Idag är jag förbannad därför att...

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Har inte fått mitt brev ännu antar 3 månader..allt annat DÖR jag av. Vill du köpa bilen :p?

Ajdå. Tråkit att höra. De till att pappsen skriver brev att du inte klarar dig utan så kan du få ner det till två månader eller tom en i bästa fall.

Nja.. Har eg. inget behov av den.. Men det beror ju såklart på priset :)
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
För att jag försöker få bort fjäder på bakstötdämparen för att kunna göra min fru glad & sätta dit en sänkningsring, är så nära men det går inte. Får åka till Hondacenter eller en snabbis förbi Öhlins & fråga om man kan få hjälp med att ta bort fjädern, tar bara några sek med rätt verktyg.:huvet
 

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Ort
Enköping
Hoj
Honda cbr600F
mensvärk för första gången i mitt liv....ja tycker synd om tjejer som har detta varje jävla månad..har ju preventivmedel som gör att jag inte har mens men det jag har nu funkar för fan inte..för starka hormoner säger dem..hmm...
 

Dominator-Rocks

Guest
Att det alltid är en jävla massa strul..

Arbetslöshetskassahelvetes #%&¤"%¤#%&¤ :mad:

Avslutade min utbildning Fredagen 17 april var på Arbetsförmedlingen och anmälde mig Måndag 20e April.... skickade in alla papper till "akassan" 20 April har fortfarande inte fått några pengar... men idag fick jag ett papper där dom undrar vad jag har gjort från och med Januari i år :huvet :huvet


Det står klart och tydligt på papprena att jag har pluggat fram tom 17 april jävla IDIOTER!

:mad:

Man blir förbannad! :gråta
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att CSN inte en enda jäkla månad kan sköta utbetalningen... Får varje månad ringa de minst 5 ggr och säga att jag fortfarande pluggar, att jag inte fått pengarna och att jag har skickat in alla papper. Jävla ceppo. :mad:
 

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
För att CSN inte en enda jäkla månad kan sköta utbetalningen... Får varje månad ringa de minst 5 ggr och säga att jag fortfarande pluggar, att jag inte fått pengarna och att jag har skickat in alla papper. Jävla ceppo. :mad:

De har stenkoll på återbetalningarna dock. Glömmer man, eller är lite lite sen så kostar det 120 kr direCkt.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
De har stenkoll på återbetalningarna dock. Glömmer man, eller är lite lite sen så kostar det 120 kr direCkt.

Det förvånar mig inte ett dugg. När det är de som ska ha pengarna ska det jävlar i det vara i tid, men när de ska betala ut är det inte så viktigt...
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
mensvärk för första gången i mitt liv....ja tycker synd om tjejer som har detta varje jävla månad..har ju preventivmedel som gör att jag inte har mens men det jag har nu funkar för fan inte..för starka hormoner säger dem..hmm...
Ordentligt knulla/slira i diket påstås hjälpa.
Det tror jag på.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top