Idag är jag förbannad därför att...

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Använde du en morakniv som diskborste?

Nej det var ikeaglas.. Tog sönder dom som fan förut med diskborste så nu har jag börjat gå över till svamp men de går sönder lika mycket för det. På några månaders tid har jag pajjat säkert 10 st glas av 3 olika sorter( alla från ikea). Hatar ikeaglas och att handdiska. Inte jag som köper dom, inte min lgh så jag kan inte tjöpa en diskmaskin. :(

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Nej det var ikeaglas.. Tog sönder dom som fan förut med diskborste så nu har jag börjat gå över till svamp men de går sönder lika mycket för det. På några månaders tid har jag pajjat säkert 10 st glas av 3 olika sorter( alla från ikea). Hatar ikeaglas och att handdiska. Inte jag som köper dom, inte min lgh så jag kan inte tjöpa en diskmaskin. :(

Ikea, nu blir jag förbannad. Fick man inget lim att sätta ihop glasdelarna med :rolleyes:

Curling- och helikoptermorsor gör mig jävligt förbannad just nu, samt kvinnorna på tåget i morse som gnäller på oss som för ett normalt samtal (de sa inte till oss utan passade på att "framföra" sin åsikt när vi skulle gå av och jag råkade stå brevid)...utan att tagit reda på att det faktiskt finns en tyst vagn längst bak :huvet antar att det är jobbigt att gå så långt :3freak

Last edited:

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
FaCKING EfterTio på 4:an. För ett år sedan var det bra uppstartstelevision med någon intressant diskussion eller person. Nu handlar det bara om våldtagna kvinnor som skriver böcker om deras hemska barndom och hur våldtäkten var förutbestämd, transor som skriver böcker om deras pappa som aldrig skar bort kanten på rostbrödet, syskonpar som skriver böcker om att de kommer att dö inom fyra timmar när de får sitt eget kräks i lungorna, singer/songwriters som skriver böcker om att deras pappor tyckte att de var fjollor och borde skaffa ett jobb och så vidare. Har folk inte egna liv att gotta sig i? :mad:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
FaCKING EfterTio på 4:an. För ett år sedan var det bra uppstartstelevision med någon intressant diskussion eller person. Nu handlar det bara om våldtagna kvinnor som skriver böcker om deras hemska barndom och hur våldtäkten var förutbestämd, transor som skriver böcker om deras pappa som aldrig skar bort kanten på rostbrödet, syskonpar som skriver böcker om att de kommer att dö inom fyra timmar när de får sitt eget kräks i lungorna, singer/songwriters som skriver böcker om att deras pappor tyckte att de var fjollor och borde skaffa ett jobb och så vidare. Har folk inte egna liv att gotta sig i? :mad:

Ok, men du är medveten om att 99% av folket som sitter hemma och kollar på tv4 vid den här tiden har just detta som sina intressen, menlösa människor med andra ord? Så frågan är, varför sitter du och kollar på tv4 så här dags :gnissla

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Ok, men du är medveten om att 99% av folket som sitter hemma och kollar på tv4 vid den här tiden har just detta som sina intressen, menlösa människor med andra ord? Så frågan är, varför sitter du och kollar på tv4 så här dags :gnissla
Därför att jag har råd. :arsele

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Varför i hilvette måste det lukta piss i varenda jämrans pendeltågsvagn? Blir ju skitförbannad.

sewerin

Braap
Gick med
30 Mar 2008
Hoj
Superduke 990 -09
Idag är jag förbannad för att jag hade muntliga delen av nationella provet i svenska, men missade det, hade sen en tid på vårdcentralen för att se om jag har ansträngningsastma, men försov mig så jag missade den tiden med, ringde 30min för sent o hörde om jag kunde komma då, fick ett surt nej och att jag ska betala 150kr (y).. mutter ¤&#¤#"#!¤%

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Därför att jag har råd. :arsele

Ahh, det förklarade ditt dåliga val av tv-program :tummenupp

Själv är jag förbannad för att jag fortfarande behöver ta värktabletter för att fungera någorlunda. Enda ljuset i tunneln just nu är att jag jobbar 100% vilket läkarjäveln inte trodde skulle vara möjligt inom en 5-årsperiod utan en jävla massa uppoffringar. Nu blev jag förbannad igen när jag tänkte på läkarfan :mad:

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
fy fan för denna arbetslöshet vi lever i nu säger jag bara!!.

en fråga, har du råd att behålla din hoj då :näsblod

Vet inte.. vågar inte spekulera i dom banorna än.. :näsblod
vill du köpa??

1 miljon och du får en hjälm på köpet.. :hjälm :rolleyes:

sewerin

Braap
Gick med
30 Mar 2008
Hoj
Superduke 990 -09
vill du köpa??

ah.. osis, var precis ovanför min budget :/.. hade tänkt mig runt 20-30k

har hittat en Cbr 600 F3, 96a. för 25k importerad från england :), hoppas den är kvar i juni.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
blev av med jobbet idag, ingen lägenhet, så detta ska bli intressant.

http://www.na.se/artikel.asp?intId=1470204&insn=1

:död

Vilket helvete, lider med dig!

Jag skriver här i förebyggande syfte om samma orsak, idag får vi reda på ett (förmodligen) kommande varsel om en hel del personer. Det var tal om 50 personer men det tror jag inte riktigt på, nånstans i närheten verkar dock inte helt otroligt.

/Jonathan som jobbat på detta företag i lite drygt 2 år med 140 anställda..

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
vill du köpa??

Det löser sig säkert.
Du är ung med arbetserfarenhet.
Lev lite snålt, så kan du nog behålla hojjen.
I värsta fall får du sälja och skaffa billigare.

Dominator-Rocks

Guest
Började krekas natten till måndagen har inte ätit någt sen dess och har forfarande feber.

Hur länge har erat skit suttit i denna gång?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA