Idag är jag förbannad därför att...

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Kostar väll inget att plugga? Kan inte vara någon större risk att plugga ett sånt litet hål!

Det är grav OT-varning på ditt inlägg. Här kommer jag hem och är för en gångs skull förbannad (ett avbrott mot min genuina bitterhet), och vafan läser man? Nån jävla muntergök som kommer med potentiella lösningar???!??!?!

Nu är jag än mer förbannad. :mad: :mad: :mad:

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Jag spelade lite Quake Live. Jag har mitt födelseår med i mitt nick. När vi spelat ett tag är det nån jävel som skriver "Watch your fire, old man".

Vilken vidrig liten horunge. För det första är jag ju inte alls gammal och för det andra så missar jag aldrig.

Jag har god lust att göra en Jay and Silent Bob nu.

[YOUTUBE-ID]T5eh_c97jOo[/YOUTUBE-ID]

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Det här förbannade jävla idiotiska f*ittprogrammet VISTA!!!! Får jag tag på den jäveln som gjorde skiten så ska jag göra en sciciliansk slips på honom och bränna upp hans bil :mad:

Det går ju för fan inte att söka i skitprogrammet, det förbannade värdelösa skiten kan ju inte ens hitta en filjävel som jag ser framför mig!
Och nu har jag antagligen slagit sönder ytterligare en laptop, bara för att idiotens morsa inte valde att göra abort utan istället födde en programmerare som förtjänar att stenas till döds!
Funkar ju utmärkt att söka.. Rätt åt dig att köpa ny dator.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Det här förbannade jävla idiotiska f*ittprogrammet VISTA!!!! Får jag tag på den jäveln som gjorde skiten så ska jag göra en sciciliansk slips på honom och bränna upp hans bil :mad:

Det går ju för fan inte att söka i skitprogrammet, det förbannade värdelösa skiten kan ju inte ens hitta en filjävel som jag ser framför mig!
Och nu har jag antagligen slagit sönder ytterligare en laptop, bara för att idiotens morsa inte valde att göra abort utan istället födde en programmerare som förtjänar att stenas till döds!

Ska du söka efter en fil som du vet finns? Är inte det jättedumt? :confused:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Funkar ju utmärkt att söka.. Rätt åt dig att köpa ny dator.

Nej det gör det inte så h*ll k*ften! Ursäkta uttrycket men det fungerar uppenbarligen inte alls så det är inte alls rätt åt mig.

Jonathan, jag testade söka efter en fil som jag såg bara för att se om det var jag som gjorde fel eller om det var Vista som var cp-skadat. Det var det sistnämnda.
Till råga på allt så har jag tappat bort min XP-skiva :mad:

Dominator-Rocks

Guest
Nej det gör det inte så h*ll k*ften! Ursäkta uttrycket men det fungerar uppenbarligen inte alls så det är inte alls rätt åt mig.

Jonathan, jag testade söka efter en fil som jag såg bara för att se om det var jag som gjorde fel eller om det var Vista som var cp-skadat. Det var det sistnämnda.

Det finns säkert att ladda ner på nätet_:rolleyes:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

Det vet jag väl, jag gillar skadeglädje bara. :hihi

Jag har en finfin XP Home SP2 med tillhörande crack om du vill ha.

EmiliosFantomen

Guest
Ont i en visdomstand, fick tid om två veckor:mad:

Jäntan dammsuger och det lever om nånting guuuud förbannat, jag ska strypa den med sin egen slang, dammsugaren alltså.:mad:

Stålflisa i fotsulan som jag inte får ut, den får en kvart till på sig att krypa fram innan jag börjar gräva :mad:

Det var nog allt för idag.

