Paradoxy
Guest
Förbannad/Ledsen för att katten hade en tumör i magen och fick somna in i morse.
Vila I Frid Misse.
Vila I Frid Misse.
Förbannad/Ledsen för att katten hade en tumör i magen och fick somna in i morse.
Vila I Frid Misse.
Tråkigt att höra .
Rätt åt dig. :kiaJag är jävligt förbannad på att jag fick 500 spänn i parkeringsböter igår..
Sen så skulle jag ju tröstwheela lite idag å tro på fan att det är rena lützen dimman och grått ute så man inte ser en meter framför sig!!
fan nu blev jag ju ännu mer förbannad när jag läser det jag skrivit..
... för att killar fan inte har nåt vett i skallen, nånstans. Känner för att gå ut och skjuta en massa marsianer ikväll.
SKulle vi vara vettiga skulle vi vara kvinnor och det är väl inte sådana ni vill ha?... för att killar fan inte har nåt vett i skallen, nånstans. Känner för att gå ut och skjuta en massa marsianer ikväll.
Edit: Eller iaf just DEN marsianen. Kollektiv bestraffning är aldrig bra.
SKulle vi vara vettiga skulle vi vara kvinnor och det är väl inte sådana ni vill ha?
Ömsesidigt tjejen!Helt rätt... Men det är ju så jävla svårt att kommunicera med er på ett plan båda förstår....
Ömsesidigt tjejen!
Vad är problemet vi är alltid raka inget kan missuppfattas...Ni därimot det gör mig förbannadJo, givetvis. Men det hjälper inte mej...
Vad är problemet vi är alltid raka inget kan missuppfattas...Ni därimot det gör mig förbannad
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|