Dominator-Rocks
Guest
[YOUTUBE-ID]U1TmeBd9338&feature=related[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]U1TmeBd9338&feature=related[/YOUTUBE-ID]
harr du brytit fott leden eler stuckat knä skållens led bannd?13h på akuten
Vad gör Mike the Bike i den där filmen?[YOUTUBE-ID]U1TmeBd9338&feature=related[/YOUTUBE-ID]
harr du brytit fott leden eler stuckat knä skållens led bannd?
Tråkigt och poänglöst har du inget bättre att komma med?harr du brytit fott leden eler stuckat knä skållens led bannd?
Mer en sån som blev mobbad skulle jag gissa på.Sådär gör jag bara när jag vill ha löneförhöjning
Du var en sån som mobbade i skolan va
Förbannad är fel ord...men den här tråden får väl vara till för det man blir lite irriterad på oxå.
Och det blir jag på allt tramskramande till höger och vänster. T.ex i vissa TV-progam när programledarna kastar sig om halsen på dom tävlande. Räcker det inte med ett handslag.
Fast det är klart att man ska kramas...jag gillar själv att kramas. Men jag kramas hellre hårt och länge med någon jag tycker om...än någon flyktigt "ååååhhhhhhh vi måste kramasbaraförattmanskakram"
//Madelene
1: Ja, du har det verkligen inte lätt.
2. F.ö är jag inte förbannad idag.
Man ska fan inte kramas i onödan.Det var då själve fanvad ni är överens! :mad
Man blir förbannad!
F.ö är det bra att kramas.
Man ska fan inte kramas i onödan.
Ska man till o knulla så kan man ge fruntimmret en kram innan så hon får sitt "förspel", annars skakar man hand med näven så långt utsträckt ifrån kroppen som möjligt, gärna lite framåtlutad oxå så man kommer ännu längre ifrån.
F.ö blir jag förbannad på dom som inte har fasta handslag. Man vill väl förhelvete inte skaka hand med en nackad fisk heller!
Kjamaz!!!
D )
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Du orkade alltså inte hålla dig från att trycka av ignore?Tråkigt och poänglöst har du inget bättre att komma med?
För den som undrar så är allt helt men mörbultat och några nerver ligger i kläm så jag har mindre känsel i högersidan av kroppen än vänster så nu ska jag käka smärtstillande och vara ledig till måndag
Mer en sån som blev mobbad skulle jag gissa på.
Var hos tandläkaren idag och fick veta att jag har en visdomstand som växer åt fel håll. Den är "liggande" och rör sig framåt med kronan mot nästa tand.
Tandläkaren redogjorde ingående hur det hela skulle lösas genom uppskärning av tandkött och hackande i käkben
Dyrt skulle det bli också
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |