Idag är jag förbannad därför att...

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
ALLT suger, PRECIS ALLT. Är förbannad på ALLT. HATA vädret....HATA ALLT. God fucking damn it vad förbannad jag är. :huvet :huvet :huvet :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
snö :mad:
sol :)
sol :)

Sådär håller det på hela tiden här. :mad:

För fan...om vädret kunde bestämma sig för SOL!!!

You lucky bastard (se Python) - här är det samma-lika, men med inslag av hagel, ackompanjerat av stormvindar.

Global uppvärmning...näste miljötaliban som hejdar mig på stan och vill tjöta i ämnet åker på en propp. :mad:

/J

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag har fått in något skit under nageln så det är inflammerat och jävligt ömt och svullet :mad: Till råga på allt så är jag ledig från jobbet större delen av veckan och ska jobba i stugan istället, då passar det sig inte med en utvecklingsstörd tumme :3freak

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Jag har fått in något skit under nageln så det är inflammerat och jävligt ömt och svullet :mad: Till råga på allt så är jag ledig från jobbet större delen av veckan och ska jobba i stugan istället, då passar det sig inte med en utvecklingsstörd tumme :3freak
Hur går de med stugan, börjar den bli klar? :)

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Vakna och tittar ut.
Nästan 1 dm snö har det kommit och det snöar som faaaaan fortfarande.
:mad: :mad:
Snart dax att flytta till andra sidan av planeten.

Dominator-Rocks

Guest
Dryga 2dec snö :mad: Dessutom så ringde mobilalarmet i morse kl 06:00 och jag kunde inte somna om :huvet :huvet

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Kanske inte platsar i tråden riktigt men idag är jag ledsen och besviken därför att jag råkade parka på fel ställe och fick 900kr i böter, det var en dyr lunch, hata innerstan..

sportbike

Guest
Prutt.
Så lät det när jag öppnade kranen i köket,inget vatten.
Knallade ner i porten för att ringa larmtjänst,fick tag i en dam som undrade vad som hänt.
-Inget vatten,fiCksa !!!
Ok,var bor du,portkod osv,knallade ut på gatan och fick i samma sekund syn på vattensnubbarna som lojt ställde ut koner runt en vattenläcka mitt i gatan,vattnet vräkte ut ur asfalten,som en geiser typ.
-Va faan glor du på,sa den ena av dom högavlönade jourarbetarna ?
-Skit i det du,fiCksa läckan så jag får kaffe,svarade jag.

Sen vare läge att dra :)

Dominator-Rocks

Guest
Prutt.
Så lät det när jag öppnade kranen i köket,inget vatten.
Knallade ner i porten för att ringa larmtjänst,fick tag i en dam som undrade vad som hänt.
-Inget vatten,fiCksa !!!
Ok,var bor du,portkod osv,knallade ut på gatan och fick i samma sekund syn på vattensnubbarna som lojt ställde ut koner runt en vattenläcka mitt i gatan,vattnet vräkte ut ur asfalten,som en geiser typ.
-Va faan glor du på,sa den ena av dom högavlönade jourarbetarna ?
-Skit i det du,fiCksa läckan så jag får kaffe,svarade jag.

Sen vare läge att dra :)

:hihi :tummenupp

Maxh

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2009
Hoj
01 Daytona955 / 07 bonneville
Jag fick till en idiot vurpa i 50 km/h pga väggrus, skrota all plast på högersida samt toppkåpan :(

Guldis

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2009
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
Lack på alla bilist idioter som ligger en i röven och tror dem kan bromsa snabbare än mig om det skulle behövas....

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Efter att ha sett nån idiot på ett skitprogram på 5:an där de blir utfrågade av Pontus Gårdinger och ska svara sant på alla frågor eller så åker de ut eller nåt sånt skit.
Nåt litet jävla nazist-pucko som såg ut att ha en lika intelligent flickvän och polare. De hade garanterat en kamphund eller två :mad:

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Nåt litet jävla nazist-pucko som såg ut att ha en lika intelligent flickvän och polare. De hade garanterat en kamphund eller två :mad:

Han drömde ju dessutom om att ligga med sin egen morsa. :3freak

Jag är förbannad för att nån jävel har ställt en dörrkarm mitt i hålet i väggen. Utan karmen hade jag klarat lilltån :mad:

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Efter att ha sett nån idiot på ett skitprogram på 5:an där de blir utfrågade av Pontus Gårdinger och ska svara sant på alla frågor eller så åker de ut eller nåt sånt skit.

Blev också sur på den, white trash morsan som kom efter va inte mycket bättre :3freak

sportbike

Guest
Piss.
En vecka gammal bil,och vad händer?
En kvinnlig Sune Mangs med en gammal sur Opel Corsa med skeva Biltema-kapslar och pratandes i mobilen tränger sig emellan på E4:an i vänsterfilen och skickar ut en femkilos stenbumling mitt i doran.
Hata !!!!!!

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...