EmiliosFantomen
Guest
Blev så avis på ditt fräcka smileycutt så jag bestämde mig för att gå o diska ett ¤"%¤ikeaglas..
Använde du en morakniv som diskborste?
Blev så avis på ditt fräcka smileycutt så jag bestämde mig för att gå o diska ett ¤"%¤ikeaglas..
Använde du en morakniv som diskborste?
Nej det var ikeaglas.. Tog sönder dom som fan förut med diskborste så nu har jag börjat gå över till svamp men de går sönder lika mycket för det. På några månaders tid har jag pajjat säkert 10 st glas av 3 olika sorter( alla från ikea). Hatar ikeaglas och att handdiska. Inte jag som köper dom, inte min lgh så jag kan inte tjöpa en diskmaskin.
FaCKING EfterTio på 4:an. För ett år sedan var det bra uppstartstelevision med någon intressant diskussion eller person. Nu handlar det bara om våldtagna kvinnor som skriver böcker om deras hemska barndom och hur våldtäkten var förutbestämd, transor som skriver böcker om deras pappa som aldrig skar bort kanten på rostbrödet, syskonpar som skriver böcker om att de kommer att dö inom fyra timmar när de får sitt eget kräks i lungorna, singer/songwriters som skriver böcker om att deras pappor tyckte att de var fjollor och borde skaffa ett jobb och så vidare. Har folk inte egna liv att gotta sig i?
Därför att jag har råd.Ok, men du är medveten om att 99% av folket som sitter hemma och kollar på tv4 vid den här tiden har just detta som sina intressen, menlösa människor med andra ord? Så frågan är, varför sitter du och kollar på tv4 så här dags
Därför att jag har råd.
blev av med jobbet idag, ingen lägenhet, så detta ska bli intressant.
http://www.na.se/artikel.asp?intId=1470204&insn=1
fy fan för denna arbetslöshet vi lever i nu säger jag bara!!.
en fråga, har du råd att behålla din hoj då
Nu blir jag förbannad! Här förklaras ingenting!Ahh, det förklarade ditt dåliga val av tv-program
Vet inte.. vågar inte spekulera i dom banorna än..
vill du köpa??
1 miljon och du får en hjälm på köpet..
blev av med jobbet idag, ingen lägenhet, så detta ska bli intressant.
http://www.na.se/artikel.asp?intId=1470204&insn=1
Det löser sig säkert.Vet inte.. vågar inte spekulera i dom banorna än..
vill du köpa??
1 miljon och du får en hjälm på köpet..
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2