Idag är jag förbannad därför att...

mr_sundstrom

Firefighter
Gick med
27 Jun 2008
Hoj
SV650S -05
Idag är jag förbannad för att en trrorist har lyckats förstöra den bästa dagen på länge!!! :mad:

Kom ut och upptäckte att någon har repat hela passagerarsidan på bilen, ända från motorhuven till bakluckan :huvet :huvet :huvet

Fan!

Här har bilen stått på samma jävla gata i två år utan att något har hänt, och så precis när man bara är nån månad från att få ett eget garage, då passar denna jävla idiot på!!!1!1!! :mad: :huvet :kulspruta :machinegu :smasha :kryckor

Ligister borde fan stympas!!! :mad: :mad: :mad:

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Fy fan alla mina trackers lägger ner nu, vet inte hur många tb jag har "förlorat" i upload, jävla skit:mad: :mad:
Måtte alla jävlar som är ansvariga för det här få diarré resten av sina liv!!1111!

CLEW

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Honda crm sm & Kawa zx6r
JEEEVLA SKIIIIIT! det skulle ta 5 dagar och det har gått 6 dagar nu! Och om det inte kommer imorgon så kan jag inte köra i helgen! :mad:

Bifogat

• Jevligt sur.jpg
    Jevligt sur.jpg
    30 KB · Visningar: 105

Okej

Folkilsk
Gick med
30 Jul 2007
Hoj
Moddad XJ600s
För att jag kollade 2 minuter på nya serien Knight Rider. Det var tamigfan det sämsta, tramsigaste jävla barnungeskit jag någonsin skådat. Fy faan! :mad:

Dominator-Rocks

Guest
För att jag kollade 2 minuter på nya serien Knight Rider. Det var tamigfan det sämsta, tramsigaste jävla barnungeskit jag någonsin skådat. Fy faan! :mad:

Du skojar Knight rider äger Rockar FETT som ungdomarna säger!!

Kult ju :yoparty
[YOUTUBE-ID]L-E8u2o48ts[/YOUTUBE-ID]

Dominator-Rocks

Guest
Du är ju SÅ. JÄVLA. 90-TAL, gubbjävel.
Givetvis syftar civilpersonen på den nyproducerade serien "Knight rider".

K*ften *D*OT :mad:

Ett ord till från dig och jag kommer och bryter nacken på dig din FISK!

EDIT: Bara för jag tjaffsade med dig i förbannadtråden nu så förlorade jag i BLOONS 3 Man blir förbannad :mad:

Last edited:

Bullen77

Det är inte fullt förän det rinner över
Gick med
4 Dec 2008
Hoj
Ny investeringar på g
Fyyy fan för att man måste sitta på jobbet när det är "bikedagar" och solen lyser...:mad:
Hyser ingen respekt för chefer som inte tycker att detta med mc och dyligt är något viktigt:mad:

Måtte jävulen ta alla chefer som inte ger sina anställda ledigt när solen lyser och de är varmt och gott ute

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Fyyy fan för att man måste sitta på jobbet när det är "bikedagar" och solen lyser...:mad:
Hyser ingen respekt för chefer som inte tycker att detta med mc och dyligt är något viktigt:mad:

Måtte jävulen ta alla chefer som inte ger sina anställda ledigt när solen lyser och de är varmt och gott ute

Jag jobbade också i dag, men jag saknar fortfarande batteri i min hoj och det är så jobbigt att springa igång den varje gång man har stannat, så jag hade nog inte kört i dag ändå..

Vad som gjorde mig tvärförbannad i dag var att jag skulle byta ett vägguttag här hemma, men eftersom han som drog elen här var analfabet så stämmer inte säkringslistan, och jag är för lat för att bryta huvudbrytaren och sedan springa omkring och ställa alla klockor rätt, så jag skulle göra det med spänningen på.

Förutom att han var analfabet var han jävligt snål med kabeln, det fanns inte mycket tråd i väggen, så det var lite pillrigt, när jag med spetstången försökte bända in nollan i snabbkopplingen hoppade fasen loss ur sin snabbkoppling och la sig mot handen så jag fick en jävel....

TVÅ GÅNGER :huvet

Nu sitter det nya uttaget där IAF, men jag tappade sugen på att byta elementet i badrummet, där VET jag att det är jävligt trångt i kopplingsdosan!

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Idag är jag så fucking förbannad för jag VILL verkligen ut o åka, skulle egentligen jobba extra men har inte hört ett skit av den jäveln så jag sitter här och är sur som en citron. jag har inte planerat in något roligt alls i helgfan bara för att jag skulle jobba.... Vill ut o sortera tankarna, men hojfan är hos doktorn.

Trasiga motorcyklar och extrajobb som försvinner borde dö!
Jag ska sparka på båda när jag ser dem!!!!1!!!
Jävla skitbajs från helvetet!!
OCH som om inte det vore nog så har jag fått andra dåliga nyheter idag och det börjar bli kallt ute så det är ingen idé att gå ut i solen för nu är det vintertemperatur igen.
"fulaste svordomarna du kan komma på"
skit o pisspåse helt enkelt.

hoppas nån har det värre än mig annars blir jag inte glad igen....
skit på er allihopa och hoppas ni blir magsjuka.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Att man spenderat en hel jäkla dag till på den förbaskade biljäveln och att skiten fortfarende inte funkar! :mad: Jävla nassar som inte kan bygga skräp som håller!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Jag betvivlar starkt att diskhandskar ger tillräckligt skydd i kombination med spetsiga kablar och jag är inte sugen på att prova.

Dessutom klarar jag inte ens av att montera hjulmuttrar på en scania om jag ens har på mig kirurghandskar, tyvärr.

Slutligen, hur jävla ghey är inte diskhandskar i sig?
Jag skulle aldrig, under några som helst förhållanden bära ett par!
Sånt är för såna metro-fjollor som Markus, som är rädda om manikyren!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati