Idag är jag förbannad därför att...

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4

flex.gif
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Klart jag är, nytt rekord i bänken idag och sen körde jag 50min till med bara tuttar. Så jo, jag är nog snäppet bättre än dig :arsele :D

Stången utan någon som passa...:va
 

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Ktm 400 exc
Hatar dessa jävla bilar.
Är faan bara bekymmer med dom, jävla skitgrejer.:mad:

Nån som har en startmotor liggandes :gnissla
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Förbannad på idioten som delar ut reklamen, han kan varken räkna eller lägga ner nåt helt i brevlådan. Det är jämnt dubbel reklam och bara nedtryckt i brevlådan :mad:
 

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Ort
Värnamo
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
Förbannad på idioten som delar ut reklamen, han kan varken räkna eller lägga ner nåt helt i brevlådan. Det är jämnt dubbel reklam och bara nedtryckt i brevlådan :mad:

Dubbelt så mycke reklam för dej betyder hälften så mycke jobb för killen som delar ut det.:D
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Glömde ju förut!

Hur fan gör man saker rätt?

Säger man A så skulle man ha sagt B även om A igentligen var det rätta svaret, man kan visst inte vinna i det här spelet! :mad: :huvet :gnissla
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Att folk verkar vara så jävla korkade att dom inte ens förstår hur man ska lyssna av en telefonsvarare!! Hur svårt kan det va?!
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Slog i stortå. Pulserar fortfarande jävulskt efter en halvtimme, tur i oturen va det sinister.

Förbannad på idioten som delar ut reklamen, han kan varken räkna eller lägga ner nåt helt i brevlådan. Det är jämnt dubbel reklam och bara nedtryckt i brevlådan :mad:

Ingen reklam tack o problemet borde va löst
 
Last edited:

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4028234.ab
Kan vara skratta åt eländet, med så många olika datasystem så är det inte konstigt det kraschar lite då och då :huvet, ..*dags att rota fram de gamla hederliga skrivmaskinerna*.

Sjukvården, var god dröj :gnissla http://www.sr.se/cgi-bin/skaraborg/...riodStart=2008-11-08&Period=2&Artikel=2425491

Vad får dig att tro att privata aktörer i vården har säkrare system? Vi går över från landstinget till det privata i samband med årsskiftet, och en av dom första grejerna som ändras är journalsystemet.

Från att ha använt Melior går vi om två månader över till TakeCare, precis som KS använder. Vi deppar inte över det, TC är bra.
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Vad får dig att tro att privata aktörer i vården har säkrare system? Vi går över från landstinget till det privata i samband med årsskiftet, och en av dom första grejerna som ändras är journalsystemet.

Från att ha använt Melior går vi om två månader över till TakeCare, precis som KS använder. Vi deppar inte över det, TC är bra.

Egen erfarenhet bland annat utan att gå in på detaljer (vid en snabb räkning kom jag upp i över 20 program som jag har arbetat med i VGR bland annat Melior).
 
Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Jag är så jävla trött...tempot är stenhårt och dagarna är minst 18 timmar effektiv arbetstid. Maddafakka...:näsblod
Det ger bra deg eller hur?
Du är egen och bestämmer själv?

Man har alltid ett val, glöm inte de! :)

PS: Jag lägger ner det här nu och går till jobbet igen och dricker öl, ses i dimman! It´s never ment to be!
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
..de ständigt återkommande trådarna om detta redan söndertjatade ämnet som bara tycks upprepa sig om och om igen i evighetens tråkighet :3freak
 

Dominator-Rocks

Guest
Min gamla hederliga 101 skivors Pioneerväxlare har börjat strula :mad: FUCK

Hade lite schyst hardrockpartymode förut :yoparty skulle switcha skiva och vad faan händer dårå jorå växlarn hänger sig, och står och jobbar och låter, hackar :mad:


Tvångsöppnar luckan och bläddrar lite försiktigt, det går inge bra bläddrar lite mer våldsamt börjar tappa tålamodet.... :mad: skivor börjar spruta ur växlaren jag blir rejält förbannad och matar fram med mer våld ut kommer (se bild)


Och självklart var det en såndär jävla betydelsefull skiva som tjejen har fått från sin syrra när hon var kid :huvet

:mad:
 
Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Det ger bra deg eller hur?
Du är egen och bestämmer själv?

Man har alltid ett val, glöm inte de! :)

PS: Jag lägger ner det här nu och går till jobbet igen och dricker öl, ses i dimman! It´s never ment to be!

Mja...alltså det är min far som pröjsat o satsat och byggt upp den men då det bär sig skall det bli min. Han ser det som att jag sköter den nu, men ändå har jag inte riktigt full kontroll över saker som reklam och vissa inköp mm...så det är mycket jobb för att få hans lite dåliga planering att gå ihop. Om det skall bli mitt ställe en dag (på pappret) så måste jag ju börja redan nu o bygga upp ett gott namn. Men ibland är det att jobba motströms :näsblod
Vi har inte alltid samma åsikter om vad som är logiskt:huvet

Men det är ju synd att klaga då jag har ett tillfälle med detta som jag aldrig skulle kunan få annars :)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top