Idag är jag förbannad därför att...

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag är förbannad..på att ADHD-ungar daltas så jävligt i media och press och dom skall ha stöd o hjälp och Gud vet vad. Vi då...syskonen?
Kan skriva en uppsats om det..men det spelar ingen roll! Det är inte CPungarna som har det jobbigast:huvet
 

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Ort
Överallt..
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
idag är jag förbannad för att jag är förbannad... loo00l ?
 

CLEW

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sandsborg
Hoj
Honda crm sm & Kawa zx6r
idag är jag förbannad för att jag har varit trött hela veckan!!
Har provat sova mer, sova mindre men inget funkar!!?!?
Någon som har några tips?
 

Dominator-Rocks

Guest
Stor jävla blåsa size of an ärta (munsår) på överläppen, anställningsintervju i morgon. :mad:

Man blir förbannad!
 

TTias

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
2001 Triumph Legend TT
Idag är jag förbannad för att jag hela veckan sett fram emot att åka och köpa min första hoj, fixat lån från banken, ordnat med transport och resesällskap från Göteborg till djupaste Småland, fixat garageplats... Allt var fixat och klart och drömhojen skulle köpas... Och så ringer killen igår kväll och säger att han ångrat sig och inte vill sälja hojen längre efter att ha haft den ute på annons i 1½ vecka!!!
 

Dominator-Rocks

Guest
Stor jävla blåsa size of an ärta (munsår) på överläppen, anställningsintervju i morgon. :mad:

Man blir förbannad!

Kan man verkligen bli så jävla sne bara för att man har ett munsår?

Hela jevla dagen är åt helvete :mad:

Känns oerhört löjligt men jag är förbannad :fakta :mad:
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Dominator-Rocks: Du skall väl ändå inte börja karriären i företaget med att hångla upp chefen... ;)

Pepita_Square: Lider med dig.
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Fick precis reda på att farsan har en tumör! Förutom att det i sig suger var det rätt taskig tajming precis innan jag ska iväg på en dejt :mad:
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Fick precis reda på att farsan har en tumör! Förutom att det i sig suger var det rätt taskig tajming precis innan jag ska iväg på en dejt :mad:


Hoppas innerligen att det löser sig med tumören :pannkyss lycka till på dejten :) hoppas hon är en hårdrockare ;)

Jag är förbannad på min lillebror som knäckte min näsa..om jag måste operera om den igen så skall han få veta att han lever:mad:
 
Last edited:

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Hoppas innerligen att det löser sig med tumören :pannkyss lycka till på dejten :) hoppas hon är en hårdrockare ;)

Jag är förbannad på min lillebror som knäckte min näsa..om jag måste operera om den igen så skall han få veta att han lever:mad:

Tack! Han hade precis fått reda på det själv så han var nog lite chockad och visste inte mer än att dom skulle (försöka) operera bort den.
Med lite propaganda och musikterapi så går det att omvända de flesta ;)

Småsyskon!!!11 :mad:
Hoppas du slipper operation :Fingerscrossed
 

Dominator-Rocks

Guest
Hoppas innerligen att det löser sig med tumören :pannkyss lycka till på dejten :) hoppas hon är en hårdrockare ;)

Jag är förbannad på min lillebror som knäckte min näsa..om jag måste operera om den igen så skall han få veta att han lever:mad:

Har du en bror som slår dig i ansiktet? :confused:

:näsblod

Fick precis reda på att farsan har en tumör! Förutom att det i sig suger var det rätt taskig tajming precis innan jag ska iväg på en dejt :mad:

Helvetes skit, jag vet hur det känns då fars gubben vart riktigt sjuk för ett par år sen :huvet men han lever en idag och mår mycket bättre. :tummenupp


Hoppas det ordnar sig!
 
Last edited:

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Helvetes skit, jag vet hur det känns då fars gubben vart riktigt sjuk för ett par år sen :huvet men han lever en idag och mår mycket bättre. :tummenupp


Hoppas det ordnar sig!

Tack! Tjurskalliga gamla gubbar tar man inte kål på hur lätt som helst så han kommer säkert bli bra. Hur som helst så är det inte så mycket jag kan göra åt saken så nu tänker jag försöka ha en trevlig kväll iaf :tuttar
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Jag är förbannad på min lillebror som knäckte min näsa..om jag måste operera om den igen så skall han få veta att han lever:mad:

Borde han inte få veta att han lever bara av att knäcka din näsa?! :va
Om det går till operation eller inte känns som ett överflödigt steg för att avgöra det..
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Åjo det kan man:näsblod ...men inte den här gången...nu var det helt och hållet mitt fel att han inte fick gå o morgonkissa innan.



Nu kommer träningskillarna o flickorna säkert att gå i spinn o säga att jag gör fel..men jag äter inte proteinpulver och kesella och sånt äckelpäckel. Jag äter kött av olika sorter och grönsaker. Om jag abolut måste äta något kolhydratigt till detta så äter jag dinklelmatvete eller dinkelvadsomhelst.

OBSERVERA att jag då det är fredag och lördag köper en fetingpåse med godis och går på restaurang om jag vill eller nått annat mysigt. Annars dör jag och tycker jättesynd om mig själv :rolleyes:

Vad jag menar är..jag har slutat äta mackor, bullar och allt annat man trycker i sig mellan måltiderna. Jag äter KÖTT, KÖTT, lite mer kött, lite fisk..keso och ägg..oh grönsaker. Och frukt..men inga otroliag mängder frukt.

Jag har skitsvårt att gå ner i vikt och detta har fungerat..så jag kommer köra på det ett bra tag till.
Äter du ppiller? Sluta med det skall du se att vikten rasar snabbare.


Klart att det funkar.. Du äter ju ingen energi att tala om. En viss mängd kolhydrater bör man äta även vid diet. Sen att du inte skitit på en vecka talar ju om att du saknar näringsämnen i kosten

P-piller i sig gör inte att du går upp i vikt, dom ger bara ett gottesug
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top