Idag är jag förbannad därför att...

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Fick tjyvstopp på hojen vid ett trafikljus som precis slår om och får en felknullad gubbdjävel i en Dodge Nitro i röven.:mad: Tur man åker Tüskt ädelstål, blev inte en skråma på hojen, men hans kofångare fick ett runt fint märke stansat av mitt blås.:yoparty

kanske skulle skrivit i "detta fick mig att le"-tråden ist? Vi behöver fan en skadeglädjetråd...

Men GÖRT en då för helvete !

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Någonting är fel i styrningen på långforden :mad: kanske en styrled, kanske glapp i rattstången.. Mina små aparmar förmår inte rucka aset så det går att se något. Kanske felet sitter i servon? Ska lotsa ut fartyget till en bekant i Orminge med rätt att operera långford.

EmiliosFantomen

Guest
BBQ premiär igad, :fettmednajjs :yoparty

Även premiär för vattnigsommarbärsmedlimeklyftai.

Är för lat för at diska skärbräda så man grabbar tag i limen i vänstern och gerbern i högern och slajsar, to the bone.

Kommer bli en såndär jobbig flik som fastnar överallt och blöder en vecka :fifan.
:fyllisar

DSC00111.JPG

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Har äntligen fått hojjen påställd idag så börjar det regna :mad:

Dominator-Rocks

Guest
Har varit ute och cyklat i skogen med MTB´n nu på morgonen, efter nån timma vart jag trött/törstig och bajkade till Överskottsbolaget dom öppnade inte förens kl 11 och jag hade ingen kl på mig men det stod ett gäng bilar och väntade så kunde inte vara allt för långt kvar...

I ren trisstes så bajkade jag omkring på bakhjulet fram och tillbaks... fick en kul ide jag skulle åka sakta på bakhjulet fram mot en såndär pelare som står utanför skjutdörrarna och stanna med framhjulet på den (se bild) första försöket mysslyckades andra satte jag :tummenupp men vad händer ser i slowmotion att betongpelar jävelen lossar och välter (dubbla sizen som är på bilden) :rodnar :huvet FAAN också hade lust att bara dra därifrån sjunka genom marken :3freak Well jag steg av cykeln och försökte välta upp den där jävla pelarhelveten det var knappt så jag klarat trodde ryggen skulle gå av men jag fick uppp skiten något sånär medans folk i bilarna BAH :3freak sen stod jag dessutom kvar 5min till och skämdes innan affären öppnade :dummer

Man blir förbannad! :mad:

Men ni blir säkert glada, skadeglada! :mad:

netto.jpg

Gick med
4 May 2007
Hoj
R1-05 nu såld :(
Har varit ute och cyklat i skogen med MTB´n nu på morgonen, efter nån timma vart jag trött/törstig och bajkade till Överskottsbolaget dom öppnade inte förens kl 11 och jag hade ingen kl på mig men det stod ett gäng bilar och väntade så kunde inte vara allt för långt kvar...

I ren trisstes så bajkade jag omkring på bakhjulet fram och tillbaks... fick en kul ide jag skulle åka sakta på bakhjulet fram mot en såndär pelare som står utanför skjutdörrarna och stanna med framhjulet på den (se bild) första försöket mysslyckades andra satte jag :tummenupp men vad händer ser i slowmotion att betongpelar jävelen lossar och välter (dubbla sizen som är på bilden) :rodnar :huvet FAAN också hade lust att bara dra därifrån sjunka genom marken :3freak Well jag steg av cykeln och försökte välta upp den där jävla pelarhelveten det var knappt så jag klarat trodde ryggen skulle gå av men jag fick uppp skiten något sånär medans folk i bilarna BAH :3freak sen stod jag dessutom kvar 5min till och skämdes innan affären öppnade :dummer

Man blir förbannad! :mad:

Men ni blir säkert glada, skadeglada! :mad:

netto.jpg

:hihi :hihi :hihi

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Kommer bli en såndär jobbig flik som fastnar överallt och blöder en vecka :fifan.
Gjorde själv en liknande grej igår, skulle skära lite packning och tyckte givetvis att kniven var för slö så ja tog fram en ny kniv, blev lite köttsår på fingret sen tog ja sikte mot pulsådern.

Blev dock inget blodbad bara djupa långa sår :tungan

Dominator-Rocks

Guest
Jag har skittråkigt, ungarna är iväg och kommer inte hem förens i morgon frugan jobbar, har dragit iväg ett par sms till mina lekkamrater men alla är bara off :huvet Får väll sticka ut och cykla igen :mad:

Hatta söndagar!

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
BBQ premiär igad, :fettmednajjs :yoparty

Även premiär för vattnigsommarbärsmedlimeklyftai.

Är för lat för at diska skärbräda så man grabbar tag i limen i vänstern och gerbern i högern och slajsar, to the bone.

View attachment 268558

Blev så avis på ditt fräcka smileycutt så jag bestämde mig för att gå o diska ett ¤"%¤ikeaglas.. :huvet

Bifogat

• sår.jpg
    sår.jpg
    77.5 KB · Visningar: 53

Dominator-Rocks

Guest
Its the grej! :fakta Så cutta dig nu o posta bild. På fingret skare va!

Jag har redan gjort mitt för den här tråden idag, kört omkull det där hindret som jag antar skall skydda mot att bilar kör in i varuhusen (smash å grabb) med en mountainbajk :mad:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Fick tjyvstopp på hojen vid ett trafikljus som precis slår om och får en felknullad gubbdjävel i en Dodge Nitro i röven.:mad: Tur man åker Tüskt ädelstål, blev inte en skråma på hojen, men hans kofångare fick ett runt fint märke stansat av mitt blås.:yoparty

kanske skulle skrivit i "detta fick mig att le"-tråden ist? Vi behöver fan en skadeglädjetråd...

Läs om introt i letråden...det står att skadeglädje är bra :fakta

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
En av helvetet utsänd GRÖTTALANDE stämpelpatient slängde sig ut i väggrenen för att PRESSA sig förbi mig innan 2-1 vägen blev 1-2 väg, sedan TVÄRNITAR danskjäveln för gud vet vad vilken anledning. Fan vore om jag inte hade varit lite mindre slö efter lördagskvällen, då hade jag SATANSMULAT den där jävla peugeotfittan mot nazilastbilen framför. SKÅLLHETT KAFFE ÖVERALLT UTOM I PAPPMUGGSHELVETET!!!!!!!!!! :4skrika :mad: :finger

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!