Nursey
Utan lem
För att det var den årliga "höststäda din tomt" dagen i dag.
Jag ska fan sätta in en månadslön på "Föreningen Förbjud Lövträd"s konto!
Kopparspik
För att det var den årliga "höststäda din tomt" dagen i dag.
Kontakta Alfa-Romeoklubben.För att det var den årliga "höststäda din tomt" dagen i dag.
Kontakta Alfa-Romeoklubben.
Var en diskussion där för några år sedan om hur man undviker att få in löv i fläkten på Alfa 75orna.
Disskussionen tog slut när en av entusiasterna replikerade att "Det är inte bilen det är fel på - Det är träden."
"Gör vi oss av med dom, så är problemet borta."
Var en diskussion där för några år sedan om hur man undviker att få in löv i fläkten på Alfa 75orna.
Disskussionen tog slut när en av entusiasterna replikerade att "Det är inte bilen det är fel på - Det är träden."
Jag hade problem med att det droppade björksav på min bil på parkeringen, dessutom stod samma björk dumt till när jag skulle in i garaget.
Jag använde kulan på min Land Rover till att hacka stora stycken ur stammen, men en gammal björk ger inte upp så lätt.
Så ett år passade jag på att prata med killen som snöröjde parkeringen, och sa åt honom att det var trångt som satan att ta sig in och ut ur garaget, så om han ville vara snäll att snöröja så nära björken som möjligt.
Svaret var "Du kommer inte att sakna den om den försvinner va?"
Nästa vår savade björken ihjäl sig och dog, han hade ringbarkat den en dm djupt med skopan under vintern.
I björkarnas stad kan man kratta sig lycklig!
Sitter hemma i min oskyldighet...
jag somnade på efter jobbet och vaknade nu....faaaaaaaaaan
Den är klart bra...
problemet var, ingen sjöutsikt, mycket träd vid strandkant som skymde sikten..
En vecka senare var det sjöutsikt, han hade lejt några " gästarbetare" , så utan att det hördes så låg 16 stora ekar nere en morgon.
Så, nu var det sjöutsikt....
FY FAN va förbannad man blir på sådant.
Men mest förbannad är jag för att det bor så många sossar, miljökommunister och vänsterkommunister i Sverige.
Något som man faktiskt påminns om varje dag när (om) man slår på (s)(v)t. Och man blir lika förbannad varje gång.
SVT rockar!
P3 rockar ännu mer!
Blir däremot förbannad på reklamradio och TV, som bara spelar/visar ren skit dagarna i ända, förutom någon enstaka bra film typ tre gånger om året.
Och om nu moderater och kvasiliberaler föredrar reklamfinansierad dum-TV, då är jag hellre med det andra laget.
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|