Jo, tjenare. Vilken jävla skithögtid.
Blev du doppad i toaletten av den socialdemokratiske tomten som barn, istället för att få julklappar?
En sådan incident skulle förklara en hel del.
Jo, tjenare. Vilken jävla skithögtid.
App app!
Låt denna tråd vila en gång om året iaf
Idag...är vi inte ALLS arga, för imorrn är det Julafton!
Allas hjärtan fylls av glädje, och känslan som bara tindrande barnaögon kan ge efter julklappsutdelningen, samt sillen och snapsen gör oss alla GLADA!
God Jul!
1. Terrorreklam med bjällror redan i novemberBlev du doppad i toaletten av den socialdemokratiske tomten som barn, istället för att få julklappar?
En sådan incident skulle förklara en hel del.
1. Terrorreklam med bjällror redan i november
2. En miljon människor i alla affärer och på vägarna
3. Jesus var en sagofigur
4. Jultallrik erbjuds när man vill ha en riktig lunch
5. Idiotstressade människor
Jag är bara realist.Du glömmde att tillägga punkt nr 6:
6. Gnällig Valmers
Jag är bara realist.
Ser till min stora skadeglädje att precis all snö har smält bort i mellansverige lagom till jul. Tack för det.
App app!
Låt denna tråd vila en gång om året iaf
Idag...är vi inte ALLS arga, för imorrn är det Julafton!
Allas hjärtan fylls av glädje, och känslan som bara tindrande barnaögon kan ge efter julklappsutdelningen, samt sillen och snapsen gör oss alla GLADA!
God Jul!
Det är Israel som tar Palestiniernas mark inte tvärtom, det är Israel som gång på gång ger sig på oskyldiga palestinier med diverse bomber och artelleripjäser.Palestinierna ska vara mycket tacksamma för Israels oerhörda tålamod med terrorister.
Tar? Israelerna har minst lika stor rätt till marken som palestinierna.Det är Israel som tar Palestiniernas mark inte tvärtom, det är Israel som gång på gång ger sig på oskyldiga palestinier med diverse bomber och artelleripjäser.
Palestinierna kan inte försvara sig på nåt annat sätt än genom gerillaattacker, folket du kallar för terrorister har faktiskt ett namn.
Israel är Palestinierna överlägset i både ekonomi och således militär utrustning, sten mot en m16 står sig ganska slätt!
Skulle du tillåta att jag kom hem till dig och kastade ut dig ur ditt hus?
Denna tiden förra året var jag kär och lycklig...nu är jag varken eller :bitter
Tur att man kan begrava sig i jobb iaf
Se upp så att det inte dyker upp en desperat skåning på ägorna bara.Denna tiden förra året var jag kär och lycklig...nu är jag varken eller :bitter
Tur att man kan begrava sig i jobb iaf
Tar? Israelerna har minst lika stor rätt till marken som palestinierna.
Oskyldiga palestiner? Ja, terroristerna är jete snela.
Du kanske har glömt att PLO vägrar ta bort sitt mål som innebär att Israel ska förintas?
Jo men frågan är ju vilken mark de är, Palestinierna har 1% av landmassan där nere men visst det är säkert rättvist och bra om dom nu som du säger har lika rätt till markenTar? Israelerna har minst lika stor rätt till marken som palestinierna.
Oskyldiga palestiner? Ja, terroristerna är jete snela.
Du kanske har glömt att PLO vägrar ta bort sitt mål som innebär att Israel ska förintas?
Hur många vapenvilor och fredsförhandlingar ska det krävas för att terroristerna i PLO/Hamas ska sluta bomba? Israelerna har haft ett otroligt tålamod.Jo men frågan är ju vilken mark de är, Palestinierna har 1% av landmassan där nere men visst det är säkert rättvist och bra om dom nu som du säger har lika rätt till marken
Att dom är oskyldiga har jag aldrig påstått men faktum kvarstår, Israel gör hur dom vill med palestinierna som inte kan försvara sig.
Jag vill gärna ha ett "korrekt" svar av världsmästarvalmers, skulle du själv godta att någon tar över ditt hus hur som helst? Jag menar alla har ju rätt till det området
Plo är en organisation och Israel ett land, jag hoppas för din egen skull att du vet skillnaden!
Eller är brynäs hockey och Norge jämnbördigt?
Om Israel kunde släppa ifrån sig lite land som dom tagit av Palestinierna så skulle ju allt lugna sig!Hur många vapenvilor och fredsförhandlingar ska det krävas för att terroristerna i PLO/Hamas ska sluta bomba? Israelerna har haft ett otroligt tålamod.
Du sätter själv fingret på den springande punkten; Israel är ett land, Palestina är en dröm som är omöjlig på grund av religiösa terrorister.
Jul är bajs.
För övrigt mår jag ganska bra.
Jag tänker ta flera så man blir extra glad
För tidigt.Palestinierna ska vara mycket tacksamma för Israels oerhörda tålamod med terrorister.
Israelerna har haft ett otroligt tålamod.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|