Idag är jag förbannad därför att...

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Än så länge har jag snus kvar men runt 14-tiden får jag nog börja med recycling :gnissla

snus.jpg
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj

Nice try! Har precis kommit hem med världens godaste snus. Kostade bara två timmars snöskottning och två timmars kryssande mellan långtradare stående med vikta släp, trasiga väghyvlar, dumpade lastbilssläp och lastmaskiner som kört fast. Sommardäck is the shit :tummenupp

Edit: Kanske fel tråd men nu är jag fan lycklig :yoparty
För att gnälla lite så började ABS-lampan lysa 50 meter hemifrån :mad:
 

Bifogat

  • snus.jpg
    snus.jpg
    85.8 KB · Visningar: 46
Gick med
4 May 2007
Ort
Luleå
Hoj
R1-05 nu såld :(
Idag är jag jävligt förbannad!! Först så fick jag ta jourveckan för en annan:mad: Sen så är det ENMASSA JÄVLA FEL i mitt lönebesked... det är även måndag och 2 veckor tll nästa lediga dag............:kulspruta JAG SKA JÄVLA.. GAAAAAAAAAAH!!!!!:machinegu
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Nice try! Har precis kommit hem med världens godaste snus. Kostade bara två timmars snöskottning och två timmars kryssande mellan långtradare stående med vikta släp, trasiga väghyvlar, dumpade lastbilssläp och lastmaskiner som kört fast. Sommardäck is the shit :tummenupp

Edit: Kanske fel tråd men nu är jag fan lycklig :yoparty
För att gnälla lite så började ABS-lampan lysa 50 meter hemifrån :mad:
Grattis.
Du har blivit man.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
För att jag fortfarande, efter drygt 2 månader, saknar hela september-lönen :mad:
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Jag blir mer och mer förbannad på alla förtryckta män. Man tvingas bevittna hur de dyker upp på parkeringen i farmor anka-bilar eller någon sur Volvo från 90-talet, eftersom "frugan har den andra bilen, du vet". Vill kärringen ha en bil får hon väl köpa en? "Jamen, jag tjänar ju mer än henne", säger den förtryckte. Vad i hela helvete har det med saken att göra?
 

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Ort
RÖGLE:)
Hoj
R6:a 99:a
Grymt irriterad... gaahh fan vad tröga dom är som jobbar på yamaha center i hbg... sämmre service går inte att hitta... är dom bara så otrevliga mot mig, eller någon mer en jag som upplevt det?! är alltid så när jag är där :S
 

moto4all

all4moto
Gick med
16 Sep 2007
Ort
vid havet
Hoj
hojlös
Grymt irriterad... gaahh fan vad tröga dom är som jobbar på yamaha center i hbg... sämmre service går inte att hitta... är dom bara så otrevliga mot mig, eller någon mer en jag som upplevt det?! är alltid så när jag är där :S

Yamahacenter i Sundsvall är inte bättre, har varit stora trådar om det i skoter-forum sammt mc-forum, ja nu när jag tänker efter, tillåmed båt-forum

Nä tackar vet jag Northbike"än så länge"
 

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Ort
RÖGLE:)
Hoj
R6:a 99:a
Yamahacenter i Sundsvall är inte bättre, har varit stora trådar om det i skoter-forum sammt mc-forum, ja nu när jag tänker efter, tillåmed båt-forum

Nä tackar vet jag Northbike"än så länge"

Ja jag åkte till honda & bröderna nilssons efter åt... där är dom iaf trevliga & hjälper en / vill sälja för det vill dom inte på yamaha center.. riktigt trött på dom.. kommer aldrig mer åka dit.. får bli någon annan yamaha återförsäljare nu när man evntuelt ska beställa ny hoj :)
 

Gabor

Guest
Är ju för bövelen fast i samboträsket. Fast skulle jag uppmanas att ge upp min bil och åka farmor anka-bil, blev jag singel på ett ögonblick.

Du får säga åt honom att du inte vill bli singel då.:D , han kan väl köpa dig en söt liten ådi eller så...:)

Visst ja, en förbannadtråd var det ju, :huvet. då får man väl bli förbannad för att det slutat snöa, det är ju för jävligt. Mycket snö ska det vara, massor...
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Allt vitt mög som ligger på backen. Har kommit försent en timme till jobbet dessa två dagar för att jag varit tvungen att skotta en jävla massa snö för att ens komma ut från gården. Kul! :mad:
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Allt vitt mög som ligger på backen. Har kommit försent en timme till jobbet dessa två dagar för att jag varit tvungen att skotta en jävla massa snö för att ens komma ut från gården. Kul! :mad:

Vadå, kom det snö i år IGEN??
Gå upp tidigare kanske?
:D

Jag är förbannad på alla idiíter som kör i sthlm...
Ja det är snö på backen, näe, du dör inte av att köra 50 på 50 väg...
20 är för sakta.. Känner du att det är farligt att köra bil när det är snö, gör då för f-----------n inte det! :mad:
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Har en typiskt mentalt störd (om inte, så står det iaf rätt illa till där uppe hjärkontoret) till kärring (pensionär) som bor på samma radhusgata här. Alla hus sitter ihop. Gatan slutar med återvändsgränd och ett dagis. ALLA andra, utom henne, går på mitt på vägen vidare till andra områden och gågator / buss-station. När en bil kommer så är det inga problem att gå lite åt sidan. Men vi har ju dock en liten gammal trottoar som denna kärring prompt ska gå på hela vägen, med sina 2 hundar i släptåg som oxå tyglats till att gå på den nästan obefintliga trottoaren. Hon går som på balansgång på denna trottoar. Ser löjligt ut. En hund framför, och en hund bakom.

Denna trottoar är hennes altare, får inte smutsas ner, får inte parkas på (gatan är smal så parkering upp på trottaren kan behövas ibland). Nu så har det snöat och varit oväder i några dagar.

Skulle hämta posten idag och där ligger en "anonym" lapp i brevlådan som påpekar att fastighetsägaren har ansvar för att trottoaren ska vara ren... Undra vem den lappen kommer ifrån :rolleyes:

Specifikt min trottoarbit vid min uppfart är knappast mycket mer snöig än resterande gatan. Har en ursäkt (sjuk) till att den inte är snöfri och "perfekt", men snälla liksom.

Tidigare i år hyvlade denna kärring ut något i stil med "du ska bannemig inte vara på trottoaren" till mig och såg nästan ut att skaka av ilska... Detta för att jag hade skåpbilen där att arbeta med och dörren stod öppen över trottoaren just när hon kom med sina 2 jyckar.

Borde hälla ut några hinkar vatten på trottoaren där hon bor... Ogillar hennes döda blickar som inte säger mer än att hon har allvarliga psykiska problem. Likt pensionären på TV igår om någon såg på Färjan (råkade bläddra förbi då) när ett fan till en gammal tant som sjunger skulle träffas och det var tydligt att hon (fan'et) hade udda psykiska störningar. Jobbigt att hantera.

I början när vi flyttade hit hejade vi på alla på gatan, men HON var den enda som inte ens sa något alls. Bara himlade och gick vidare. Trevlig tant... verkligen.

Det här är en sådan där typisk pensionär som bara VILL ha något att klaga på, och hakar upp sig på något, sedan är det kört.

Därmed, är jag förbannad på sådana här allmänt störda människors beteende.

Obs, såklart fattar jag att i det här fallet kan jag bara putsa trottoaren fin för att göra henne glad. Men att orka behöva ha sådana här perfektionistgrannar att hantera.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top