid diet. Sen att du inte skitit på en vecka talar ju om att du saknar näringsämnen i kosten

P-piller i sig gör inte att du går upp i vikt, dom ger bara ett gottesug

Dom kan öka på bindningen av vätska i kroppen. Så visst kan man gå upp i vikt av Ppiller..men det är ju inte alltid fett...men vem bryr sig vad det är när man inte kan stänga brallorna
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Dom kan öka på bindningen av vätska i kroppen. Så visst kan man gå upp i vikt av Ppiller..men det är ju inte alltid fett...men vem bryr sig vad det är när man inte kan stänga brallorna

Tjöp rymligare brallor.

Betänk att vunnen vikt lägger sig på mage och lår.
Förlorad vikt kommer från tuttarna.
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
JÄVLA PRAKTIKANTJÄVEL!

Beställde nya delar till ktmen eftersom ja ville köra lite i helgen, la en order på 7 st mellanskivor till kopplingen och när ja öppnar paketet ligger de 6 st mellanskivor.

Jävla praktikantsommarjobbarjävel som inte kan räkna JAG BLIR FÖRBANNAD! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
 

Rolle247

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Ort
Sollefte
Hoj
00 Apa Mille Räser
Började skruva på cittran i helgen och "verkstaden"som ville ha 17000 :-för att byta den defekta huvudpumpen hade inte lossat en skruv när dom felsökte den:mad: Troligtvis är det inget fel på den utan det är kamremmen som hoppat över en kugg och på så sätt låser elektroniken ut en startspärr.
Antar att jag ska vara glad nu. :)
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Det här gjorde mig arg som satan!
http://www.vk.se/Article.jsp?article=225106

Hur totalt tvärslut i huvet är en 21 åring som ens umgås med minderåriga, och dessutom försöker ha sex med dom?

Vad kan en frisk 21åring ha gemensamt med en tjej under 18år?

Och hur fan kan han frias, han skulle låsas in i fyra år, så kommer han ut lagom tills hon är myndig, då kanske han förstår hur långt ifrån han var?
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Någon har strulat till det och jag saknar fortfarande en stor summa pengar på mitt konto :mad: Jag skulle ha fått dem för över en vecka sedan och nu frågar de om det går bra att vänta en månad till.
Visst, tänk inte på mig. Jag har ju inte utgifter som alla andra människor och det är jättekul att betala räkningar etc med pengar som var tänkta för annat.
Tur att jag har inkomst från flera ställen, och jävla tur att jag inte sitter med huslån och ett gäng skitungar på halsen :mad:
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Någon har strulat till det och jag saknar fortfarande en stor summa pengar på mitt konto :mad: Jag skulle ha fått dem för över en vecka sedan och nu frågar de om det går bra att vänta en månad till.
Visst, tänk inte på mig. Jag har ju inte utgifter som alla andra människor och det är jättekul att betala räkningar etc med pengar som var tänkta för annat.
Tur att jag har inkomst från flera ställen, och jävla tur att jag inte sitter med huslån och ett gäng skitungar på halsen :mad:

Jag gissar på försäkringskassan?
Fyra månader var utbetalnings-väntetiden här omkring i somras.
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Försäkringskassan... vilket jävla skämt.
Väntar fortfarande på pappapengar som jag anmälde i början av augusti... har ringt och frågat vad de håller på med, då säger de att de skickar ett meddelande till handläggaren om att de får gärna lägga på ett kol... kanon tror jag. Så ringer man en månad senare, då säger de samma sak igen... kanon tror jag.
Så tredje gången jag ringer, häromdagen, så säger hon att hon skickar ett meddelande för att snabba på lite, då säger jag att det har jag nu hört 2ggr tidigare men det händer ändå inget... då säger hon att det är minsan ingen som har skickat nåt meddelande, men lovar att hon själv skall göra det på en gång. Gissa om jag tror på att det är gjort.

Skönt att man inte är ett lyxfällanoffer och lever på marginalerna, dessa pengar klarar vi oss utan men det vore ju trevligt om systemet funkar nån gång.
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Dom kan öka på bindningen av vätska i kroppen. Så visst kan man gå upp i vikt av Ppiller..men det är ju inte alltid fett...men vem bryr sig vad det är när man inte kan stänga brallorna

men det är väl inte så konstigt iom att p-piller är ett syntetiskt östrogen (väl) detta bör även hjälpa till att hålla fettet borta då östrogen är fettbrännande (till skillnad från vad många tror)
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag gissar på försäkringskassan?
Fyra månader var utbetalnings-väntetiden här omkring i somras.

Nej inte direkt, och jag trodde att de bara betalade ut kaffepengar på f-kassan :näsblod
Ett företag inom den privata sektorn, kollade mitt konto tidigare ikväll men inte minsta tecken på att det är pengar på väg. Även om jag kan vänta 3 veckor på pengarna så finner jag mig inte i det, jag kanske skulle supa upp dem :mad:
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Dom kan öka på bindningen av vätska i kroppen. Så visst kan man gå upp i vikt av Ppiller..men det är ju inte alltid fett...men vem bryr sig vad det är när man inte kan stänga brallorna

Visst, vissa p-piller ska tydligen kunna göra det, men det gör dig knappast fet.

Det bör dock vara mkt lite. Jag har provat kreatin som binder bra mkt mer vatten, och jag märkte ingen skillnad öht. Vissa gör det dock
Sluta med p-piller för viktens skull går jag inte på, men vad vet jag.. har ju inte provat :)

Rosen: Stämmer bra
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Visst, vissa p-piller ska tydligen kunna göra det, men det gör dig knappast fet.

Det bör dock vara mkt lite. Jag har provat kreatin som binder bra mkt mer vatten, och jag märkte ingen skillnad öht. Vissa gör det dock
Sluta med p-piller för viktens skull går jag inte på, men vad vet jag.. har ju inte provat :)

Rosen: Stämmer bra

Okej :) jag menar inte att vara oartig eller rgnorant men hur det fungerar är helt individuellt. Implanon som för vissa är ett underbart preventivmedel är för andra en total mardröm. Så utifrån Fass eller ett produktblad kan man inte avgöra hur kroppen påverkas av ett preparat. Jag går upp 10 kg då jag använder ppiller (inte direkt utan över en period av ett par månader). Kosten är inte massivt annorlunda. Detta är något jag provat och observerat flera ggr.
PCO och andra faktorer kan ha stor betydelse för upp och nedgång av vikt!
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Tumör behöver inte vara så farligt.
Hoppas verkligen att det går bra att operera.
Har haft en hel del cancer nära mig på sistone.
Det mesta har gått bra.
Inte allt dock.

I know! Ovetskapen är dock inte särskilt rolig. Morsans gubbe gick bort i cancer för två år sedan och innan dess var det morfar så erfarenheterna är dock inte så goda...

Nu blir det en single malt för att smälta dagens (miss?!?)öden.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top