Idag är jag förbannad därför att...

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Ort
Vendelsö
Hoj
CBR1000RR Repsol
Vafan... kunde knappt sova med tanke på vad jag skulle göra idag men nu sket det sig pga vädret.. om ni ser en arg kille ligga i diket i fotokurvan på bulten idag så är det bäst att ni låter honom vara.. :köptsvindyragrejerföratttaballabilder :rolleyes:
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Förbannad för att jag satt och drack finwhiskey med en polare inatt, han gick hem runt 5-snåret och jag somnade runt 6. Vaknade givetvis vid 10-tiden, pigg som en mört.
Nu sitter jag här och vill ta mig ut i solen och jobba lite, men är alltför berusad för att köra bil upp till sommarstugan på egen hand :mad:
Dessutom är tjejen på väg hem från Norge så hon kan inte skjutsa mig än på ett par timmar :(
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ådin är för fin för att säljas, för slö för att va kul, för dyr att trimma och drar 1 liter milen i snitt över 45 motorvägsmil oavset om jag kör 160-210 eller cruise kontrolen på 125..

Att lackerare, plåtslagare, besiktningsmän säger att den är jävligt fräsch gör det ännu svårare att sälja den :(
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
"Det finns en speciell plats i helvetet för tjejer som inte hjälper varandra" för att göra en kort sammanfattning :mad:

Den enklaste lilla ska alltid kompliceras och analyseras så förbannat, just do it, hur svårt kan det va...

Män e f*n så mycket enklare att umgås med, synd det inte finns fler av dem på jobbet :huvet
 
Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag är förbannad för alla jävla idioter som snackar en full av skit hela tiden. GAAAAH!!! HATA!!!
 

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Ort
Här
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
För att kedjef-n hoppade av på trampcykeln när man äntligen kommit upp i 35km/h. Tur det är frihjulskrans. Och naturligtsvis är det när man är som längst bort på motionsrundan. Skitigare om händerna än om man skruvat med nån av motorcyklarna.
 

Salander

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2009
Ort
Göteborg
Hoj
'03 Hornet 900
Jag är förbannad på bakterier och annat skit som gör att jag är sjuk och måste vara hemma idag. Fyfan vad tråkigt det är!
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
För att regeringen inte kan förstå hur världen utanför portarna fungerar!!!
Artikelnom rotavdraget lästes nyss, förstår de inte att det resulterar i MER svartjobb på många ställen!?

Jag har själv sagt nej till att göra jobb hos privatpersoner om de vill använda sig av rotavdraget, skulle aldrig komma på tanken att göra det!
Har även talat med 3st andra hantverkare, alla 3 på olika firmor, och bara den största av dem med ca 12 anställda kommer utföra dessa jobb. De andra ratar alla rotavdragsjobb.

Mindre jobb för mig men de jobb som blir är ju svartjobb. Tur att man har ett vanligt heltidsjobb vid sidan om nu när de ska förstöra på detta vis.

Jävla idioter, kan ingen ge dem en snara :mad:
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top