Idag är jag förbannad därför att...

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Idag är jag förbannad på ryssjävlarna. Dessutom på idioterna på DHL som är så "icke"-serviceminded. Det ligger ett litet brev med ett "Visa support" intyg på en terminal i antingen helsingborg eller halmstad som jag behöver senast idag. Avsändarkontoret i moskva lovade att det skulle levereras idag, men det hjälper inte. Välkommen den 29:e december är svaret man får. Ryssjävlarna stänger den 31:e och handläggningstiden för ett visa är minimum 3 arbetsdagar.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Avabudå? Varför är julen trist?
Är du ensammen? Jobbar? Fast i konventioner med stress och köphysteri?
Julen kan vara jättefin!
Super att du mår hyfsat! :krama

Det gör du HELT rätt i!

Nej julen i sig är det inget fel på. Men det är allt hypat crap runtomkring som man blir less på. Man måste köpa jetTedyra julklappar så man kan vara värre än grannen. Alla jävla butiker måste spela julmusik två månader innan själva händelsen. Alla människor måste ge sig in i den stora folkmassan i en enorm galleria och stressa helvet dagen innan julafton för att sedan kunna koppla av och ta det lugnt. U get the point?

Annars gillar jag att umgås med familjen, och maten är rätt god den med så. :)

Dr.Bike

Guest
Nej julen i sig är det inget fel på. Men det är allt hypat crap runtomkring som man blir less på. Man måste köpa jetTedyra julklappar så man kan vara värre än grannen. Alla jävla butiker måste spela julmusik två månader innan själva händelsen. Alla människor måste ge sig in i den stora folkmassan i en enorm galleria och stressa helvet dagen innan julafton för att sedan kunna koppla av och ta det lugnt. U get the point?

Annars gillar jag att umgås med familjen, och maten är rätt god den med så. :)

JOdå, jag är HELT med dig...
Vi har hoppat över de där tråkiga grejerna, och behållt de bra.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
För att man åker till thailand för att slippa julen, och det första man hör/ser när man kliver av en longtail nu på eftermiddagen är "Kalle ankas jul" på carlitos bar
här på PhiPhi :mad:
Sen spelar de dessutom "Adolfsson&Falk", kör svenskt julbord etc.
Vietnam lockar mera till nästa gång...

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
För att man åker till thailand för att slippa julen, och det första man hör/ser när man kliver av en longtail nu på eftermiddagen är "Kalle ankas jul" på carlitos bar
här på PhiPhi :mad:
Sen spelar de dessutom "Adolfsson&Falk", kör svenskt julbord etc.
Vietnam lockar mera till nästa gång...

HAHAHAHAHA! xD
Fel tråd att skratta i, javet, men det där va sköj..

Vilken människa som helst vet ju med sig att det finns fler svennebananer i thailand än i hela småland! :tungan
PhiPhi dessutom är ju uteslutande svensktalande senast jag kollade.. :rofl

Näe nästa år ska jag åka nånstans där det är helt totalt förbjudet att fira och vara glad på något sätt.. typ nordkorea. :näsblod

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
JOdå, jag är HELT med dig...
Vi har hoppat över de där tråkiga grejerna, och behållt de bra.

Sannerligen, samma här. Vi åker till Grekland i vår istället för att byta pengar i form av julklappar nu, klart bättre med en upplevelse att komma ihåg än ett ting att förbruka på ett eller annat sätt.

Sen startades en Cadillac Coupe De Ville upp för nån timme sedan med en övergrym patina så jag är helnöjd. :)

Go Jul till er alla. /J

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag var på bra humör tills jag gick ut på kvällsprommis med hunden

Jag tycker att alla fulla puckon som går runt o vrålar på stan är så jävla patetiska. Tycker dom kan dö i en kollektiv alkoholförgiftning! MÅSTE man vråla för att man är full??

