SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Har körat med sommardäck idag, inga poblems, och jag har inte ens körkort...
Än så länge har jag snus kvar men runt 14-tiden får jag nog börja med recycling
Nice try!
Grattis.Nice try! Har precis kommit hem med världens godaste snus. Kostade bara två timmars snöskottning och två timmars kryssande mellan långtradare stående med vikta släp, trasiga väghyvlar, dumpade lastbilssläp och lastmaskiner som kört fast. Sommardäck is the shit
Edit: Kanske fel tråd men nu är jag fan lycklig
För att gnälla lite så började ABS-lampan lysa 50 meter hemifrån
Jag blir mer och mer förbannad på alla förtryckta män. ...."frugan har den andra bilen, du vet"....
Är ju för bövelen fast i samboträsket. Fast skulle jag uppmanas att ge upp min bil och åka farmor anka-bil, blev jag singel på ett ögonblick.Du är bara sur för att de har en fru.
Bittra ungkarlar... bah!....
Är ju för bövelen fast i samboträsket. Fast skulle jag uppmanas att ge upp min bil och åka farmor anka-bil, blev jag singel på ett ögonblick.
Vaddå?Lyxman
Han har ju rättDu är bara sur för att de har en fru.
Bittra ungkarlar... bah!....
Grymt irriterad... gaahh fan vad tröga dom är som jobbar på yamaha center i hbg... sämmre service går inte att hitta... är dom bara så otrevliga mot mig, eller någon mer en jag som upplevt det?! är alltid så när jag är där :S
Yamahacenter i Sundsvall är inte bättre, har varit stora trådar om det i skoter-forum sammt mc-forum, ja nu när jag tänker efter, tillåmed båt-forum
Nä tackar vet jag Northbike"än så länge"
Är ju för bövelen fast i samboträsket. Fast skulle jag uppmanas att ge upp min bil och åka farmor anka-bil, blev jag singel på ett ögonblick.
Allt vitt mög som ligger på backen. Har kommit försent en timme till jobbet dessa två dagar för att jag varit tvungen att skotta en jävla massa snö för att ens komma ut från gården. Kul!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|