samhainie
Guest
...för att diesel pumpen på bilen läcker...*orka*
Sprängt en högtrycksledning?...för att diesel pumpen på bilen läcker...*orka*
För att det är fint väder ute å en SL-buss slaktar min hoj på kungsholmen...
Sprängt en högtrycksledning?
Ibland tycker jag det är klokt att om man inte har något snällt att skriva så behöver man inte skriva alls....
För låg värme.KUKEN! HAr grillat apgomarinerad fläskfile på min nya 1500W el grill!
Jag höll på i 1,5 tim ! So faar....
HELVEEEEETE............. Köttet var inte klart............
Jag vart AP slängde skiten! Första gången tror jag!
Nu sitter jag å väntar på Pizza!
Åååh pizzakillen tar tid på sig!
För låg värme.
Se och lär.
[YOUTUBE-ID]QibNs7gFpgM[/YOUTUBE-ID]
Förbannad för att en av våra katter är sjuk eller på väg att dö =(
Köp en kattunge vetja!
Gärna, men frågan är hur bra den skulle trivas. Den katten som nu är sjuk har vi haft sen han var kattunge, nu är han minst tolv år gammal.
Några år senare fick vi en katt av våran kusin, eftersom en katt inte ska bo i stan instängd i en lägenhet, och båda katterna trivdes tillsammans.
Men den katten vi fick ta hand om trivdes med alla andra hankatter i området också och bajsade ut fem ungar som senare skänktes bort. En av dom ungarna blev en lägenhetskatt den med. Den fick gott om mat och ingen motion, så fet och lat var den när vi tillslut fick ta hand om den.
Helt plötsligt hade vi tre katter. Men ungen (som nu var något/några år) var riktigt jävla kaxig och körde i princip bort sin mor. Hon vågade tillslut inte vara hemma utan var borta i flera dagar i rad, varje gång hon kom tillbaka så var hon svagare och sjukare. En dag så kunde hon inte gå längre, hennes bakben hade låst sig raklånga som om hon hade kramp. Det var otroligt jobbigt att se henne ligga på golvet utan att kunna gå, och skrika utan att kunna göra något. Om jag inte minns fel så hade hon problem med käkarna också.
Jag är helt övertygad om att det är den stora feta äckliga kattens fel och om det inte hade varit för min lillebror, som är den enda som gillar den, så hade den varit avlivad för flera år sen.
Lång historia men skönt att få skriva av sig.
Han har en kass lever men hänger kvar ännu som den hårding han är.
Så de är bad boy motherfucker-katten som är sjuk och snart ska dö alltså
Äh, kör SWAT-teamstilen. :kustjägarejobbhelg...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|