Idag är jag förbannad därför att...

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
App app!
Låt denna tråd vila en gång om året iaf ;)

Idag...är vi inte ALLS arga, för imorrn är det Julafton!

Allas hjärtan fylls av glädje, och känslan som bara tindrande barnaögon kan ge efter julklappsutdelningen, samt sillen och snapsen gör oss alla GLADA!

God Jul!

Jag tänker ta flera så man blir extra glad :banana

Strongliquid

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Scott.
För att BBB vill ha 395:- för en nedgradering av fiber-internetet jag har.

Jag vill bara ha Bredband 2.
Bah.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Blev du doppad i toaletten av den socialdemokratiske tomten som barn, istället för att få julklappar?

En sådan incident skulle förklara en hel del.
1. Terrorreklam med bjällror redan i november
2. En miljon människor i alla affärer och på vägarna
3. Jesus var en sagofigur
4. Jultallrik erbjuds när man vill ha en riktig lunch
5. Idiotstressade människor

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
1. Terrorreklam med bjällror redan i november
2. En miljon människor i alla affärer och på vägarna
3. Jesus var en sagofigur
4. Jultallrik erbjuds när man vill ha en riktig lunch
5. Idiotstressade människor

Du glömde att tillägga punkt nr 6: :mattias
6. Gnällig Valmers :mad:

;)

Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
App app!
Låt denna tråd vila en gång om året iaf ;)

Idag...är vi inte ALLS arga, för imorrn är det Julafton!

Allas hjärtan fylls av glädje, och känslan som bara tindrande barnaögon kan ge efter julklappsutdelningen, samt sillen och snapsen gör oss alla GLADA!

God Jul!

Jul är bajs.

För övrigt mår jag ganska bra.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Palestinierna ska vara mycket tacksamma för Israels oerhörda tålamod med terrorister.
Det är Israel som tar Palestiniernas mark inte tvärtom, det är Israel som gång på gång ger sig på oskyldiga palestinier med diverse bomber och artelleripjäser.

Palestinierna kan inte försvara sig på nåt annat sätt än genom gerillaattacker, folket du kallar för terrorister har faktiskt ett namn.
Israel är Palestinierna överlägset i både ekonomi och således militär utrustning, sten mot en m16 står sig ganska slätt!

Skulle du tillåta att jag kom hem till dig och kastade ut dig ur ditt hus?

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Det är Israel som tar Palestiniernas mark inte tvärtom, det är Israel som gång på gång ger sig på oskyldiga palestinier med diverse bomber och artelleripjäser.

Palestinierna kan inte försvara sig på nåt annat sätt än genom gerillaattacker, folket du kallar för terrorister har faktiskt ett namn.
Israel är Palestinierna överlägset i både ekonomi och således militär utrustning, sten mot en m16 står sig ganska slätt!

Skulle du tillåta att jag kom hem till dig och kastade ut dig ur ditt hus?
Tar? Israelerna har minst lika stor rätt till marken som palestinierna.

Oskyldiga palestiner? Ja, terroristerna är jete snela. :rolleyes:

Du kanske har glömt att PLO vägrar ta bort sitt mål som innebär att Israel ska förintas?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona

Du kanske har glömt att PLO vägrar ta bort sitt mål som innebär att Israel ska förintas?

Dom är båda lika cp! Med tanke på att dom ser lika ut..har liknande namn och vill ha samma mark så tycker man att dom kunde ta o lägga ner maktkampen nu o samsas ist för att bomba ihjäl varandra. Töntar!

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard

Jo men frågan är ju vilken mark de är, Palestinierna har 1% av landmassan där nere men visst det är säkert rättvist och bra om dom nu som du säger har lika rätt till marken ;)

Att dom är oskyldiga har jag aldrig påstått men faktum kvarstår, Israel gör hur dom vill med palestinierna som inte kan försvara sig.

Jag vill gärna ha ett "korrekt" svar av världsmästarvalmers, skulle du själv godta att någon tar över ditt hus hur som helst? Jag menar alla har ju rätt till det området ;)

Plo är en organisation och Israel ett land, jag hoppas för din egen skull att du vet skillnaden!

Eller är brynäs hockey och Norge jämnbördigt?

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Jo men frågan är ju vilken mark de är, Palestinierna har 1% av landmassan där nere men visst det är säkert rättvist och bra om dom nu som du säger har lika rätt till marken ;)

Att dom är oskyldiga har jag aldrig påstått men faktum kvarstår, Israel gör hur dom vill med palestinierna som inte kan försvara sig.

Jag vill gärna ha ett "korrekt" svar av världsmästarvalmers, skulle du själv godta att någon tar över ditt hus hur som helst? Jag menar alla har ju rätt till det området ;)

Plo är en organisation och Israel ett land, jag hoppas för din egen skull att du vet skillnaden!

Eller är brynäs hockey och Norge jämnbördigt?
Hur många vapenvilor och fredsförhandlingar ska det krävas för att terroristerna i PLO/Hamas ska sluta bomba? Israelerna har haft ett otroligt tålamod.

Du sätter själv fingret på den springande punkten; Israel är ett land, Palestina är en dröm som är omöjlig på grund av religiösa terrorister.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Hur många vapenvilor och fredsförhandlingar ska det krävas för att terroristerna i PLO/Hamas ska sluta bomba? Israelerna har haft ett otroligt tålamod.

Du sätter själv fingret på den springande punkten; Israel är ett land, Palestina är en dröm som är omöjlig på grund av religiösa terrorister.
Om Israel kunde släppa ifrån sig lite land som dom tagit av Palestinierna så skulle ju allt lugna sig!

Sen kan man inte vara terrorist när man försvarar sitt land!

Enda anledningen till att världen accepterar Israels agerande är ju för att Usa stödjer Israel, sen har dom i sin tur så förbannat mycket judar i senaten som skickar vapen till Israel.

Världen stoppar huvudet i sanden!

Judarna har inget sympati härifrån iaf!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras