Idag är jag förbannad därför att...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Men va fan.. Är du nu här och bråkar!?

Det är väldigt sällan, och då menar jag VÄLDIGT sällan, jag är på dåligt humör. Men just idag är jag JÄTETARG, och försöker avreagera mej här innan jag ska ge mej ut i nattlivet... :rolleyes:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Det är väldigt sällan, och då menar jag VÄLDIGT sällan, jag är på dåligt humör. Men just idag är jag JÄTETARG, och försöker avreagera mej här innan jag ska ge mej ut i nattlivet... :rolleyes:
Eh va fan ha kvar aggressionerna och sen letar du upp en stackars krake och ger han en rejäl åktur. Sen är ni båda nöjda och belåtna!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
För att jag kollade mitt saldo på kontot idag och hade mycket mindre där än vad jag trodde att jag skulle ha, fast jag fick stålar idag som majoriteten av resterande svenskar :mad:
Fan, ge mitt ett svartjobb snarast, jag behöver få ihop massvis med stålar till vår thailandsresa. Lyckades lägga undan till en flygbiljett förra månaden men det är en kvar och dubbelt så mycket till fickpengar/boende :(

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
För att jag kollade mitt saldo på kontot idag och hade mycket mindre där än vad jag trodde att jag skulle ha, fast jag fick stålar idag som majoriteten av resterande svenskar :mad:
Fan, ge mitt ett svartjobb snarast, jag behöver få ihop massvis med stålar till vår thailandsresa. Lyckades lägga undan till en flygbiljett förra månaden men det är en kvar och dubbelt så mycket till fickpengar/boende :(
Hur kan detta vara ett problem med alla dina pengar?

Jansen

Långsam
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
ZX7R -96
Just nu är jag skitsur för att jag har suttit en Volvo FH12 -460 hela jävla natten. Satans skitlastbil är vad det är. Ge mig en Scania istället!!! :huvet
Gonatt!

/Anders

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att jag fick reda på NU att sonic Syndicate spelar på KB i Malmö 19.50.

Fuck, fuck, fuck....

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Just nu är jag skitsur för att jag har suttit en Volvo FH12 -460 hela jävla natten. Satans skitlastbil är vad det är. Ge mig en Scania istället!!! :huvet
Gonatt!

/Anders
Känner igen.
En kompis kör timmerbil.
Skröt alltid om sin F16 - största motorn, flest hästar.
Volvon gick sönder.
Han fick låna en (betydligt äldre) Scania 143.
När Volvon var lagad bytte han direkt.

Volvo är trista att köra.
Med en Scania våtta kan jag inte låta bli att njuta av motorn.
Växelvis fullvarv och knapp tomgång.
den bara matar på!
Det enda jag saknar med att köra lastbil.

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Känner igen.
En kompis kör timmerbil.
Skröt alltid om sin F16 - största motorn, flest hästar.
Volvon gick sönder.
Han fick låna en (betydligt äldre) Scania 143.
När Volvon var lagad bytte han direkt.

Volvo är trista att köra.
Med en Scania våtta kan jag inte låta bli att njuta av motorn.
Växelvis fullvarv och knapp tomgång.
den bara matar på!
Det enda jag saknar med att köra lastbil.

du var ju inte alls förbannad! :mad:

IDAG är JAG förbannad för att den satans värmekabeln var för kort! jag som ville limma dit skiten så jag kunde flytspackla, men neeej, nu måste jag vänta tills tidigast måndag för att köpa skarvsats hos grossisten då de värdelösa jävla amatör/helg"grosisterna" inte tycker det är en viktig sak att hålla i lager :huvet :kulspruta

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Jävla skit.
Skulle investera i en ny skärm till datorn men kärringjäveln som va före mig lyckades knipa den sista dom hade av den modellen jag ville ha. Må flugor från tusen kameler besöka hennes armhålor.

