Idag är jag förbannad därför att...

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
:mad: för att min koppling ser ut såhär.

PICT1934.jpg

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
:mad: :4skrika Hollywood :zpy

Jag HATADE filmen "I Am Legend" när den släpptes, för jag VISSTE att den skulle vara skit jämfört med boken. Och det var den, skit alltså. MEN NU efter att ha sett den en andra gång blir jag så HELIGT JÄVLA FÖRBANNAD på Hollywoods knarkmentalitet att allt LÖSER SIG.

DET LÖSER SIG FAKKING INTE. ALLA DÖR. NEVILLE DÖR. DET ÄR INGEN LITEN BLODAMPULL SOM RÄDDAR MÄNSKLIGHETEN. :mad:

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh

Jag HATADE filmen "I Am Legend" när den släpptes, för jag VISSTE att den skulle vara skit jämfört med boken. Och det var den, skit alltså. MEN NU efter att ha sett den en andra gång blir jag så HELIGT JÄVLA FÖRBANNAD på Hollywoods knarkmentalitet att allt LÖSER SIG.

DET LÖSER SIG FAKKING INTE. ALLA DÖR. NEVILLE DÖR. DET ÄR INGEN LITEN BLODAMPULL SOM RÄDDAR MÄNSKLIGHETEN. :mad:

Hur kan han vara en legend ifall ingen finns kvar som kan komma ihåg honom? :va

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Hur kan han vara en legend ifall ingen finns kvar som kan komma ihåg honom? :va
:mad:

Mänskligheten har en legend om vampyrer. När vår egen ras dör ut (Neville) och vampyrerna utgör majoriteten, blir det han som utgör legenden. :död

Thäärrfååår: I Am Legend. Piz of kaka. :4skrika

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
För att jag håller på att hosta upp allt som inte är orginalmonterat tack vare en förbannad släng av svininfluensa/pollenallergi.:näsblod

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig

:mad: Nu är du ute på djuptvatten, du kritiserar det ända ordspråk jag följer, man kan starta en religon på den.

(Men ja boken är bättre som fan, gäller fightclub också)

Mirre7

Dunderklumpan
Gick med
29 Oct 2008
Hoj
Kawa Z750 -10 (Saffransbulle)
:mad: För att jag imorse upptäckte att någon idiot har sparkat in min sidospegel helt på min bil...
För en månad sedan stal någon hela bakre vindrutetorkaren inkl "armen". :(

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1000cc chokladbit från 2001
... vissa hojfirmor inte verkar kunna läsa innantill på sina egna beställningar. Inte nog med att de skickar mot postförskott och fördröjer leveransen med 5 dar fast jag skrivit att jag hämtar. De skickar dessutom fel grejer utan att reagera på att priset är helt annat än det som stod på min order.

All in all, jag fick inte kåpstag till min hoj i torsdags. Jag fick det inte ens idag för det är FEL stag och inte det jag beställt! Om jag inte hittar rätt stag imorgon (jobbar hela dagen som alla andra) har jag ingen hoj på torsdag när jag ska ner till Kullen som instruktör.

WTF! :mad: :huvet

Puh, nu känns det lite bättre :hihi

Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
För att jag håller på att hosta upp allt som inte är orginalmonterat tack vare en förbannad släng av svininfluensa/pollenallergi.:näsblod

Jasså, du har också hittat björkpollenshelveten...
Igår var jag helt slut som artist...
Rudolf med röda mulen var en riktigt blekfis i jämförelse... :mad:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jasså, du har också hittat björkpollenshelveten...
Igår var jag helt slut som artist...
Rudolf med röda mulen var en riktigt blekfis i jämförelse... :mad:

Oh yes...man VET att man är pollenallergiker när man på fullaste allvar överväger att sodomera sig själv med en piasavakvast för att komma åt att klia sig i halsen...

Dr.Bike

Guest

Åhååå!! :D Här har vi en SÅN!
Nuuu är lilla fröken satt under stavningsluppen på obestämd framtid! :hoppskrat

... vissa hojfirmor inte verkar kunna läsa innantill på sina egna beställningar. Inte nog med att de skickar mot postförskott och fördröjer leveransen med 5 dar fast jag skrivit att jag hämtar. De skickar dessutom fel grejer utan att reagera på att priset är helt annat än det som stod på min order.

All in all, jag fick inte kåpstag till min hoj i torsdags. Jag fick det inte ens idag för det är FEL stag och inte det jag beställt! Om jag inte hittar rätt stag imorgon (jobbar hela dagen som alla andra) har jag ingen hoj på torsdag när jag ska ner till Kullen som instruktör.

WTF! :mad: :huvet

Puh, nu känns det lite bättre :hihi

Välkommen in i klubben... Det finns en tråd för såna som du...och alla som handlat på den firman.
Man behöver inte vara raketforskare för att haja att du varit på Lelles... ;)
Läs Lelle-tråden (om den finns kvar) och förfasas! :skrämd

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras