SuperMicke
█ █ █
...jag såg den där jävla Rusta-reklamen med den där jävla idioten som välter när hans varukorg blir för tung. Fan också!
Använd bara spegeln.
Du har skaffat muskler.
Vad är problemet?
Jo, jag e väl lite girig.. Men innan jag började träna så åt jag MASSA godis, glass, kakor, bakelser VARJE dag!
Massa snabbmat,hämt-mat, mat på krogen och tränade SÅ få ggr att t.o.m SATS ringde upp mej och frågade om jag var missnöhd med mitt medlemsskap..
Men nu e jag fröken präktig och har ätit 3 mål om dagen, nyttiga o hemlagde tränat 4-5 ggr i veckan STENHÅRT! ..och det enda är 3 fjuttiga kg man gått ner.. Har 17 kg till att gå ner innnan jag e nöjd. Min PT sa att man går ner mest i börjaan (??) så jag vill ju fan bli smal innan nästa millenium-skifte!
Men jag ska forsätta, har precis kört 1,5 timme spinning o tränade även imorse..
men jag har hört att man kan äta för lite, och då går man inte ner ändå..
..jag vill inte ha muskler, jag vill vara smal. Mitt mål är 25 kg
Min hund har markerat på hennes påse....med BÖNEKLÄDER ...som hon brukar byta om till på jobbet då hon skall be
Jag har velat gå ner så länge att det rä löjligt..nu har jag maxxat mitt protein intag och skiter nästan (inte helt) i kolhydrater och vips vad det tog på fettdepåerna. Jag har iof inte skitit på en vecka men protein is the shit!...eller inte heheheh
Edit: vad mycket skit jag pratar
Jag har velat gå ner så länge att det är löjligt..nu har jag maxxat mitt proteinintag och skiter nästan (inte helt) i kolhydrater och vips vad det tog på fettdepåerna. Jag har iof inte skitit på en vecka men protein is the shit!...eller inte heheheh
Bra skit! Ska prova att skita i kolhydrater och endast leva resten av dagen på mitt goda humör som ditt inlägg bidrog till!
Edit: man kan ju inte bli sur på en söt vovve..
Bra skit! Ska prova att skita i kolhydrater och endast leva resten av dagen på mitt goda humör som ditt inlägg bidrog till!
Edit: man kan ju inte bli sur på en söt vovve..
Jag har velat gå ner så länge att det rä löjligt..nu har jag maxxat mitt protein intag och skiter nästan (inte helt) i kolhydrater och vips vad det tog på fettdepåerna. Jag har iof inte skitit på en vecka men protein is the shit!...eller inte heheheh
Det med ppiller kan ju annars bli en oväntad viktökning av magnitude.
Åjo det kan man ...men inte den här gången...nu var det helt och hållet mitt fel att han inte fick gå o morgonkissa innan.
Nu kommer träningskillarna o flickorna säkert att gå i spinn o säga att jag gör fel..men jag äter inte proteinpulver och kesella och sånt äckelpäckel. Jag äter kött av olika sorter och grönsaker. Om jag abolut måste äta något kolhydratigt till detta så äter jag dinklelmatvete eller dinkelvadsomhelst.
OBSERVERA att jag då det är fredag och lördag köper en fetingpåse med godis och går på restaurang om jag vill eller nått annat mysigt. Annars dör jag och tycker jättesynd om mig själv
Vad jag menar är..jag har slutat äta mackor, bullar och allt annat man trycker i sig mellan måltiderna. Jag äter KÖTT, KÖTT, lite mer kött, lite fisk..keso och ägg..oh grönsaker. Och frukt..men inga otroliag mängder frukt.
Jag har skitsvårt att gå ner i vikt och detta har fungerat..så jag kommer köra på det ett bra tag till.
Äter du ppiller? Sluta med det skall du se att vikten rasar snabbare.
fakking tentahelvete placerad på en fredag under kvällstid, jävla fascister hela bunten
tränat 4-5 ggr i veckan STENHÅRT! ..och det enda är 3 fjuttiga kg man gått ner.. Har 17 kg till att gå ner innnan jag e nöjd. Min PT sa att man går ner mest i börjaan (??) så jag vill ju fan bli smal innan nästa millenium-skifte!
Men jag ska forsätta, har precis kört 1,5 timme spinning o tränade även imorse..
men jag har hört att man kan äta för lite, och då går man inte ner ändå..
studentpub på kth och högskoleprov på lördagen.. iz gonna be rad!Bara att gå från tentasalen till närmaste pub, så känns det nog bättre igen.
Lycka till med tentan!
glöm inte fetterna bara gör det även till en vana att lägga till lite linfröolja här och var och har du inte skitit på en vecka på allvar så kan det vara dags att lägga lite fibrer i kosten
Ska dina mål vara realistiska ska du göra som nån sa: Ta det lugnt, ställ om succesivt.
Låt det ta tid.
Se det såhär: Allt du gör som är bättre än det du gjorde innan är en seger.
Hur litet det än är.
!
Jag äter KÖTT, KÖTT, lite mer kött, lite fisk..keso och ägg..oh grönsaker. Och frukt..men inga otroliag mängder frukt.
Om jag abolut måste äta något kolhydratigt till detta så äter jag dinklelmatvete eller dinkelvadsomhelst.
Jag har skitsvårt att gå ner i vikt och detta har fungerat..så jag kommer köra på det ett bra tag till.
Äter du ppiller? Sluta med det skall du se att vikten rasar snabbare.
Dina mål är orealistiskt hårda.
Låt det ta tid.
Se det såhär:
Allt du gör som är bättre än det du gjorde innan är en seger.
Hur litet det än är.
Men nu ska jag vara glad över min prestation. Fan blir så förbannad att jag aldrig kan vara nöjd. Inte ens när jag är duktig...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|