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto

Äh... Du är ju bara en jefla sopa... Det är ju så man blir :mad:
Låt maskinen indexera disken så ska du se att det funkar... Har kört
Vista länge och det är bra mycket mindre strul med det än med XP...
Så... Se nu till att indexeringstjänsten får göra sitt jobb så ska du se att allting funkar...
Du kan ju till och med söka i mail med den sökfunktionen..
Känns konstigt nog väääldigt likt Mac.. :D
Det är ju så man blir förbannad... :mad:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
För att min förbaskade e30 turbo vägrar leva, och för att jag inte kan något om sådant, och för att grannarna blir sura när man försöker fixa ändå klockan 23:30 när dom vill sova, men nog satan skall de klippa gräset klockan 10 på en helgmorgon fast jag vill sova till 15 för det! :mad:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
För att min förbaskade e30 turbo vägrar leva, och för att jag inte kan något om sådant, och för att grannarna blir sura när man försöker fixa ändå klockan 23:30 när dom vill sova, men nog satan skall de klippa gräset klockan 10 på en helgmorgon fast jag vill sova till 15 för det! :mad:

Det värsta är nog att du kommer bli likadan när du blir gammal :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Det är ju så man blir förbannad... :mad:

Du har fel, och det gör mig förbannad :mad: Det ska gå att söka även utan skit-indexering på, även om det tar längre tid.
Men jag hittade felet, idiotjävlarna har ju lagt till en liten jävla ruta på 1x1-pixel som man måste klicka i för att det förbannade skitprogrammet ska söka även i icke-indexerade filer. Förbannade idioter, nu har jag spräckt ytterligare ett blodkärl i pannan :näsblod

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Du har fel, och det gör mig förbannad :mad: Det ska gå att söka även utan skit-indexering på, även om det tar längre tid.
Men jag hittade felet, idiotjävlarna har ju lagt till en liten jävla ruta på 1x1-pixel som man måste klicka i för att det förbannade skitprogrammet ska söka även i icke-indexerade filer. Förbannade idioter, nu har jag spräckt ytterligare ett blodkärl i pannan :näsblod

Är det inte lika bra att bara ge upp och lägga sig ner tror du? Ditt datoranvändande verkar hälsovådligt.

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto

Jaha... Så nu är det microsofts fel för att farbror är så förbannat blind att han inte ser en 10x10 pixels stor ruta som en normalt funtad ANVÄNDARE till och med lyckas träffa??
FAEN! Nu började jag tänka på jobbet och nötterna till användare där..
:huvet

Är det inte lika bra att bara ge upp och lägga sig ner tror du? Ditt datoranvändande verkar hälsovådligt.

För den inkompetenta ANVÄNDAREN, hans hjärta/pulsåder eller datorn som han uppenbarligen inte klarar av att använda?? :hihi
Ja och nu vartjag förbannad för att jag garvade i fel tråd...SATAN!:mad:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jaha... Så nu är det microsofts fel för att farbror är så förbannat blind att han inte ser en 10x10 pixels stor ruta som en normalt funtad ANVÄNDARE till och med lyckas träffa??
FAEN! Nu började jag tänka på jobbet och nötterna till användare där..
:huvet

Men för helvete, DET SKA INTE BEHÖVAS KLICKA I NÅGON FÖRBANNAD JÄVLA RUTA!!!!

Jag hade köpt det om jag skulle klicka i rutan för att man INTE skulle söka i icke-indexerade filer. Man ska väl för fan inte behöva vara någon jävla datornörd med stora brillor på snoken för att söka rätt på en filjävel, vavavavavava!?

Jag skiter i om det är så jäääääävla bra med Vista om man ska nörda, för en normal användare så fungerar uppenbarligen XP bättre. 99% kan ju omöjligt ha fel, för det är en god gissning att precis så många användare vill göra precis som mig och könsstympa den jäveln som ligger bakom skiten :mad:

Mina släktingar påstår att jag kommer dö av ett brustet blodkärl när jag är förbannad på något/någon och jag hoppas det för då får jag dö lycklig åtminstone.

Last edited:
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...