Skerv?
HAHA, 1-0 till PippiT *fniss*
Skerv?
Hollywood
Jag HATADE filmen "I Am Legend" när den släpptes, för jag VISSTE att den skulle vara skit jämfört med boken. Och det var den, skit alltså. MEN NU efter att ha sett den en andra gång blir jag så HELIGT JÄVLA FÖRBANNAD på Hollywoods knarkmentalitet att allt LÖSER SIG.
DET LÖSER SIG FAKKING INTE. ALLA DÖR. NEVILLE DÖR. DET ÄR INGEN LITEN BLODAMPULL SOM RÄDDAR MÄNSKLIGHETEN.
Hur kan han vara en legend ifall ingen finns kvar som kan komma ihåg honom?
Does not make sense.. Tänkte direkt på south park klippet med chewbacca defence:Chewbacca defence
Hur kan han vara en legend ifall ingen finns kvar som kan komma ihåg honom?
Mänskligheten har en legend om vampyrer. När vår egen ras dör ut (Neville) och vampyrerna utgör majoriteten, blir det han som utgör legenden.
Thäärrfååår: I Am Legend. Piz of kaka.
Hänger du ofta på vänster armbåge då du kör bil eller sitter vid datorn? Isåfall kanske du klämmer Ulnaris nerven...
för att min koppling ser ut såhär.
Nu är du ute på djuptvatten, du kritiserar det ända ordspråk jag följer, man kan starta en religon på den.Hollywood
Jag HATADE filmen "I Am Legend" när den släpptes, för jag VISSTE att den skulle vara skit jämfört med boken. Och det var den, skit alltså. MEN NU efter att ha sett den en andra gång blir jag så HELIGT JÄVLA FÖRBANNAD på Hollywoods knarkmentalitet att allt LÖSER SIG.
DET LÖSER SIG FAKKING INTE. ALLA DÖR. NEVILLE DÖR. DET ÄR INGEN LITEN BLODAMPULL SOM RÄDDAR MÄNSKLIGHETEN.
HAHA, 1-0 till PippiT *fniss*
För att jag håller på att hosta upp allt som inte är orginalmonterat tack vare en förbannad släng av svininfluensa/pollenallergi.
Ollonlila näsa är sportigt.Jasså, du har också hittat björkpollenshelveten...
Igår var jag helt slut som artist...
Rudolf med röda mulen var en riktigt blekfis i jämförelse...
Jasså, du har också hittat björkpollenshelveten...
Igår var jag helt slut som artist...
Rudolf med röda mulen var en riktigt blekfis i jämförelse...
Skerv?
... vissa hojfirmor inte verkar kunna läsa innantill på sina egna beställningar. Inte nog med att de skickar mot postförskott och fördröjer leveransen med 5 dar fast jag skrivit att jag hämtar. De skickar dessutom fel grejer utan att reagera på att priset är helt annat än det som stod på min order.
All in all, jag fick inte kåpstag till min hoj i torsdags. Jag fick det inte ens idag för det är FEL stag och inte det jag beställt! Om jag inte hittar rätt stag imorgon (jobbar hela dagen som alla andra) har jag ingen hoj på torsdag när jag ska ner till Kullen som instruktör.
WTF!
Puh, nu känns det lite bättre
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring