Idag är jag förbannad därför att...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Vista utsågs väl nyligen till Microsofts största fiasko genom tiderna?

Det är tydligen enda gången en tillverkare har tvingats erbjuda gratis nergradering.

Vista tvingade fram W7 i förtid, vilket kommer att leda till att W7 blir lika jävla dålig, fast på helt nya oanade sätt!

Företag har krävt att Microsoft förlänger supporten på XP, eftersom dom allra flesta vägrar Vista, vilket Microsoft skiter i.

http://www.idg.se/2.1085/1.223427/d...i-microsoft-program?=/0.39/grp1/4S/adtclk.htm

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
Idag är jag förbannad eftersom jag har tappat bort körkort och visa kort, och hittar inte mitt pass!! Och har ingen annan legitimation heller.

Sen blir det inte bättre av att jag har ett paket med sm fälgar som ligger och vänta på mej på posten, som jag självklart inte kan lösa ut eftersom jag inte har pengar/id!

:mad: :D :huvet :huvet :gnissla :gnissla

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Men för helvete, DET SKA INTE BEHÖVAS KLICKA I NÅGON FÖRBANNAD JÄVLA RUTA!!!!

Jag hade köpt det om jag skulle klicka i rutan för att man INTE skulle söka i icke-indexerade filer. Man ska väl för fan inte behöva vara någon jävla datornörd med stora brillor på snoken för att söka rätt på en filjävel, vavavavavava!?

Jag skiter i om det är så jäääääävla bra med Vista om man ska nörda, för en normal användare så fungerar uppenbarligen XP bättre. 99% kan ju omöjligt ha fel, för det är en god gissning att precis så många användare vill göra precis som mig och könsstympa den jäveln som ligger bakom skiten :mad:

Mina släktingar påstår att jag kommer dö av ett brustet blodkärl när jag är förbannad på något/någon och jag hoppas det för då får jag dö lycklig åtminstone.

:mattias
Hördudu min mitt bästa lilla blöjbarn...
Jag må va äldre än du, vilket inte är svårt men så dåligt ser jag inte.. :tungan
Och dessutom så är sökfunktionen tusen gånger sämre i XP än i vista efter att dom lagt till Windows desktop search med SP3... Service Pack version 3 för en ANVÄNDARE!

Om du ska envisas med att lägga filer på ställen se då för FAEN till att lägga dom i mappar som indexeras.. .
My Documents och alla undermappar, skrivbordet osv..
Windows katalogen är inte till för du ska kunna gömma undan "lesbiska Lena 68 leker i snårskogen" från din mamma!

Om du dör av ett brustet blodkärl så lär du ju knappast vara lycklig, då kommer du ju att vara förbannad... För inte faen kommer det brustna kärlet vara i dina nedre regioner i samband med sex iaf... Det är du alldeles för grinig för att få... :rofl

Det är tydligen enda gången en tillverkare har tvingats erbjuda gratis nergradering.

Vista tvingade fram W7 i förtid, vilket kommer att leda till att W7 blir lika jävla dålig, fast på helt nya oanade sätt!

Företag har krävt att Microsoft förlänger supporten på XP, eftersom dom allra flesta vägrar Vista, vilket Microsoft skiter i.

http://www.idg.se/2.1085/1.223427/d...i-microsoft-program?=/0.39/grp1/4S/adtclk.htm

Äh, det vet ju jag också men kan man tryka på en av dee_cati's knappar så kan man ju inte låta bli... Missa det är ju som att missa ett obemannat fotbollsmål när man redan står i det... :D

Last edited:

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------

Mycket möjligt att det är så.
Jag som helt inkompetent vanlig användare (Dee_cati är ju uppenbarligen ett snäpp värre) har faktiskt inte haft ett enda problem med min burk under det året jag haft den med vista :tummenupp

Ingen frysning eller något. Startar om burken någon gång i månaden ungefär bara för att uppdateringar och licensnyckeln till virusprogget skall förnyas.
Dessutom ser det ju lite roligare ut än vad det tråkiga xp gör, vilket jag tycker är trevligt när man knappar runt lite.

Jag är jättenöjd iaf, men så är jag kass på datorer och dess program också :)

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Mycket möjligt att det är så.
Jag som helt inkompetent vanlig användare (Dee_cati är ju uppenbarligen ett snäpp värre) har faktiskt inte haft ett enda problem med min burk under det året jag haft den med vista :tummenupp

Ingen frysning eller något. Startar om burken någon gång i månaden ungefär bara för att uppdateringar och licensnyckeln till virusprogget skall förnyas.
Dessutom ser det ju lite roligare ut än vad det tråkiga xp gör, vilket jag tycker är trevligt när man knappar runt lite.

Jag är jättenöjd iaf, men så är jag kass på datorer och dess program också :)

Som du skrev... I vissa fall kan datoranvändning vara hälsovådligt...
Det är det garanterat i Dee_cati's fall..
Att kalla honom ANVÄNDARE var mest för att strö salt i såren..
Knapparna du vet...

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Jag skiter i om det är så jäääääävla bra med Vista om man ska nörda, för en normal användare så fungerar uppenbarligen XP bättre. 99% kan ju omöjligt ha fel, för det är en god gissning att precis så många användare vill göra precis som mig och könsstympa den jäveln som ligger bakom skiten :mad:
Jag skriver under på det!
Hur fan kunde en så halvfärdig produkt som vista ens få släppas? Eller är det meningen att det ska va såhär?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
:mattias
Hördudu min mitt bästa lilla blöjbarn...
Jag må va äldre än du, vilket inte är svårt men så dåligt ser jag inte.. :tungan
Och dessutom så är sökfunktionen tusen gånger sämre i XP än i vista efter att dom lagt till Windows desktop search med SP3... Service Pack version 3 för en ANVÄNDARE!

FYI så använder jag mig inte av SP3 på någon av mina datorer med XP. Inte ens SP2 på en av dem, varför strula till det?

Nu har ådern i pannan lagt sig men nu drar jag till jobbet så då kanske jag blir arg igen :mad:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
FYI så använder jag mig inte av SP3 på någon av mina datorer med XP. Inte ens SP2 på en av dem, varför strula till det?

Nu har ådern i pannan lagt sig men nu drar jag till jobbet så då kanske jag blir arg igen :mad:

Ge fan i det där jävla påhittet och vänta ett par-femton år tills W7 är uppstyrt istället.
Kör XP I´ll tell ya! T.o.m Mac är ju ett hetare alternativ än Vista. :hihi

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Ge fan i det där jävla påhittet och vänta ett par-femton år tills W7 är uppstyrt istället.
Kör XP I´ll tell ya! T.o.m Mac är ju ett hetare alternativ än Vista. :hihi

Eller vänta 7 dagar på nyaste Ubuntureleasen.

Det är fan mindre skillnad att migrera till den från XP än till Vista.
(Likheternaa består IOFS mest i att båda fungerar)

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
SÄFTEN! Starta en ny tråd med ert nörderi :mad:

Nu är det några jävla tomtar som sitter och pratar fågelsång på fyran.. Någon arbetslös stackare i äcklig fleeceväst förklarar att bofinken säger "Men lilla mamma kan jag få gå ut och dansa?"

Vad sa du att den sa, sa du? :3freak

Nu är Mårten på tv också, jävla linslus :gnissla

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
SÄFTEN! Starta en ny tråd med ert nörderi :mad:

Nu är det några jävla tomtar som sitter och pratar fågelsång på fyran.. Någon arbetslös stackare i äcklig fleeceväst förklarar att bofinken säger "Men lilla mamma kan jag få gå ut och dansa?"

Vad sa du att den sa, sa du? :3freak

Nu är Mårten på tv också, jävla linslus :gnissla

Förlåt :(

Angående fågeljävlarna sp blir man förbannad som du sa! Jävla idioter, fattar de inte att det är kattmat de pratar om?
Funderar starkt på att sätta en fågelholk på 50cm höjd i sommarstugan, bara så att katten slipper klättra så högt när han vill äta små fågelungar.

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Har haft nått skit under vänster pekfingernagel, precis framme i spetsen, i några dagar nu och har tänkt att "det läker". Men insåg nu när jag vaknar att det läker tamigfan inte! :mad:
Så jag kollade in under och klämmer lite och vad kommer ut? Jo VAR! :mad:
hittar ingen nål så jag börjar pilla med en vass sax för o se om man kan hitta nån sticka eller nått men neeej! Kommer bara ut massa joxx.
Ska inget ha orsakat "såret" eller vad?! Baddar rent med spritpåentopps, nu måste det fan läka! :gnissla

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Förlåt :(

Angående fågeljävlarna sp blir man förbannad som du sa! Jävla idioter, fattar de inte att det är kattmat de pratar om?
Funderar starkt på att sätta en fågelholk på 50cm höjd i sommarstugan, bara så att katten slipper klättra så högt när han vill äta små fågelungar.
:hihi

Det påminner om barndomsminnen. Jag övertalade pappa att vi skulle snickra en fågelholk. Han hatar fåglar. Nåväl, skitn byggdes och sattes upp på en tall i allmänningen. Om farsan sedan gjorde det med flit eller inte, det vet jag icke, men det visade sig att hålet var aningens för stort: grannkatten lade sig helt enkelt ovanpå holken, solade och lirkade in tassen för att plocka ut fågelunge efter fågelunge. :brinnerup

Nu började jag le istället :banana

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Strålande sol på Gelleråsen hela dagen igår, svinkalla vindar så man märker inte varthän det barkar - av/på med den tighta araien hela dagen igår - öm är bara förnamnet, tinningarna känns sandpapprade idag.

Man blir förbannad. :gnissla

/J

Romi34

Äntligen hoj igen
Gick med
15 May 2007
Hoj
Kawasaki ZZR 1400-07
Stängt

det var stängt och låst när jag kom till motorbanan i Härnösand. Någon som vet varför det var stängt:va

Bifogat

• 20090419409.jpg
    20090419409.jpg
    84.9 KB · Visningar: 41
  • 20090419410.jpg
    20090419410.jpg
    80 KB · Visningar: 55
  • 20090419412.jpg
    20090419412.jpg
    90.2 KB · Visningar: 46
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor