Idag är jag förbannad därför att...

RobRas

Guest
Att det alltid är en jävla massa strul..

Arbetslöshetskassahelvetes #%&¤"%¤#%&¤ :mad:

Avslutade min utbildning Fredagen 17 april var på Arbetsförmedlingen och anmälde mig Måndag 20e April.... skickade in alla papper till "akassan" 20 April har fortfarande inte fått några pengar... men idag fick jag ett papper där dom undrar vad jag har gjort från och med Januari i år :huvet :huvet


Det står klart och tydligt på papprena att jag har pluggat fram tom 17 april jävla IDIOTER!

:mad:

Man blir förbannad! :gråta

Dom är roliga dom.. En kompis skickade in sina papper till alfa-kassan i mars någon gång. Han har inte fått något besked än och dom räknar med att han ska få det i slutet av juli :död Hur fan kan dom ta sådan tid på sig?! Folk måste ju ha pengar för att överleva...
 

CLEW

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sandsborg
Hoj
Honda crm sm & Kawa zx6r
för att jag är så jävla trött :sitterochhalvsoverpåjobbet :3freak
Någon som har tips på vad man ska göra för att sova bättre? har bara den senaste veckan blivit jätte trött och sover typ 6½ varje natt.
Och kägga sig tidigare funkar inte, kan inte sova innan 12, om jag inte har tok tränat innan :näsblod
 

*Snigel*

Guest
för att jag är så jävla trött :sitterochhalvsoverpåjobbet :3freak
Någon som har tips på vad man ska göra för att sova bättre? har bara den senaste veckan blivit jätte trött och sover typ 6½ varje natt.
Och kägga sig tidigare funkar inte, kan inte sova innan 12, om jag inte har tok tränat innan :näsblod

Tokträna innan! :tummenupp
 

DerClown

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2008
Ort
Åbo
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
E förbannad på att jag inte har nåt att göra på jobbet. nonstop surfning i 4 timmar blir slött.
E förbannad på skitväder, inget hojköras.
E förbannad på bruden för att hon e en gnällig kärring och så jävla jobbigt ibland.
E förbannad för att jag inte går ner i vikt fast jag försöker.
Pissräka!!:huvet
 

Dominator-Rocks

Guest
Åkte tidigt i morse till en släkting och började operation formatering programmering strukturering av en ca 4 år gammal dator.

Jag höll på från kl 09:00-18:00 då var jag klar med allt skulle bara göra en sista omstart och se till att remoteprogget startade upp.

ÅÅÅÅ VAAA FAAAAAN händer då Hårdiskjävln kraschar :huvet:huvet:huvet:huvet:mad::mad::mad::mad::mad::mad:


Förbannad så inn8HELVETE!

Vilken datordelswebshop är bäst nuförtin?

Varken onoff eller giganten hade interna diskar :huvet säljar på onoff tyckte jag skulle köpa en Extern och ta ur disken :pangihuve
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
....för att på måndag har jag inget JOBB! :mad:

Det är väl inget att vara förbannad över, semester i rätt tid är ju aldrig fel :näsblod

Jag är förbannad över att jag nyss slösade bort 2 timmar av min dyrbara tid med att kolla på "The International", en riktig SKITFILM :mad:
Jag borde förvisso ha lärt mig vid det här laget att alla filmer med Clive Owen i huvudrollen ska undvikas på alla sätt och vis!
Ok att "Inside man", "Children of men" samt "Shoot em up" är bra filmer men de vore ju MYCKET BÄTTRE om de hade haft en riktig skådis i huvudrollen och inte en töntig jävla engelsman som är en sämre skådis än Daniel Craig, hur nu det är möjligt :machinegu
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Vilken datordelswebshop är bäst nuförtin?

Varken onoff eller giganten hade interna diskar :huvet säljar på onoff tyckte jag skulle köpa en Extern och ta ur disken :pangihuve

Datorshop och onoff/Elgiganten i samma mening... hur gick det till?
Kolla med Webhallen.se

Jag är förbannad över att jag nyss slösade bort 2 timmar av min dyrbara tid med att kolla på "The International", en riktig SKITFILM :mad:
Jag borde förvisso ha lärt mig vid det här laget att alla filmer med Clive Owen i huvudrollen ska undvikas på alla sätt och vis!
Ok att "Inside man", "Children of men" samt "Shoot em up" är bra filmer men de vore ju MYCKET BÄTTRE om de hade haft en riktig skådis i huvudrollen och inte en töntig jävla engelsman som är en sämre skådis än Daniel Craig, hur nu det är möjligt :machinegu

Håller med angående The International... även om Shoot Em Up... men Daniel Craig är rätt skön som Bond tycker jag.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jävla förbannade väder, bestäm sig för HELVETE. :gnissla

Vet jag att det kommer regna så slipper jag sitta och sukta efter 1098:an - men nu är det solsken och sprutregn omvartannat.

Man blir FÖRBANNAD.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top