Idag är jag förbannad därför att...

Dominator-Rocks

Guest
Gick vilse i skogen :huvet Min entimmas promenad vart drygt 3 tim lång det var jävligt svårt att hitta i skogen när mörkret kom :skrämd


Hade lite halvpanik ett tag :näsblod

Knallade in i skogen 12:45 och kom ut 16:00


Iofs så är jag nu såhär i efterhand jävligt glad att jag hittade ut, (Förbannat glad :) ) sitta en natt i skogen och knapra granbar är nog faan ingen höjdare :gnissla
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Jag har (än en gång) insett att jag blir förbannad av tüska reklamfilmer. Jag blir ännu mer förbannad för att ingen tänkande människa har spårat upp alla tyska reklammakare och fistat dom till döds med en bandslipmaskin.:mad:
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Satt för ett tag sen och gjorde dekaler lite halvt på fyllan, gjorde till en sida/kåpa.

Nu när ja plockade fram dekalerna och tänkte montera skiten så upptäckte ja att idioten som gjort dom vänt allt fel/spegelvänt och dom passar inte på andra sidan då de är andra dekaler där. :huvet
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
:mad: såg ett program på TV4 fakta i lördags om hur Sveriges regering "agerade" timmarna och dygnen efter tsunamin. Eller rättare sagt "inte agerade".

Dra åt helvete vilka jävla puckon. Fattade dom ingenting!!!???? Hur kan man inte fatta vidden och allvaret i det som hände. Såg dom inte nyhetsrapporteringen och bilderna som visades. Hörde dom inte desperationen i dom människors röster som ringde hem och berättade. :va

Dom var ju för fan totalt jävla nonchiga till en början. Det var tydligen viktigare att få fortsätta knapra på julskinkan än ta sitt ansvar som ledare för det här landet. :rolleyes:

Nää...jag hoppas att dom lider av riktigt jävla dåligt samvete för sin oförmåga att agera handlingskraftigt och bedömma informationen dom faktiskt fick från första bänk.

Men förhoppningsvis har dom lärt sig nåt. Det tråkiga är att det var många som fick betala ett högt pris för den lärdommen. :(

//M
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
:mad: såg ett program på TV4 fakta i lördags om hur Sveriges regering "agerade" timmarna och dygnen efter tsunamin. Eller rättare sagt "inte agerade".

Dra åt helvete vilka jävla puckon. Fattade dom ingenting!!!???? Hur kan man inte fatta vidden och allvaret i det som hände. Såg dom inte nyhetsrapporteringen och bilderna som visades. Hörde dom inte desperationen i dom människors röster som ringde hem och berättade. :va

Dom var ju för fan totalt jävla nonchiga till en början. Det var tydligen viktigare att få fortsätta knapra på julskinkan än ta sitt ansvar som ledare för det här landet. :rolleyes:

Nää...jag hoppas att dom lider av riktigt jävla dåligt samvete för sin oförmåga att agera handlingskraftigt och bedömma informationen dom faktiskt fick från första bänk.

Men förhoppningsvis har dom lärt sig nåt. Det tråkiga är att det var många som fick betala ett högt pris för den lärdommen. :(

//M

Don´t vote ´em back :mattias
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Såg en blänkare på discovery.
Insamling mot minor.
En produktutvecklare/designer som skryter om utförandet.
Får frågan: Om ett barn plockar upp den då?".
"Jag är bara designer."

Meningen är att man skall bli förbannad.
Det blir man.
Men:
Hela sanningen är att dessa minor görs i glada färger för att barn skall plocka upp dem.
När de väl plockat upp dem, så är de täckta med klister.
Vid explosionen lossnar en del fingrar och liknande.
Splittret sätter sig lite överallt i kroppen.
Minorna görs i plast - Splittret syns inte på röntgen.
Man får sonda, dvs peta med en nål tills man hittar något hårt.

Grundtanken med minor var att lägga ut spärrfält för att visa fienden att "Här kommer ni inte fram".
Vid krigsslut skulle generalstaben ha en karta, så att minorna kunde avlägsnas.

Nu sprids minorna från flygplan.
Ingen vet var de är.
Svåra att hitta.
Syftet är att skada civila, främst barn, för att överbelasta sjukvården och sänka moralen.

