Idag är jag förbannad därför att...

Dominator-Rocks

Guest
...jag och sambon kom nyss hem från partaj.
Jag är lite lätt full och småhungrig, jag vill ha stekt lax på macka.
Fram med en djupfryst filé ur frysen och bränner på stekpannan med smör i.
Nickar till sittandes vid spisen, vaknar till och upptäcker att hela lägenheten är rökfylld.

Vädrar nu...

:näsblod :näsblod

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
...för att jag fått p-böter på hojen när jag parkerat på en plats där jag fått OK från ordföranden i bostadsrättsföreningen jag bor i.

Bacchus

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
en liter twin
Översvämmning på cykelbanan utanför huset gör att man inte kan gå från parkeringen och in utan gummistövlar, eftersom jag hade mina gummistövlar inne så körde jag in bilen på cykelbanan så att jag kunde kliva direkt ut på min gård.

Då högg avgassystemet i iskanten så det drogs isär...

Skruvade ihop avgassystemet i garaget och åkte iväg en sväng, då började det snöa.....

Jag har hela dagen försökt att ställa på dotterns moped, men Vägverkets jävla datorer ligger nere, kundtjänst är stängd och öppnar först på tisdag.

Bajsdag!
Iskanter??Snö????
Här nere solas det.
Har klippt gräset f första gången(om de nu skulle va ngn merit)
Tog en bärs som belöning iofs...I Solen....I tshirt o schorts.
Flåt.E bara tvungen

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08

brandvarnare.jpg
:tummenupp

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Översvämmning på cykelbanan utanför huset gör att man inte kan gå från parkeringen och in utan gummistövlar, eftersom jag hade mina gummistövlar inne så körde jag in bilen på cykelbanan så att jag kunde kliva direkt ut på min gård.

Då högg avgassystemet i iskanten så det drogs isär...

Skruvade ihop avgassystemet i garaget och åkte iväg en sväng, då började det snöa.....
Allvarligt talat, vad håller ni på med där uppe?

Jag pratade nyss med kusinen som befinner sig på Antarktis, men ni har det uppenbarligen betydligt jävligare i Norrland.

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
för att det verkar OMÖJLIGT att hitta på nätet när polska gudstjänster hålls i Johanneskyrkan under påskhelgen!! :mad

Nu tvingas man gå dit manuellt och kolla och chansa.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Jag vill oxå åka hojj idag! Men det går juh inte när mitt jäkla knä e fyllt av vätska så det e som en boll... :huvet
Så jag får sitta på balkongen och njuta av solen medans min sambo e ute och åker hojj... :brinnerup

// Lena

StunterGirl

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2008
Hoj
suzuki
Fick just höra att syrrans polare vart på IKEA i barkarby med hennes 1,5åriga dotter.
Kompisen hade sträckt sig efter en kruka och på den korta stunden försvann dottern ur vagnen.
Hon sprang fort som fan till kassan helt hysterisk och sa att dottern försvunnit.
Dom på ikea låste dörrarna omgående och hade lite senare hittat dottern gråtandes på toaletten.
Någon hade tagit henne, rakat av henne håret och bytt kläder på henne!
HUR I HELVETE KAN NÅGON GÖRA SÅ?
Blir så JÄVLA ARG! Trodde inte människor kunde va så hemska!:mad:

Dominator-Rocks

Guest
Fick just höra att syrrans polare vart på IKEA i barkarby med hennes 1,5åriga dotter.
Kompisen hade sträckt sig efter en kruka och på den korta stunden försvann dottern ur vagnen.
Hon sprang fort som fan till kassan helt hysterisk och sa att dottern försvunnit.
Dom på ikea låste dörrarna omgående och hade lite senare hittat dottern gråtandes på toaletten.
Någon hade tagit henne, rakat av henne håret och bytt kläder på henne!
HUR I HELVETE KAN NÅGON GÖRA SÅ?
Blir så JÄVLA ARG! Trodde inte människor kunde va så hemska!:mad:

Hörde en liknande story som skall ha inträffat på Gkås för ett par dagar sedan. En 3 årig flicka vart tagen.. dom stängde hela varuhuset... hittade flickan utklädd till pojke i en provhytt.

Sjuka jävlar :mad:

StunterGirl

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2008
Hoj
suzuki
Men gud!:mad: vad händer med världen egentligen..ska man behöva oroa över att ens barn ska bli kidnappad när man går till affären..wtf!

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
http://www.katolskakyrkan.se/Turnpike.aspx?id=225
Mässor på polska:
Johannes kyrka på Döbelsgatan (T-Hötorget)
söndagar kl. 9.00, 10.30, 12.00

påskprogram för S:t Johannes församling
http://www.svenskakyrkan.se/johannes/kalendarium.htm

Den senare hittade jag oxå, men där stod ju inte de polska gudstjänsterna. :(
(iom att man är så religös :rolleyes: )

Var innne och tittade på katolskakyrkan.se men hittade inte den sidan :rodnar du länkade.. Blev en liten promenad istället :)
Tack btw! :tummenupp

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Det här förbannade jävla idiotiska f*ittprogrammet VISTA!!!! Får jag tag på den jäveln som gjorde skiten så ska jag göra en sciciliansk slips på honom och bränna upp hans bil :mad:

Det går ju för fan inte att söka i skitprogrammet, det förbannade värdelösa skiten kan ju inte ens hitta en filjävel som jag ser framför mig!
Och nu har jag antagligen slagit sönder ytterligare en laptop, bara för att idiotens morsa inte valde att göra abort utan istället födde en programmerare som förtjänar att stenas till döds!

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Jag kom hem från lite kroppsrörelser, rullar in hojen och konstaterar att ett jävla häftstift sitter i bakdäcket. Lirkar försiktigt och konstaterar att jag har punka.

Passar så fint nu när säsongen börjar, min budget för allt just nu är rejält ansträngd så jag behövde verkligen inte det här jävla pisset.:mad:

Dominator-Rocks

Guest
Jag kom hem från lite kroppsrörelser, rullar in hojen och konstaterar att ett jävla häftstift sitter i bakdäcket. Lirkar försiktigt och konstaterar att jag har punka.

Passar så fint nu när säsongen börjar, min budget för allt just nu är rejält ansträngd så jag behövde verkligen inte det här jävla pisset.:mad:

Kostar väll inget att plugga? Kan inte vara någon större risk att plugga ett sånt litet hål!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati