wannagofast
Ny medlem
Men va fan.. Är du nu här och bråkar!?alla tjejer är inte likadana, jag är också rak.
Killfan som jag råkade ut för var det däremot inte. Inte nånstans. Det är därför jag är så jävla förbannad idag.....
Men va fan.. Är du nu här och bråkar!?alla tjejer är inte likadana, jag är också rak.
Killfan som jag råkade ut för var det däremot inte. Inte nånstans. Det är därför jag är så jävla förbannad idag.....
Men va fan.. Är du nu här och bråkar!?
Eh va fan ha kvar aggressionerna och sen letar du upp en stackars krake och ger han en rejäl åktur. Sen är ni båda nöjda och belåtna!Det är väldigt sällan, och då menar jag VÄLDIGT sällan, jag är på dåligt humör. Men just idag är jag JÄTETARG, och försöker avreagera mej här innan jag ska ge mej ut i nattlivet...
Hur kan detta vara ett problem med alla dina pengar?För att jag kollade mitt saldo på kontot idag och hade mycket mindre där än vad jag trodde att jag skulle ha, fast jag fick stålar idag som majoriteten av resterande svenskar
Fan, ge mitt ett svartjobb snarast, jag behöver få ihop massvis med stålar till vår thailandsresa. Lyckades lägga undan till en flygbiljett förra månaden men det är en kvar och dubbelt så mycket till fickpengar/boende
Känner igen.Just nu är jag skitsur för att jag har suttit en Volvo FH12 -460 hela jävla natten. Satans skitlastbil är vad det är. Ge mig en Scania istället!!!
Gonatt!
/Anders
Känner igen.
En kompis kör timmerbil.
Skröt alltid om sin F16 - största motorn, flest hästar.
Volvon gick sönder.
Han fick låna en (betydligt äldre) Scania 143.
När Volvon var lagad bytte han direkt.
Volvo är trista att köra.
Med en Scania våtta kan jag inte låta bli att njuta av motorn.
Växelvis fullvarv och knapp tomgång.
den bara matar på!
Det enda jag saknar med att köra lastbil.
Må flugor från tusen kameler besöka hennes armhålor.
det är sååååååååå sjukt långa vänte tider på att få köra upp här i stockholm!!!!
Körde upp för bil i fredags och min uppkörningsledare fick för sig att kugga mig (fast jag körde helt prickfritt utom när jag skulle upp på motorvägen då han tyckte att jag inte höll 3 sek reglen) så nu måste jag boka in en ny tid och det jag får som svar när jag ska boka är : Provtid saknas!!!!!!!!!!!
OCH till råga på allt har jag en kollega brevid mig är helt sjuk i huvudet och jag har lust att trolla bort henne!!!
Mmmmm... det kanske man ska kolla upp... har ju trots allt bott där så jag borde ju känna igen mig lite iallafallFörstår att det är enklare att köra i en stad man känner igen. Men testa att söka tid i t ex. Gävle. Mycket bra stad att köra upp i!
var och besiktade bilen idag.
.
Hur kan detta vara ett problem med alla dina pengar?
Fråga du inte va FAN han höll på med, du kunde ialf tagit bilen och avbrutit besiktingen.Gubbfan
Lång text om hur man brukar besiktiga Fordar
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |