Idag är jag förbannad därför att...

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Snuset håller på att ta slut.
Kylen är tom.
Mina vinterdäck har inte kommit.
Jag är insnöad :gråta
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
för att hela min inkorg råkades tömmas:( jag är en klant ... f-n!

Den där funktionen skulle jag vilja ha på jobbet. :tummenupp Inte skoj att gå igenom 20-50 mail varje dag, varav 90% inte innehåller något vettigt. :(

(Beroende på hur du tömt den och hur programmet fungerar finns det en liten möjlighet att dina mail faktiskt fortfarande finns kvar.)
 

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Bakpååkare. :)
Jag är arg för att jag blir arbetssökande den 1 dec. Jag vill ha ett jobb!!!
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Jag var förbannad men sedan såg jag broderligheten mellan Nisse och stead. Då blev jag klad! :pannkyss

Men fortfarande smått förbannad över den kommande tentan som saknar betygsvärdering/kriterier.
 

Dominator-Rocks

Guest
Packade grejerna och drog till stugan för att grabben skulle få sladda med sin fyrhjuling i snön.

Batteriet vart nästan dött och jag hade inga startkablar med mig :mad:

Man blir förbannad:mad: aja det vart en lite lagom stor brasa och korvgrillning iaf.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Varit sjuk i en vecka nu och minns inte längre hur det var att inte ha lätt men konstant huvudvärk, rasslig halls och igentäppt näsa och allmän trötthet, stel nacke och stela leder i övrigt.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Varit sjuk i en vecka nu och minns inte längre hur det var att inte ha lätt men konstant huvudvärk, rasslig halls och igentäppt näsa och allmän trötthet, stel nacke och stela leder i övrigt.

Kombinera 2 Panodil (eller alvedon, dvs 500 mg x2=totalt 1g) och en Ipren eller Ibumetin (400mg eller två 200 mg) och må som en prins. Skriv o berätta hur du mår en timme efter du tagit dom :)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Kombinera 2 Panodil (eller alvedon, dvs 500 mg x2=totalt 1g) och en Ipren eller Ibumetin (400mg eller två 200 mg) och må som en prins. Skriv o berätta hur du mår en timme efter du tagit dom :)
Har inget sådant just nu, så tog en distalgesic... gjorde susen för stunden, även fast jag dock "känner" sjukan om jag känner efter.

Ska åka iväg senare o köpa det som behövs o fylla på kur-förrådet :)
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Har inget sådant just nu, så tog en distalgesic... gjorde susen för stunden, även fast jag dock "känner" sjukan om jag känner efter.

Ska åka iväg senare o köpa det som behövs o fylla på kur-förrådet :)

Hehe...jo distisar är skiten men nu säljs dom inte mer :O så det lär vara ganska gamla du hade (?)
Tänk på att dom innehåller paracetamol som också är ingrediensen i Panodil...så ta dom inte för tätt.
Jag lovar nästan att du kommer tycka kombinationen Ipren o panodil/alvedon gör susen :)
 

Gabor

Guest
Småförbannad på folk...

...som klagar.:mad:

Snön vräker ned och det går inte att köra på 2 filig motorväg utan de ska ner i diket ...går det bättre där ??:D

Sen skyller man på vädret när de själva inte kan köra, som om väglaget rår för att folk är korkade och inte fattar att 225 breda sommardäck inte direkt är det lämpliga på en BMW M5 i snöoväder...:D
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
...som klagar.:mad:

Snön vräker ned och det går inte att köra på 2 filig motorväg utan de ska ner i diket ...går det bättre där ??:D

Sen skyller man på vädret när de själva inte kan köra, som om väglaget rår för att folk är korkade och inte fattar att 225 breda sommardäck inte direkt är det lämpliga på en BMW M5 i snöoväder...:D

Är man tillräckligt bra kan man köra med sådana oxå... Dock så är de flesta totalt värdelösa på köra så fort det kommer lite vitt puder från himlen...

Sjläv är jag förbannad för att det foprtsätter blåsa satan ute... Snö o vinter är hur mysigt som helst menf ör helvete... Måste det blåsa storm för det?????
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top