Idag är jag förbannad därför att...

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
..för att min hoj inte blir klar (larminstallation) till helgen trots att den skulle blivit klar i torsdags. Whoop-deee-fucking-do. Inget åkande för mig, inte.
 

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Ort
Viksjö
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
Tokfanförbannad på f****n stadium/intersport, som har ny policy att enbart sälja kläder till pygmér... har åkt runt halva jordklotet för att hitta ett par nya träningsbyxor... men ICKE... :huvet
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
..för att min hoj inte blir klar (larminstallation) till helgen trots att den skulle blivit klar i torsdags. Whoop-deee-fucking-do. Inget åkande för mig, inte.

Vad är det för jävla patraskverkstad som beter sig på det viset? Det är så man blir både ledsen, besviken och förbannad :mad:



Jag är förbannad för att min arm vägrar bli bra, vilket kommer resultera i att jag inte kommer kunna köra mer hoj i sommar, vilket resulterar i att sälja hojen :mad:
Jag ska ta den på några rundor i helgen, känns det som tidigare så åker den i veckan som kommer :(
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Typiskt att säga A...men inte B.!!

Nu blir jag förbannad...!!! :mad:



Darling vi kan ta det i PM, eller så kan du komma hit så kan jag berätta över ett glas vin...jag menar flaska. (SKÄMTAR) ;)




Använd barnolja, bit i kudden och låt honom göra det han ska?



Haha, då lär det nog vara han som får bita i kudden och jag som gör det jag ska. ;D
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Vad är det för jävla patraskverkstad som beter sig på det viset? Det är så man blir både ledsen, besviken och förbannad :mad:



Jag är förbannad för att min arm vägrar bli bra, vilket kommer resultera i att jag inte kommer kunna köra mer hoj i sommar, vilket resulterar i att sälja hojen :mad:
Jag ska ta den på några rundor i helgen, känns det som tidigare så åker den i veckan som kommer :(

Bilradiobutiken på Söder.. Vaffan har du gjort med armen?




Haha, då lär det nog vara han som får bita i kudden och jag som gör det jag ska. ;D

Ha. Bra där.
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Jag är förbannad för att min arm vägrar bli bra, vilket kommer resultera i att jag inte kommer kunna köra mer hoj i sommar, vilket resulterar i att sälja hojen :mad:
Jag ska ta den på några rundor i helgen, känns det som tidigare så åker den i veckan som kommer :(

Jag tjöööper den av dig grabben! Tänkte först erbjuda en låda öl men kom på att du är lite fjollig och inte dricker öl, så ett par vodka och en halväten, torr bulle. Deal? :tummenupp





Trist med armen, du måste låta cheyen din göra sånt åt dig.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Bilradiobutiken på Söder.. Vaffan har du gjort med armen?

Skicka ett hotbrev till dem, eller en brevbomb :tummenupp
Ingen aning faktiskt, överansträngning påstås det. Gör ont som fan när jag rätar på armen och ibland tappar jag all kraft i armen från armbågen och ut till fingertopparna.

Jonathan skrev:
Trist med armen, du måste låta cheyen din göra sånt åt dig.

Jag har försökt övertyga henne, men du vet ju hur cheyer funkar :död

Den är din för en pall med rom :D
 

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Satans förbannad på att dom har rivit upp all asfalt mellan Läggesta och Laxne. Sedan har dom fortsatt i samma stil neråt Björnlunda. Jävla skitjävlars.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag är förbannad för allt som är bra glider mellan mina fingrar.
Kommer att förlora de två bästa saker som har hänt mig och jag kan inget göra åt det.
Jävla FI**LIV!!!
 

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Idioterna på Parkförvaltningen som tycker det e rimligt att blåsa rent gator och torg med en Lövblåsare klockan 05:45 på en Söndagsmorgon. Jävla pucktvåor.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top