Idag är jag förbannad därför att...

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Nej för nu tycker ju säket ingen att dom beteer sig som några jävla apor. De flesta grisarna i de där gängen är garanterat svenskar f.ö.

Vad man säger? Jag säger vapen laddade med gummikulor och lite jävlaranamma från polisen!
Skit samma vem det är som bråkar. Polisen måste sluta med mesandet!

Okej

Folkilsk
Gick med
30 Jul 2007
Hoj
Moddad XJ600s
Apajävlar :mad:

Bäst var ju det här

– Jag ska flytta från Sverige på grund av det här!

– Fattar ni? Det är krig i mitt hemland, men jag åker hellre dit och dör, säger han till polismannen.

Polismannen tittar bort mot ungdomarna på andra sidan vägen och svarar:

– Då kan du ta de där med dig.
:hihi

Nu blev jag förbannad bara för jag läste artikeln. De uppför ju sig för faan verkligen som apejävlar. "Vi kastar sten för att vi inte får nått jobb".
Men välkommen till den ekonomiska krisen som råder i världen då. Lär ju säkert hjälpa att kasta sten också.

Blev lite gladare av polisens kommentar dock. Iskallt.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
För att kvinnor är kvinnor... och jag aldrig lär mig. Dammit.
Suger gör dom, och inte på det bra sättet.

[YOUTUBE-ID]wTtnv-KGIkk[/YOUTUBE-ID]

Nu blev jag förbannad bara för jag läste artikeln. De uppför ju sig för faan verkligen som apejävlar. "Vi kastar sten för att vi inte får nått jobb".
Men välkommen till den ekonomiska krisen som råder i världen då. Lär ju säkert hjälpa att kasta sten också.

Blev lite gladare av polisens kommentar dock. Iskallt.
De kan få komma upp til mig här i Småland.
Åkrarna behöver rensas på sten.
Det har de ju erfarenhet av.

Jag tänker visserligen inte betala dem.
Men det var ju arbete de ville ha.
Inte inkomst.

Last edited:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
idag är jag jävligt förbannad på bensin priset :huvet

Jag är också extremt förbannad över att jag inte vågar köra hojen p.g.a att den tickar lite grann :huvet

sewerin

Braap
Gick med
30 Mar 2008
Hoj
Superduke 990 -09
idag är jag förbannad för att personer man trodde var ens vänner, inte alls var det.. vill flytta härifrån så jävla gärna nu. enda som ens känns roligt just nu är att man snart köper mellanhoj. kan ju börja fundera om detta verkligen är ett liv man vill leva

Dominator-Rocks

Guest
idag är jag förbannad för att personer man trodde var ens vänner, inte alls var det.. vill flytta härifrån så jävla gärna nu. enda som ens känns roligt just nu är att man snart köper mellanhoj. kan ju börja fundera om detta verkligen är ett liv man vill leva

Att gråta ut på SH har du nog inte mycke för :näsblod

Insane87

SuperRetard
Gick med
7 Sep 2008
Hoj
Ktm 625 -03
Idag är jag förbannad därför att jag är bakfull och luktar skogsmulle...fyfan men orkar inte gå till duschen....Så jävla sliten... man ska aldrig ta sista groggen.....

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Apajävlar :mad:

Bäst var ju det här

– Jag ska flytta från Sverige på grund av det här!

– Fattar ni? Det är krig i mitt hemland, men jag åker hellre dit och dör, säger han till polismannen.

Polismannen tittar bort mot ungdomarna på andra sidan vägen och svarar:

– Då kan du ta de där med dig.
:hihi
Så skön snut, för min del får polisen gärna gå in med skarp ammunition, göra slut på alla som kastar sten och sen städa upp skiten.

mickelin

Guest
Jävlahelvetesskit-dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Förmiddag:
Blir stoppad av snuten för att blåsa och visa körkortet. Poliskvinnan får för sig att göra en flygande besiktning och skriver upp allt från att jag inte har bytt till sommardäck till att jag inte har dubb kvar till för dåligt mönsterdjup. Mitt motargument att jag väntat på (beställda) bromsbelägg innan jag velat byta däck (göra två flugor på smällen...) resulterar i att jag får böter för trafikfarliga bromsar (som fungerar utmärkt men gnisslar lite sedan någon vecka. Moment 22 i kubik leder till ledsen Micke.

Eftermiddag:
Grannen börjar spontant projekt trädfällning av de (tokhöga) björkar som står nära el-ledningarna på hans tomt. Jag sådde gräsmatta i lugn och ro men det slutade med att jag erbjöd mina tjänster och joinade, man har väl fällt trän förr. Resultat: Första trädet gick som en dans. Träd nummer 2 var murket på ena sidan (inuti) vilket ledde till att trädet gjorde en mollbergare över alla fyra el-ledningarna som blixtrade och fräste ur sig en dödshostning. Personal från Vattenfall dyker upp tillsammans med grannskapets ölpåverkade klientel alt seniora del, vattenfallarna ser lite trötta ut och drar igång. Meningen ".-Men det är ju en bra show i alla fall!" yttras varannan sekund och folk springer i vägen för vattenfalls personal som, med myndig stämma, informerar mig om att det är storhelgs-Ob idag. -Det här lär inte stanna vid 30 lök inte. -Ni skulle ha ringt oss istället för att jobba på egen hand. Jag påpekar att jag har ringt fem gånger de senaste 3 åren och fått ut en kille en gång som inte gjorde ett skvatt mer än att titta på träden.
Slutar med grillning hos en granne som förbarmar sig över mig och familjen och stoppar oss fulla med god mat och glass.

Jag är arg som helvete på Murphy!!!!!!!!!! Gå å dö din jävel....

Bullen77

Det är inte fullt förän det rinner över
Gick med
4 Dec 2008
Hoj
Ny investeringar på g
Jävlahelvetesskit-dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Förmiddag:
Blir stoppad av snuten för att blåsa och visa körkortet. Poliskvinnan får för sig att göra en flygande besiktning och skriver upp allt från att jag inte har bytt till sommardäck till att jag inte har dubb kvar till för dåligt mönsterdjup. Mitt motargument att jag väntat på (beställda) bromsbelägg innan jag velat byta däck (göra två flugor på smällen...) resulterar i att jag får böter för trafikfarliga bromsar (som fungerar utmärkt men gnisslar lite sedan någon vecka. Moment 22 i kubik leder till ledsen Micke.

Eftermiddag:
Grannen börjar spontant projekt trädfällning av de (tokhöga) björkar som står nära el-ledningarna på hans tomt. Jag sådde gräsmatta i lugn och ro men det slutade med att jag erbjöd mina tjänster och joinade, man har väl fällt trän förr. Resultat: Första trädet gick som en dans. Träd nummer 2 var murket på ena sidan (inuti) vilket ledde till att trädet gjorde en mollbergare över alla fyra el-ledningarna som blixtrade och fräste ur sig en dödshostning. Personal från Vattenfall dyker upp tillsammans med grannskapets ölpåverkade klientel alt seniora del, vattenfallarna ser lite trötta ut och drar igång. Meningen ".-Men det är ju en bra show i alla fall!" yttras varannan sekund och folk springer i vägen för vattenfalls personal som, med myndig stämma, informerar mig om att det är storhelgs-Ob idag. -Det här lär inte stanna vid 30 lök inte. -Ni skulle ha ringt oss istället för att jobba på egen hand. Jag påpekar att jag har ringt fem gånger de senaste 3 åren och fått ut en kille en gång som inte gjorde ett skvatt mer än att titta på träden.
Slutar med grillning hos en granne som förbarmar sig över mig och familjen och stoppar oss fulla med god mat och glass.

Jag är arg som helvete på Murphy!!!!!!!!!! Gå å dö din jävel....

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Idag är jag förbannad på att behöva skriva jobbansökningar.
Hatar att sitta och komma på "personliga brev" där man skall sälja in sin röv som om den vore av guld. Och hur jävla personliga kan de där personliga breven bli när det är nästan samma arbetsuppgifter på varje jobb man söker?
Det värsta är att det finns inte ens nån garanti för att man det är värt mödan, oavsett hur många timmar man la ner på att finslipa brevet så kanske personen som läser bara kastar bort det. Dessutom är det ofta så på doktorandtjänster att de bara lägger upp platsannonser som formalia, i många fall finns redan en exjobbare utsedd, men de måste lägga upp annonsen ändå.

Fan vad jag hata att skriva jobbansökningar!
Kan man inte bara sparka upp dörren och veva med kuken?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Idag är jag förbannad för att det är pissväder och jag ska övningsköra efter jobbet. ;( Hoppas på att solen ska komma fram under dagen så jag slipper bli lika jävla blöt som på vägen till jobbet idag. *morr*

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Idag är jag förbannad för att det är pissväder och jag ska övningsköra efter jobbet. ;( Hoppas på att solen ska komma fram under dagen så jag slipper bli lika jävla blöt som på vägen till jobbet idag. *morr*
Njut av (det eventuella) regnet.
Motorcyklister som bara kör jetefott i solsken på torr asfalt missar mycket av tjusningen.

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Kan inte sluta tänka på tjejen!!!! :tuttar :huvet
Varför är hon inte här?! Jag blir förbannad!!!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati