Idag är jag förbannad därför att...

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...för atte e svinfint hojväder & jag har verkligen inte en enda sekund till övers för hojåka just idag :mad::(:gråta (min sista hojdag innan augusti/september :huvet)

:FU :crash

Här skall åkas av bara helveTT! :fakta

Jag är mest lack på min stortå som fick utstå friskt med stryk förra helgen på crossbananen, öm och svullen som fan - gav sig lagomt till bandagen med highsider - varpå man kaxig som vanligt styr ut på crossbananen hemma och slår i fotfan igen när det speedwaysladdas...AJSOMFAAAAAN.

Nu är den nästan tillbaka i ett stadie så man får på gathojsstövlarna utan att det klämmer fram tårar. :rolleyes: Men bågen skall få idag. :fakta

/J
 

BioCenter

Förvirrad
Gick med
26 Jul 2007
Ort
Falsterbo
Hoj
Aprilia RSV Mille
Dagens höjdpunkt är att hastighetsgivar vajern gick av när jag var på väg hem.
Nu får jag pendla till jobb utan en fungerande hastighetsmätare :mad:

Sen för att jag var så urbota korkad att jag inte körde direkt ner på macken & tankade. Nu måste jag ta och göra det och jag är toktrött.:huvet
 

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Äää vad f****n lätta upp stämningen och bjud ut henne igen.....:banana
Jag har "Ignore mode" på istället, knappast ett vuxet och moget sätt att hantera det hela på men dock. I got played! Trodde inte kvinnor gjorde sånt, speciellt inte när de är 30+. Nu har jag tyckt synd om mig klart och blickar mot SRF nästa vecka istället! :yoparty
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Jag har "Ignore mode" på istället, knappast ett vuxet och moget sätt att hantera det hela på men dock. I got played! Trodde inte kvinnor gjorde sånt, speciellt inte när de är 30+. Nu har jag tyckt synd om mig klart och blickar mot SRF nästa vecka istället! :yoparty

Nu måste du berätta! Blev du ägd av en 30-årig kvinna på ditt eget jobb? :hihi
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Jag har "Ignore mode" på istället, knappast ett vuxet och moget sätt att hantera det hela på men dock. I got played! Trodde inte kvinnor gjorde sånt, speciellt inte när de är 30+. Nu har jag tyckt synd om mig klart och blickar mot SRF nästa vecka istället! :yoparty

SRF? Kommer du att bli ägd då med?
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
För att jag har vaknat flertalet gånger i natt i tron om att jag ska spy, sen somnat om. Har sedan klockan 7 haft samma känsla av illamående och jag har inte "ätit" mer än ett glas A-fil.
Hade det varit magsjuka så borde jag ha spytt som en gris vid det här laget, jävligt irriterande att det inte går över.
Dessutom kommer DHL inom några minuter med resterande delar till köket men jag vettefan om jag orkar montera det idag :mad:
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att jag fick parkeringsböter på bilen, på världens minsta väg i världens minsta håla. Vilken jäkla p-vakt hittar ut dit, liksom?
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
För att nån idiot anser att militären ska frige nån "stackare" som heter Dawit Isaak. För det första så sitter han där av en anledning, för det andra så kan man inte engagera en statlig militär för att frige en person som inte har en betydande position för vår stat.
Jävla förbannade sosse-tidning, det är ju en jävla tur att de är för dumma för att skämmas.
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
För att nån idiot anser att militären ska frige nån "stackare" som heter Dawit Isaak. För det första så sitter han där av en anledning, för det andra så kan man inte engagera en statlig militär för att frige en person som inte har en betydande position för vår stat.
Jävla förbannade sosse-tidning, det är ju en jävla tur att de är för dumma för att skämmas.

Så att fängsla en svensk medborgare utan rättegång är helt okay då??
Om du är snäll så kan du säkert få sitta i samma fängelse som Dawit Isaak
så kan vi ju se hur det låter då?
Fast ja just ja, inget internet, telefon, mat och knappt någon kontakt alls med omvärlden och eftersom du inte är dömd för nåt så kan du ju få sitta där tills du dör..

jo näe men det låter rimligt att låta en svensk medborgare sitta där! :va

Ja jag vet att 99% av dina inlägg är flame baits...
 

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Ort
Mölndal änna.
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Köpte vaniljstång i måndags, tänkte göra en pannacotta nån gång i veckan. Plockade precis fram allt som behövs och kan inte för mitt liv hitta vaniljfanskapet. Glömde säkert kvar den på bandet i affären, hur jävla irriterande är inte sånt då. :mad:
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Köpte vaniljstång i måndags, tänkte göra en pannacotta nån gång i veckan. Plockade precis fram allt som behövs och kan inte för mitt liv hitta vaniljfanskapet. Glömde säkert kvar den på bandet i affären, hur jävla irriterande är inte sånt då. :mad:
Bummer. Kör på vitchoklad. Om du händelsevis har det hemma.

Jag är jätteglad idag :banana
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Köpte vaniljstång i måndags, tänkte göra en pannacotta nån gång i veckan. Plockade precis fram allt som behövs och kan inte för mitt liv hitta vaniljfanskapet. Glömde säkert kvar den på bandet i affären, hur jävla irriterande är inte sånt då. :mad:
Grattis.
Fortfarande hetero.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Ja jag vet att 99% av dina inlägg är flame baits...

Jaså? Varför skulle det vara så i det här fallet menar du?
Jag lägger mig inte i hur andra regeringar/stater hanterar situationer där man fängslar utomstående. Klart är ju åtminstone att de anser att han ska sitta i fängelset, varför ska då jag ifrågasätta dem? Sen om det sker utan rättegång eller inte är en heeeeelt annan femma, som du kanske vet så har olika länder olika rättssystem världen över och vi kan inte bara klampa in i deras land och säga att våra regler ska gälla för svenska medborgare i deras land.

OCH som du kanske även läste så gällde det även den IDIOTISKA idén om att göra en militärkupp mot Eritrea! För att frita en person som vi inte kan anse ska vara fri eller ej!
Förbannad jävla idioti är vad det är, och jag tror att ditt svar var ett flaim nu när jag tänker efter :mad:
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top