Idag är jag förbannad därför att...

Dominator-Rocks

Guest
Sjukligt frustrerad och förbannad över att jag inte får tag i något jobb :mad:

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
För att jag hatar poker. Svenska spel kan fara åt helvetet. Vinst på tusen kr blev snabbt en vinst på 20 kr. Dom kan ju åtminstone försöka dölja att dom riggar det. Kan man tillverka en bomb för 20 kr?

Last edited:

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Nu e dom däringa rackarns Supermotardtöntarna igång igen och åker fram och tillbaka och stör mig. Finns det inte ljuddämpare till dom däringa maskinerna?
Blir ju jävligt förbannad.

Nu jä.....Snart går jag upp med ett par nävar rullgrus och lägger mig i bakhåll utanför Roxygrillen.:mad:

Norrman

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2005
Hoj
690 SMC-R -14, 660 SMC -04, TT600E -97
Nu e dom däringa rackarns Supermotardtöntarna igång igen och åker fram och tillbaka och stör mig. Finns det inte ljuddämpare till dom däringa maskinerna?
Blir ju jävligt förbannad.

Ljuvligaste ljudet som finns ju! :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Hur kan man vara arg när solen skiner och man åkte motorcykel till jobbet? Det finns liksom inte. ;)

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Förbannad för att jag precis har sett den svenska filmen Vampyrer... Hade varit mer givande och meningsfullt att sitta och glo rätt in i väggen i lite över en timme.
Tyvärr lider jag av en åkomma som gör att jag måste se klart en film som jag börjat kolla på också :(

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Förbannad för att jag fick 2 månaders indragning av körkortet för 3 km/h över indragningsgränsen på en motortrafikled... Hade räknat med en månad. :mad:

N/A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2008
Hoj
SP-1
För att jag lämnade in hojen på AVA för två veckor sedan och att den nog inte blir klar förrens nästa vecka.
Det är 13 grader varmt och solsken utanför fönstret och jag är ledig imorgon! :mad: :mad: :mad:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Fick tjyvstopp på hojen vid ett trafikljus som precis slår om och får en felknullad gubbdjävel i en Dodge Nitro i röven.:mad: Tur man åker Tüskt ädelstål, blev inte en skråma på hojen, men hans kofångare fick ett runt fint märke stansat av mitt blås.:yoparty

kanske skulle skrivit i "detta fick mig att le"-tråden ist? Vi behöver fan en skadeglädjetråd...

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!