Nursey
Utan lem
Länge?
Har inte fått mitt brev ännu antar 3 månader..allt annat DÖR jag av. Vill du köpa bilen
Länge?
Har inte fått mitt brev ännu antar 3 månader..allt annat DÖR jag av. Vill du köpa bilen?
För jag förlorade kortet igåroch fick 3600 i böter. FITTA!!!
Fakk. Vart då?
mensvärk för första gången i mitt liv....ja tycker synd om tjejer som har detta varje jävla månad..har ju preventivmedel som gör att jag inte har mens men det jag har nu funkar för fan inte..för starka hormoner säger dem..hmm...
:indianerivassen
Säker? Inte utanför Trollhättan eller något annat som ligger nära?Utanför Örebro :S
Säker? Inte utanför Trollhättan eller något annat som ligger nära?
För att CSN inte en enda jäkla månad kan sköta utbetalningen... Får varje månad ringa de minst 5 ggr och säga att jag fortfarande pluggar, att jag inte fått pengarna och att jag har skickat in alla papper. Jävla ceppo.![]()
De har stenkoll på återbetalningarna dock. Glömmer man, eller är lite lite sen så kostar det 120 kr direCkt.
Ordentligt knulla/slira i diket påstås hjälpa.mensvärk för första gången i mitt liv....ja tycker synd om tjejer som har detta varje jävla månad..har ju preventivmedel som gör att jag inte har mens men det jag har nu funkar för fan inte..för starka hormoner säger dem..hmm...
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |