Idag är jag förbannad därför att...

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Men till saken..
Idag är jag förbannad för att jag sulade min telefon i golvet och tydligen så hade jag alla mina nummer på telefonen och inte på simkortet.
Håller på med operation räddning nu. Men det är svårt utan display....
Men herregud, spara på SIM-kortet? Det trodde jag ingen gjort efter 1997. Hört talas om synkronisering med Outlook eller Notes?
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Byr hörluren då! ^^

Tydligen så var det inget fel på telefonen verkar det som. Ringde Comviq som sa att åskan hade slagit ner i närheten och att det kunde vara problem med nätet fram till imorgon eftermiddag.
Så nu hoppas jag att det är det som är problemet, för jag vill inte byta mobil :mad:

Nu är jag dessutom lite småarg på mig själv för att jag lyckades skjuta mig i vänstertummen med dyckertpickan så nu är den svullen och fin. I den högra tummen hade jag redan ett otrevligt kauteriserat snitt som givetvis inte läker igen och jag har tappat bort mitt superduperlim som används vid skärsår :(

/H. Andikappad
 

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Ort
Kälma
Hoj
Upcoming
Lillskit som jag är övningskör jag.
Nu nyss skulle vi åka och tanka, jag är trött och ville därför inte snöra på mig skor.
Jag tar på mig mina vita träskor som jag införskaffade när jag skulle klä ut mig till ragge, för att sedan köra köra barfota, eftersom det kan ses som lite farligt att köra i träskor.

När jag sedan sätter mig i bilen och tar av mig barfota reagerar pappa genom att säga att jag abosluTt inte får köra barfota, jag blir sur , tycker han är barnslig och undrar varför, han säger att jag ska lära mmig köra bil i riktiga skor, (bondson, kört traktor sen jag var åtta) och att det är en trafikfara.
HUR fan kan han tycka att det är en trafikfara?!! :va :mad:

Nu ska jag kolla på x men
 

SPooKY

To slow
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Ludvika
Hoj
Ktm 660-04 , Honda crf250-04 samt en gul bögpulka
Förbannad över att jag måste gå med gips på armen i 5 veckor, är ännu mer förbannad på gänget som sparkade av armen på mig..
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ikväll gick jag Västmannagatan österut. Jag höjde vant blicken för att mot den brandröda kvällshimlen ovanför gatans tänkta förlängning avnjuta den förmodligen vackraste synen på vår jord: Mercedes-stjärnan i blå neon på Philipson-husets tak. Den stjärna som lyst sedan jag var barn och blott ytligt kunde redogöra för tändföljder och annat

Men nu var den borta! På taket lyser nån fjollig skylt för Nordic Light Hotel eller vadenuva. Fyfan:mad:

/Dieselbög
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Ska det vara så dj*vla svårt att få ha ett asteroidbälte för sig själv? Allt jag begär är ju lite koncentrerad Veldspar utan påknackning från farmarligan... :mad:
 

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
...jag var så enormt puckad att jag dejtade en tjej på jobbet.

Stämningen är sådär just nu.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
För att jag va så dum att jag inte gick o la mig tidigt igår så nu håller jag på att somna på jobbet. Blir fan att stupa i säng vid sex ikväll. Vilket visserligen kan va skönt det med.
 

Morran

Ny medlem
Gick med
7 May 2009
Ort
västerås
Hoj
ingen för tillfället
...för atte e svinfint hojväder & jag har verkligen inte en enda sekund till övers för hojåka just idag :mad::(:gråta (min sista hojdag innan augusti/september :huvet)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top