Idag är jag förbannad därför att...

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Dessa jävla mobiloperatörsförsäljare som står i varenda affär.
Går ju fan inte gå förbi utan att bli påhoppad.
Låt mig va för helvete!!!!!111!
Du behöver bara lära dig ett ord. F-ö-r-e-t-a-g-s-a-b-o-n-n-e-m-a-n-g. Det argumentet biter.
 

CLEW

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sandsborg
Hoj
Honda crm sm & Kawa zx6r
33 km till jobbet enkel väg...
ska vara på jobbet halv sju på morgonen och åker därfrån halv åtta kvällen...
Inte riktigt funkis...
Men men...
SL funkar... fast då måste jag åka hemifrån kl 23:30 för att kunna vara på plats 06:30...
Helt jäkla fucking underbart.....

*surfar blocket efter en ny bil just in case skitbilen inte startar ikväll*

Låter inte så kul :(

Men mmmmm vad skönt det ska bli att cykla hem, regnet öser inte alls ner:huvet
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Alla brudarna sitter på jobbet och pratar graviditetsspökhistorier ( ahmen miiin grannes dotters unge vägde 14 kg etc:rolleyes: ) då det inte finns några kunder. Den gravida tjejen sitter bakom kassan och syns därmed inte från huvudet ner.
En kund kommer in mitt i diskussionen och tittar på mig medlidande och säger: skrämmer dom upp dig?

Jag, som inte var på det minsta generöst humör just då säger torrt: nej det är inte jag som är gravid :morr

Men hon kunde inte bara hajja situationen o hålla käft o gå till sin stol o klippa sig utan hon var tvungen att lägga till: jahaaa men jag tycker nog att jag skymtar en liten mage därunder. Ingen skam i kroppen alls.:mad:

Brinn kärring!!!

Nu tänker jag gå hem o knapra selleri och sätta mig på motorcykeln o torrbryta lite :gråta
 

CLEW

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sandsborg
Hoj
Honda crm sm & Kawa zx6r
Alla brudarna sitter på jobbet och pratar graviditetsspökhistorier ( ahmen miiin grannes dotters unge vägde 14 kg etc:rolleyes: ) då det inte finns några kunder. Den gravida tjejen sitter bakom kassan och syns därmed inte från huvudet ner.
En kund kommer in mitt i diskussionen och tittar på mig medlidande och säger: skrämmer dom upp dig?

Jag, som inte var på det minsta generöst humör just då säger torrt: nej det är inte jag som är gravid :morr

Men hon kunde inte bara hajja situationen o hålla käft o gå till sin stol o klippa sig utan hon var tvungen att lägga till: jahaaa men jag tycker nog att jag skymtar en liten mage därunder. Ingen skam i kroppen alls.:mad:

Brinn kärring!!!

Nu tänker jag gå hem o knapra selleri och sätta mig på motorcykeln o torrbryta lite :gråta

Det där fick mig att tänka på när jag skulle skojja lite med en kompis.
Hadde inte träffat henne på ca 2 månader och såg att hon hadde gått ner i vickt men klämde ur mig "nej men grattis! har du blivit gravid? :)"
ojojoj vad hon blev arg :D
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag hoppas veterinären kan hitta felet och "laga" det. :pannkyss



Följer man inlägget du gjort kommer man ända tillbaka till juli, så de verkar ha skött sig någorlunda bra. Eller så har du helt enkelt gett upp och blivit helt apatisk. :hihi

Nu har det ju gått 6 dagar, och gjorts över 30 provtagningar, fortfarande inget resultat eller någon förbättring.
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Var på ÅF-besök i Karlskoga och Karlstad i tisdags. Skitväder, regn och elände hela vägen från Falköping upp till Karlskoga och även vidare mot Karlstad.

Strax innan Karlstad tar jag fram mobilen för att knappa in ett surt, sarkastiskt och meningslöst SMS till Valmers. Andemeningen hade tänkt vara något i stil med: "Var är den där dj*vla sola i Ka'lsta" nu då?!?!111ONEELEVEN..."

Men se på f*n, jag hinner inte mer än komma innanför stadsmurarna så börjar solfan att lysa... ...så det blev inget SMS:ande.