Det finns onda människor.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Det finns onda människor.

Klusterbomber är en annan sak som är najs! De är ju skiteffektiva! 90% av de dödade är civila! :tummenupp :tummenupp

Men de som sprider dem har uniform och jagar terrorister så därför måste alla som får klusterbomberna dumpade över sig förstå att det är för en god sak och inte hysa agg mot kluster-spridarna! :tummenupp
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Klusterbomber är en annan sak som är najs! De är ju skiteffektiva! 90% av de dödade är civila! :tummenupp :tummenupp

Men de som sprider dem har uniform och jagar terrorister så därför måste alla som får klusterbomberna dumpade över sig förstå att det är för en god sak och inte hysa agg mot kluster-spridarna! :tummenupp
Ja, för palestinierna har aldrig någonsin fyllt sina rörbomber med spik och järnskrot.
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
har inte vart jätte pepp på att skriva på detta forum ett tag nu.. men nu är jag pissed som fan!! skulle fått min lön idag för de kurser jag har hållit, men nä såklart har jag inte fått pengarna och jag kan inte ringa min löneutbetalare(som är ett företag som heter ABF) för de har stängt tills 29:e!!!:6surkart
 

Gamepad

No comments
Gick med
10 May 2005
Ort
beautiful Valley
Hoj
Vakum
Är dom kloka, var hos arbetsförmedlingen eftersom jag kommer vara arbetslös
i 3 hela veckor i januari, fick besked att under tiden måste jag söka jobb:huvet
Tänke försöka få arbetslöshetskassa under dessa 3 veckor.
Varför måste jag söka arbete när det är klart att jag har en anställning 2 februari:confused:
Har hamnat i ett idiotiskt regelverk.:huvet :huvet
Vad händer om jag skulle få ett jobb då och tacka nej:va
 

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Ort
...
Hoj
crescent
..för att axeln är småpaj och jag har inte kunnat träna på 2,5 vecka!!!!!
Maken till irritation och ren ilska går inte att hitta på annat sätt än utebliven träning för en träningsnarkoman! ... nåja...jag ger skiten 2 veckor till för att läka sen tränar jag faaaan igenom smärtan
 

Dr.Bike

Guest
App app!
Låt denna tråd vila en gång om året iaf ;)

Idag...är vi inte ALLS arga, för imorrn är det Julafton!

Allas hjärtan fylls av glädje, och känslan som bara tindrande barnaögon kan ge efter julklappsutdelningen, samt sillen och snapsen gör oss alla GLADA!

God Jul!
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
App app!
Låt denna tråd vila en gång om året iaf ;)

Idag...är vi inte ALLS arga, för imorrn är det Julafton!

Allas hjärtan fylls av glädje, och känslan som bara tindrande barnaögon kan ge efter julklappsutdelningen, samt sillen och snapsen gör oss alla GLADA!

God Jul!
Jo, tjenare. Vilken jävla skithögtid.

Allt som kan ge Israel en tankeställare är bra, synd bara att dom har Usa´s stöd så ingen vågar agera!
Palestinierna ska vara mycket tacksamma för Israels oerhörda tålamod med terrorister.
 
Last edited:

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Blåsta
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Är dom kloka, var hos arbetsförmedlingen eftersom jag kommer vara arbetslös
i 3 hela veckor i januari, fick besked att under tiden måste jag söka jobb:huvet
Tänke försöka få arbetslöshetskassa under dessa 3 veckor.
Varför måste jag söka arbete när det är klart att jag har en anställning 2 februari:confused:
Har hamnat i ett idiotiskt regelverk.:huvet :huvet
Vad händer om jag skulle få ett jobb då och tacka nej:va

Egentligen ska du ju söka jobb och om din "nya" arbetsgivare anställer dig ska du säga att du bara behöva 3 veckors arbete då...

Men för att förenkla det hela för dig så "söker du jobb" aktivt. Vill nån ha ut dig på intervju åker du dit och agerar pucko, tro mig det är inte svårt...

Har provat. =) (om jag nu inte alltid är ett pucko, vem vet?)

Bara följa alla fjolliga regler så får du A-kasse pengar sen utan problem.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top