Bambi

En liten ängel med glorian på sned ....
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
Hojlös
det är sååååååååå sjukt långa vänte tider på att få köra upp här i stockholm!!!!
Körde upp för bil i fredags och min uppkörningsledare fick för sig att kugga mig (fast jag körde helt prickfritt utom när jag skulle upp på motorvägen då han tyckte att jag inte höll 3 sek reglen) så nu måste jag boka in en ny tid och det jag får som svar när jag ska boka är : Provtid saknas!!!!!!!!!!! :huvet
OCH till råga på allt har jag en kollega brevid mig är helt sjuk i huvudet och jag har lust att trolla bort henne!!!:mad:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
det är sååååååååå sjukt långa vänte tider på att få köra upp här i stockholm!!!!
Körde upp för bil i fredags och min uppkörningsledare fick för sig att kugga mig (fast jag körde helt prickfritt utom när jag skulle upp på motorvägen då han tyckte att jag inte höll 3 sek reglen) så nu måste jag boka in en ny tid och det jag får som svar när jag ska boka är : Provtid saknas!!!!!!!!!!! :huvet
OCH till råga på allt har jag en kollega brevid mig är helt sjuk i huvudet och jag har lust att trolla bort henne!!!:mad:

Förstår att det är enklare att köra i en stad man känner igen. Men testa att söka tid i t ex. Gävle. Mycket bra stad att köra upp i!

Bambi

En liten ängel med glorian på sned ....
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
Hojlös
Förstår att det är enklare att köra i en stad man känner igen. Men testa att söka tid i t ex. Gävle. Mycket bra stad att köra upp i!
Mmmmm... det kanske man ska kolla upp... har ju trots allt bott där så jag borde ju känna igen mig lite iallafall:rolleyes:

arachnid

v4-lover
Gick med
1 May 2007
Hoj
VifferWaffe -88
var och besiktade bilen idag.

ok tänkte jag, däcken fram får jag nog en tvåa på, men resten är ju fixat...

men neeee då.

jag har aldrig sett maken till brutal misshandel på en bilprovning i mitt liv. :mad:

gubben var väl en manisk fordhatare som de flesta idioter verkar vara.

"låter det inte lite från avgasröret??"
-tacka fan för det, det är ju en v6-a.
"måste kolla" (han tar fram yxan och slår med den spetsiga änden rakt framför kat-en 10-15 slag på samma ställe)

"nu ska vi se då"
- jag undrar va fan han pysslar med..
(gubben sätter sig i bilen, kör iväg med bilen till en annan hall och när jag hittar dit så är det ett nöt till som står under bilen och slår medans den första gubben bokstavligt fullvarvar bilen) :gnissla

då var det plötsligt en tvåa på avgasläckage.. "NÄHÄ"

vidare till o kolla hjullager o sånt..

den helvetesmaskin som de spände fast bilen i har jag aldrig sett användas förut.
de krokade fast samtliga stag och lyfte hela bilen i stagen och satte igång nåt program som fick bilen att kastas runt som om man legat på en grusväg från 40-talet i 150blås.
man kunde riktigt höra hur bärarmar och länkage började skramla efter ett par minuter.

:mad: nu började jag undra om jag kommit till demonteringen istället för bilprovningen.

nästa steg i denne mans hatiska planer mot min bil var tydligen att rasera drivlinan och framvagnen totalt...

sagt och gjort gubben körde ut med bilen och drog en bombrepa runt huset i säkert 5 minuter , under tiden kunde man höra hur han satt och gjorde kickdowns och brutalmisshandlade styrningen lite till :gråta

in i en större hall med bilen, jag följde tätt efter denna gång..

då sätter sig gubbtjyven och rycker i handbromsen och slänger i Driven (automat) med fullgas! :( för att sedan fortfarande med gas slänga i backen..
han höll på så flera gånger fram och tillbaka..

efter en stund stack han ut huvet och frågade en annan gubbe om det inte var nåt som lät underifrån..
(gubbe 2 ställde sig under och gubbe 1 gjorde om proceduren fast etter värre)

Det var nog i detta stadiet jag hade blivit karmosinröd i ansiktet, spänd som en fjäder och tänkte "en gång till så spänner jag fast DIG i skakmaskinen"

de bägge kom då fram till att länkarna var slut!!

nämen oj då..

summa summarum:

förstörda länkar och bussningar hela vänster sida, styrservon hackar och slirar.
sönderslagen främre del av avgasrör från gren t.o.m katalysator.
Weightleveller'n söndertryckt
(har till uppgift att hissa upp och ner på fjädringen vid tung last mm)
Automaten vägrar att växla ordentligt, hoppar mellan växlarna på konstant varv och hastighet.

kommer att få lägga minst 7 kkr för att bara laga skiten igen.

första och absolut sista gången jag besiktar där kan jag säga.

eftersom det är en "sån där" institution så antar jag att det bara är att tacka och ta emot.

Nyheter
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2