Man blir förbannad! :mad:
 

Dominator-Rocks

Guest
För att min axel som jag opererade 2005 aldrig blev helt bra och har blivit jävligt kass dom sista tre veckorna :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet


Jag blir förbannad och ledsen :mad: :(
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
För att min axel som jag opererade 2005 aldrig blev helt bra och har blivit jävligt kass dom sista tre veckorna :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet


Jag blir förbannad och ledsen :mad: :(

Kan du inte ha överansträngt den med allt mountainbikeåkande? Det skakar och brakar ju ganska ordentligt även om det är stötdämpning i styret.
Sedan är det ganska vanligt att man får artros i en led då den skadats (en operation är ju en form av skada...även om den är nödvändig).
 

Dominator-Rocks

Guest
Kan du inte ha överansträngt den med allt mountainbikeåkande? Det skakar och brakar ju ganska ordentligt även om det är stötdämpning i styret.
Sedan är det ganska vanligt att man får artros i en led då den skadats (en operation är ju en form av skada...även om den är nödvändig).

Ingen aning, är så sjukt leds på den här förbannade axeln!!

Det enda som jag vet nu är att jag kommer fortsätta käka ipren och smörja med voltaren och fortsätta träna, antingen slutar det i tragedi och jag kommer tillbaks till det stadiet som jag var i för ett par år sen när jag inte kunde bre min egen macka eller så vinner jag den här gången, hoppas verkligen det!! Har faan inget val!

Det känns tufft och oddsen är inte på min sida.
(Har försökt många många gr förut)
Skillnaden på den här gången är att jag har tagit mig hyffsat lång tid att mjukstarta upp träningen.


Förmodligen blir det att ringa till farbror doktorn inom en snar framtid :huvet smärtan börjar bli olidlig.

Mycket gnäll vart det men ibland behöver man skriva/gnälla av sig lite.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Ingen aning, är så sjukt leds på den här förbannade axeln!!

Det enda som jag vet nu är att jag kommer fortsätta käka ipren och smörja med voltaren och fortsätta träna, antingen slutar det i tragedi och jag kommer tillbaks till det stadiet som jag var i för ett par år sen när jag inte kunde bre min egen macka eller så vinner jag den här gången, hoppas verkligen det!! Har faan inget val!

Det känns tufft och oddsen är inte på min sida.
(Har försökt många många gr förut)
Skillnaden på den här gången är att jag har tagit mig hyffsat lång tid att mjukstarta upp träningen.


Förmodligen blir det att ringa till farbror doktorn inom en snar framtid :huvet smärtan börjar bli olidlig.

Mycket gnäll vart det men ibland behöver man skriva/gnälla av sig lite.

:pannkyss :krama :wiggle
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Ingen aning, är så sjukt leds på den här förbannade axeln!!

Det enda som jag vet nu är att jag kommer fortsätta käka ipren och smörja med voltaren och fortsätta träna, antingen slutar det i tragedi och jag kommer tillbaks till det stadiet som jag var i för ett par år sen när jag inte kunde bre min egen macka eller så vinner jag den här gången, hoppas verkligen det!! Har faan inget val!

Det känns tufft och oddsen är inte på min sida.
(Har försökt många många gr förut)
Skillnaden på den här gången är att jag har tagit mig hyffsat lång tid att mjukstarta upp träningen.


Förmodligen blir det att ringa till farbror doktorn inom en snar framtid :huvet smärtan börjar bli olidlig.

Mycket gnäll vart det men ibland behöver man skriva/gnälla av sig lite.

:pannkyss

Provat varma bad? Om inget annat så är det ju jäkligt gött, krya sig


:mad: Någon har beställt små jäkla vita flingor som trillar från himmlen
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
fakking flickvänner.. ALLTID är det något, att försöka skapa nya vänskapsrelationer av kvinnlig börd är det tydligen livstids halshuggning på men likförbannat kan Ni ha etthundrafemtioelva bögpolare. jeffla dubbelmoral
 

zynthaxx

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Strömstad
Hoj
-06 Buell XB12X
fakking flickvänner.. ALLTID är det något, att försöka skapa nya vänskapsrelationer av kvinnlig börd är det tydligen livstids halshuggning på men likförbannat kan Ni ha etthundrafemtioelva bögpolare. jeffla dubbelmoral

Skaffa en som inte är så sotis. Har funkat för mig... :tungan
 

Frasse Fräs

Kan själv
Gick med
6 Jun 2006
Ort
Under korvhuset
Hoj
644 Xjell-edition
Tjejen var och hämta pizza, jag öppnar kartongen hungrig som as och ser en kababpizza UTAN sås. Araben hade glömt, nu är kvällen förstörd.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top