Sedan kan dom låta bli min hund. Skälla, skrika, sparka saker mot en hund är ingen höjdare...varför fattar dom inte sånt? Jag måste ju förfaan gå ut med min hund där jag bor o jag bor i stan. Nu vet jag hur hästbrudarna känner för (dom bland) MCfolket som envisas med att dra förbi hästarna i full gas.:mad:

Så såg jag min granne som bor under mig o tänkte att det var läge att be om ursäkt för att min hund skäller så mycket nuförtiden (han är inne i nån jävla fas då allt får honom att yla som en jävla varg).
Då säger hon att det stör inte men vi tycker synd om honom. Men sättet hon sade det på kändes fett förebrående. Jag gör mitt bästa :morr

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Snart kommer jag att plantera en atombomb i anus på den jäveln som gjorde Felixreklamen med tillhörande skitmusik.
Dom har nog köpt upp 70% av all jävla reklamtid på TV6 så jävla ofta som dom kör den där reklamen.
Fan så förbannad jag blir! :mad:

"Everyday seems a little closer, yada yada" Gaaahhhh! :mad:

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
12-åriga dotterna var på rea. Kommer hem jätteglad. Hon hade köpt en nagelfil och en handkräm för 300kr!! De hade ju kostat 600kr innan, hade hon fått höra. Blir vansinnig. Det är säljare som hyr in sig i köpcentrum och är grymt påträngande. Har själv blivit "jagad" och pressad av dessa handkrämssäljare. De ger sig inte trots ett : NEJ!
Men när de promt ska på och lura barn, blir jag heligt förbannad!!! Just nu har maken åkt tillbaka till köpcentrat och jag ska ringa centrumchefen. Vet inte vem som är argast av oss...
:kulspruta --> Lurendrejare

Dr.Bike

Guest
12-åriga dotterna var på rea. Kommer hem jätteglad. Hon hade köpt en nagelfil och en handkräm för 300kr!! De hade ju kostat 600kr innan, hade hon fått höra. Blir vansinnig. Det är säljare som hyr in sig i köpcentrum och är grymt påträngande. Har själv blivit "jagad" och pressad av dessa handkrämssäljare. De ger sig inte trots ett : NEJ!
Men när de promt ska på och lura barn, blir jag heligt förbannad!!! Just nu har maken åkt tillbaka till köpcentrat och jag ska ringa centrumchefen. Vet inte vem som är argast av oss...
:kulspruta --> Lurendrejare

Varför så arg?

Med sedvanlig kvinnlig logik/matematik har hon ju "tjänat" 300 kronor! :D

Var stolt!

(hatar oxå dessa nasare... kom fram en snorvalp: Skaruha ett American Express Blue? - Nej tack, jag har redan ett guld... så du kan behålla ditt blå... - Ah vaddårra...(på stockholmska) ta ett till vettja...)

*trött*

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Förbannad på mig själv för att jag har haft den lataste dagen i världshistorien idag, har knappt varit utanför ytterdörren på hela dagen.

//Chockad!

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Det här gör mig sjukligt förbannad! :mad:
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1413353/han-hoppade-pa-mitt-huvud

1 års fängelse för grov misshandel SAMT flera andra mindre brott. Den andre gärningsmannen fick ett par månader.

Det är så sjukt att det inte finns ord. Man hoppar på en liggande människas huvud och ger denne långtgående men. Trots detta i kombination med flera andra brott så får man knappt ett år. Fotbolls-slipsgubbarna i IFK Göteborg som försökte fiffla till någon spelare extra pröjs fick ett och ett halvt års fängelse.

Skattebrott skall självklart ge långa straff eftersom alla skulle ägna sig åt det om det passerade obemärkt men att man får två tredjedelar så hårt straff för att grovt misshandla en liggande människa är motbjudande.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Att just nu jobba i vården och behöva ta hand om människor med magsjuka.
Caliciviruset, usch.

JAG VILL INTE BLI SJUK!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag är förbannad på den förbannade jävla skitreklamen där de påstår att "Nu är den äntligen här; världens mest efterlängtade album Chinese democracy"!!!!

Det är INGEN, och jag menar INGEN, som har längtat efter det där jävla skitalbumet!!! :mad: :kulspruta :machinegu :censored :finger

Inte gör det saken bättre att nästföljande reklam är "Petters Greatest hit's" :gråta

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag är förbannad på den förbannade jävla skitreklamen där de påstår att "Nu är den äntligen här; världens mest efterlängtade album Chinese democracy"!!!!

Det är INGEN, och jag menar INGEN, som har längtat efter det där jävla skitalbumet!!! :mad: :kulspruta :machinegu :censored :finger

Jag är fortfarande förbannad att jag köpte Faith No More's greatest hits...vaffan tänkte jag på? Tyckte Easy var cool och hoppades på samma sköna stil på resten...maddafakka vad jag blev besviken. Vill någon ha skiten så snigelpostar jag den gladeligen.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati