Idag är jag förbannad därför att...

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Tråkigt, samtidigt har du det bästa kvar.. Säg bara till så ordnar vi en dejt :brynad

Äh.. Det är ju meningen att du skall fråga vad som är fel, pucko..

Så kan hon svara, lite halvkryptiskt, här i tråden samtidigt som hon svarar på PM och sen kan ni efter ett par PM träffas och knulla..

Detta såklart förutsatt att inte 25 fjun till gör samma sak och då är det den som har mest pengar att bjuda ut henne för som "vinner".
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
är skitförbannad för att den här JÄVLA ALLERGIN vägrar ge med sig... har nog varit ganska risig i två månader nu och ibland känns det som att det slutat bara för att vara än värre nästa dag. Just idag känns som om jag satt och sniffade björkpollen hela dagen igår.
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Inte förbannad bara lite smått irriterad över att man fick smaka starkström tidigare idag, var ett tag sen nu.

En "jävla smäll" som någon skulle ha sagt, blir lite paff när man helt plötsligt ligger på backen och hjärtat slår i otakt :kulspruta
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Inte förbannad bara lite smått irriterad över att man fick smaka starkström tidigare idag, var ett tag sen nu.

En "jävla smäll" som någon skulle ha sagt, blir lite paff när man helt plötsligt ligger på backen och hjärtat slår i otakt :kulspruta

Den där äckliga metallsmaken i munnen efteråt är inte heller fy skam..

Det är några veckor sedan nu, men då lyckades jag två gånger på raken (IOFS bara 240V)
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Förbannad och förbannad, snarare totalt förstörd för att min sambo och allra bästa vän flyttade till USA och lämnade mig här alldeles ensam. :(:gråta
 

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
ja det vore najs... :(
Lite smågrinig...

Om man planerar en såndäringa bröllopsfest ska man väl för fan få bestämma nånting själv...
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
För att min älskade Annica sätter sig på planet om en kvart och tar en bit av mitt hjärta med sig. :'(
 

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Ort
Vendelsö
Hoj
CBR1000RR Repsol
För att jag tog halvdag och regnet inte vill ge med sig, för att fc-moto inte svarar i telefon och för att jag missat f-skatten... bra dag som vanligt mao..
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top