Idag är jag förbannad därför att...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
harr du brytit fott leden eler stuckat knä skållens led bannd?
Tråkigt och poänglöst har du inget bättre att komma med?

För den som undrar så är allt helt men mörbultat och några nerver ligger i kläm så jag har mindre känsel i högersidan av kroppen än vänster så nu ska jag käka smärtstillande och vara ledig till måndag :(

Sådär gör jag bara när jag vill ha löneförhöjning:rolleyes:



Du var en sån som mobbade i skolan va :p
Mer en sån som blev mobbad skulle jag gissa på.
 
Last edited:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Förbannad är fel ord...men den här tråden får väl vara till för det man blir lite irriterad på oxå.

Och det blir jag på allt tramskramande till höger och vänster. T.ex i vissa TV-progam när programledarna kastar sig om halsen på dom tävlande. Räcker det inte med ett handslag.

Fast det är klart att man ska kramas...jag gillar själv att kramas. Men jag kramas hellre hårt och länge med någon jag tycker om...än någon flyktigt "ååååhhhhhhh vi måste kramasbaraförattmanskakram" :rolleyes:

//Madelene
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Förbannad är fel ord...men den här tråden får väl vara till för det man blir lite irriterad på oxå.

Och det blir jag på allt tramskramande till höger och vänster. T.ex i vissa TV-progam när programledarna kastar sig om halsen på dom tävlande. Räcker det inte med ett handslag.

Fast det är klart att man ska kramas...jag gillar själv att kramas. Men jag kramas hellre hårt och länge med någon jag tycker om...än någon flyktigt "ååååhhhhhhh vi måste kramasbaraförattmanskakram" :rolleyes:

//Madelene

Ja, du har det verkligen inte lätt. :hihi

Fast jag håller med dig lite. I vissa sammanhang kan ett fast handslag räcka gott och väl, och vice versa kanske en kram kan vara på sin plats.

Vad som är mest förvånande egentligen är hur mycket det kramas och fjollas i "manliga" sporter såsom fotboll, hockey osv. Det blir lite konstigt när stora, starka karlar beteer sig som småflickor när den ene gjort mål t ex.

F.ö är jag inte förbannad idag.
 

Dr.Bike

Guest
Det var då själve fanvad ni är överens! :mad


Man blir förbannad!


F.ö är det bra att kramas.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Det var då själve fanvad ni är överens! :mad


Man blir förbannad!


F.ö är det bra att kramas.
Man ska fan inte kramas i onödan.

Ska man till o knulla så kan man ge fruntimmret en kram innan så hon får sitt "förspel", annars skakar man hand med näven så långt utsträckt ifrån kroppen som möjligt, gärna lite framåtlutad oxå så man kommer ännu längre ifrån.
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Man ska fan inte kramas i onödan.

Ska man till o knulla så kan man ge fruntimmret en kram innan så hon får sitt "förspel", annars skakar man hand med näven så långt utsträckt ifrån kroppen som möjligt, gärna lite framåtlutad oxå så man kommer ännu längre ifrån.

Någon som har dålig andedräkt ? :hihi

F.ö blir jag förbannad på dom som inte har fasta handslag. Man vill väl förhelvete inte skaka hand med en nackad fisk heller! :mad:
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
F.ö blir jag förbannad på dom som inte har fasta handslag. Man vill väl förhelvete inte skaka hand med en nackad fisk heller! :mad:

Nä fy fanken för det, hur svårt kan det va att ha lite stake i handslaget. Klämma åt lite.

För att inte tala om hur det är att dansa styrdans med någon som har "spagettiarmar" FI FAN. :rolleyes: :tummenner
 

EmiliosFantomen

Guest
Var hos tandläkaren idag och fick veta att jag har en visdomstand som växer åt fel håll. Den är "liggande" och rör sig framåt med kronan mot nästa tand.

Tandläkaren redogjorde ingående hur det hela skulle lösas genom uppskärning av tandkött och hackande i käkben:gnissla

Dyrt skulle det bli också:huvet
 

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Dom där satans jävla Indianstackarna som spelar panflöjt nere på byn. Kan dom inte lära sig lite nya låtar istället för att spela dom tre som dom kan om och om och om igen...VEM FAN KÖPER DERAS SKIVA? Blir ju förbannad.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH:mad: :huvet :död :3freak :4skrika :dummer :smasha :crash :tummenner :finger :censored :hördu :kulspruta :kulspruta :kulspruta :kulspruta :FU :6surkart :machinegu :pangihuve
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Tråkigt och poänglöst har du inget bättre att komma med?

För den som undrar så är allt helt men mörbultat och några nerver ligger i kläm så jag har mindre känsel i högersidan av kroppen än vänster så nu ska jag käka smärtstillande och vara ledig till måndag :(


Mer en sån som blev mobbad skulle jag gissa på.
Du orkade alltså inte hålla dig från att trycka av ignore? :tummenupp
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Var hos tandläkaren idag och fick veta att jag har en visdomstand som växer åt fel håll. Den är "liggande" och rör sig framåt med kronan mot nästa tand.

Tandläkaren redogjorde ingående hur det hela skulle lösas genom uppskärning av tandkött och hackande i käkben:gnissla

Dyrt skulle det bli också:huvet

Grattis :tummenupp Jag råkade ut för exakt samma sak för snart 10 år sedan. När jag insåg att de bara skulle köra med lokalbedövning så hoppade jag över den operationen, båda sidorna skulle bort dessutom *ej samtidigt dock*.
Jag har dem fortfarande kvar, såga av en bit av käkbenet lät inte lockande utan narkos...
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top