Idag är jag förbannad därför att...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Blev förbannad när jag nyss såg Insider med Aschberg :mad:
Varför har ingen gjort slag i saken och skjutit de förbannade människorna däruppe i inavels-norrland!?
Jag vet inte om jag bara har allmänt dåligt humör, men längtan efter att ta död på en människa blev nästan olidlig när jag såg det reportaget :mad:

Grönlunds-familjen kommer ju bara fortsätta på detta viset när de kommer ut från psyket så varför inte bara ge dem en giftspruta? Så mycket är inte ett människoliv värt så vi ska undvika dödsstraff, eller?
 

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Küngsbacka
Hoj
Yamaha XJ6
För att fucking jävla swedbank är så dryga och hjälpsamma! :mad: :mad:Gamla kärringar som inte fått något ligga sen medeltiden ser det som sin uppgift att göra alla andra lika bittra som de är!!1!11!

När man efter två veckors väntan inte har fått svar på ett brev och då ringer upp, förväntar man sig någon form av vänlighet. Inte någon som bara säger att jag har inte riktigt haft tid att kolla igenom det än, och sedan bara är allmänt dryg när man försöker förklara vad det är man behöver hjälp med!:mad: :mad:


Edit::mad: !
 

V-Kamikaze

My Lifestyle Determines My Deathstyle
Gick med
25 Apr 2007
Ort
Hotell Gripen
Hoj
Snabbaste 1000cc i Uppsala
För att fucking jävla swedbank är så dryga och hjälpsamma! :mad: :mad:Gamla kärringar som inte fått något ligga sen medeltiden ser det som sin uppgift att göra alla andra lika bittra som de är!!1!11!

När man efter två veckors väntan inte har fått svar på ett brev och då ringer upp, förväntar man sig någon form av vänlighet. Inte någon som bara säger att jag har inte riktigt haft tid att kolla igenom det än, och sedan bara är allmänt dryg när man försöker förklara vad det är man behöver hjälp med!:mad: :mad:


Edit::mad: !

Såja såja. Du skulle nog inte vara så glad om du jobbade på Swedbank nu heller. Gotta dig i att tanten nog ligger under varsel.
 

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Küngsbacka
Hoj
Yamaha XJ6
Såja såja. Du skulle nog inte vara så glad om du jobbade på Swedbank nu heller. Gotta dig i att tanten nog ligger under varsel.

Nu känns det lite bättre, men jag har fortfarande inget bankkonto! Jävla helvetes piss, och jag som ska gå på shopping idag. Kommer bli en dyr historia det här:gnissla
 

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Ort
RÖGLE:)
Hoj
R6:a 99:a
gahh, ovanligt... tvättar idag, å nu när man kommer ner å ska hämta tvätten har det försvunnit 3 tröjor & ett par jeans... blir så jävla trött, är ju inte första gången heller... å inte fan heller tar dom typ någon fucking sleden hood tröja från typ hm nä bara märkes kläder... när fan ska folk lära sig att skilja på mitt & ditt?!
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Nope.. (jag skäms)
Den stod utanför min port, som 15-20 andra cyklar.
Det komiska är att jag igår natt tänkte på att ställa ner den i källaren då det är så mkt snö och jag ändå inte kan cykla...
Tjuven hann före!

Usch va trist, hoppas verkligen du återfinner den:pannkyss . Jag har fått fd cykel stulen två gånger; första gången fann jag den ett halvår senare på Arbetsförmedlingen av alla ställen :D och andra gången hade någon lämnat den till Polisen som ringde mig, tydligen hade någon "tillfälligt" lånat den till jobbet (han/hon kanske upptäckte att personnr fanns inristat) Cykeln har dock haft så många år på nacken så det har inte varit lönt att få ut någon ersättning för den. Nu får alla typer av cyklar vistas i lägenheten :näsblod

Angående hemförsäkring, kräver inte din fastighetsvärd att du har en (liksom brandvarnare):va (vet att våran gör det). Dock :mad: då försäkringsbolaget snålar och inte vill ge oss en brandsläkare som de lovade :6surkart då jag vill ha det i våran "walking closet" ut från sovrummet till vinden, ska försöka pusha på fastighetssköterarn när jag får tid.
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Usch va trist, hoppas verkligen du återfinner den:pannkyss . Jag har fått fd cykel stulen två gånger; första gången fann jag den ett halvår senare på Arbetsförmedlingen av alla ställen :D
och andra gången hade någon lämnat den till Polisen som ringde mig,
tydligen hade någon "tillfälligt" lånat den till jobbet
(han/hon kanske upptäckte att personnr fanns inristat)
Cykeln har dock haft så många år på nacken så det har inte varit lönt att få ut någon ersättning för den.

Jag ska ut och leta nu! :mattias
Men att återfinna sin cykel i centrala sthlm är nog att be om ett mirakel!
Det är ju andra gången den blir stulen, men jag kanske ska ta en sväng förbi Arbetsförmedlingen då?! ;)
Jag SKA i alla fall skaffa hemförsäkring nu. :tummenupp
 

Dominator-Rocks

Guest
När jag duschade, det stod 20 st flarror av alla de olika slag, schampo, balsam, tvål, lotion.... de flesta var det bara "slattar" i :mad:

Man blir förbannad. :mad:


Jag blandade friskt och fyllde upp ca 8 st flaskor och slängde tomflarrorna :cdevil



Jag vet en person som kommer bli förbannad :mad: nu :gnissla
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag vet en person som kommer bli förbannad :mad: nu :gnissla

Att du ens vågar :brinnerup Jag kastar bara skiten istället, och när hon frågar något om dem så spelar jag bara dum och säger att jag inte har sett dem. Man kan leka med elden, men man behöver ju inte peta i den bara för det...
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag är trött och förbannad på alla pisshuven jag nöjet (?) att ha i min omgivning.

Sen är jag trött på alla som ringer mig. Telefonen har ringt sedan 9 i morse men inget har varit roliga samtal.

Sedan tycker jag folk som går långsamt där man inte kan gå om dom borde bli skjutna i bakhuvudet med en boll av deras egna skit.

SEN tycker jag att alla dumfittor i Uppsala kan lämna sina jävla cyklar hemma istället för att fitta upp trafiken för alla andra när dom kör två kilometer i decenniet. Detta gäller även alla fitthjärnor som inte kan köra bil när det är halt också. Ni har ju dubbdäck/vinterdäck..och har ni inte det så kan ni gå o dra åt helevete bara på grund av det.

:huvet Man blir förbannad!
 

Dominator-Rocks

Guest
Förbannad på alla jevlar som är förbannade hela tiden! :mad:


[YOUTUBE-ID]dmkAuTQ8Sc4[/YOUTUBE-ID]
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top