Idag är jag förbannad därför att...

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Ort
sätrabrunn
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
För att alla semesterfirares bilar ska gå sönder och jag ligger och bokar reparationer i mitten av augusti. :gnissla
Vet inte hur många som frågat varför mina mekar måste ha semester nu när det är så mycke å göra och att det är dålig pollysi av företaget att inte ha alla tillgängliga.


HHAAALLLÅÅÅ vi är också människor vi vill också vara lediga när det är sol. :huvet
 

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Ett Bi lyckades krypa upp i jackärmen och sticka mig när jag var ute och bombade satan. Det var lite av en lågpunkt idag.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Akta bara så det inte var en invandrarmygga, som kom och förförde sig med sin kurviga kropp, för rätt som det är så har du fått både malaria och HIV.

Rofl!:rofl
Det där fick iallafall mig på bättre humör:hihi
 

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Ort
piteå
Hoj
Harley bygge
håller på att sälja bilen. det ringer en kille och börjar pruta, går med på "jag kommer och hämtar den direkt-priset" kommer och jag tror han ska lämna över pengarna när han säger "det var ju lite grejer att göra, du kan inte göra någonting på priset?"...

NEJ DET KAN JAG INTE!!! :huvet:huvet:död:död:finger:finger:kulspruta:kulSpruta:6surkart:6surkart
 
Last edited:

tuppel

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2005
Ort
Hedemora
Hoj
Inte ens en cykel
Jag åker till jobbet (tidningsbud) vid tvåtiden inatt. Ser två ungdomar gåendes 100 meter från byggnaden vi utgår från. Efter jag parkerat utanför byggnaden och gör mitt därinne kommer en kollega (som parkerat bredvid mig) och frågar om jag har kompisar med mig i bilen, detta är 1-2 minuter efter jag parkerat. Jag tror ju han driver med mig men vi går runt hörnet och visst fan går de två fanskapen iväg från parkeringsplatsen och vi stirrar i förvåning över hur jävla fräcka de är som försöker sno min bil när de vet att jag är 20-30 meter därifrån.

112 ringer jag, en mycket ointresserad polisman vägrar skicka bilar eftersom de har akutfall någon annanstans, men han tar emot anmälan och signalement. Under tiden har ett annat tidningsbud cyklat efter dem och frågar vad fan de håller på med, i dimman (givetvis var de höga som hus) säger den ena att han heter Frank. Frank är lite risig så han sätter sig utanför en lägenhetsport ett några hundra meter från våra lokaler. Där stannar han i 2-3 timmar, detta vet polisen om för de som har distrikt där pratar med polisen igen efter att Frank inte längre är kontaktbar. Någon ambulans skickar man inte heller, "kanske" blev svaret. Vi är alltså 3-4 pers som sett dem varav en åker förbi och fotar Frank senare. Låset på förardörren körde de in nånting i och vred om, plasten under ratten bröt de upp med ett stålrörsbit från en släpvagn, kablarna var exponerade men de hann inte börja tjuvkopplingen.

Så ut och begå brott, spelar ingen roll om någon ser er. :tummenupp
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Så ut och begå brott, spelar ingen roll om någon ser er. :tummenupp

Jag förstår inte riktigt :va Fungerade inte din bil efteråt eftersom du inte körde över dem? Du är medveten om att du faktiskt får göra det, du är ju ändå på SH.com nu.
 

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Küngsbacka
Hoj
Yamaha XJ6
För att min arbetsgivare i London har lyckats ge mig för mycket betalt i slutlön och nu vill de ha 3700 kr tillbaka. Inte mitt ansvar att se till så att jag får rätt betalt, när de visste vilket datum jag skulle sluta. Dessutom innebär det krångel och slöseri med tid att jag måste ta kontakt med deras bank och föra över pengar till dem.

Får de verkligen göra så?:mad:
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
För att min arbetsgivare i London har lyckats ge mig för mycket betalt i slutlön och nu vill de ha 3700 kr tillbaka. Inte mitt ansvar att se till så att jag får rätt betalt, när de visste vilket datum jag skulle sluta. Dessutom innebär det krångel och slöseri med tid att jag måste ta kontakt med deras bank och föra över pengar till dem.

Får de verkligen göra så?:mad:

Maila och säg att du trodde att det var bonus för bra utfört arbete och att pengarna nu är slut och att du inte har för avsikt att tjäna några fler i ditt liv :gnissla
 

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Küngsbacka
Hoj
Yamaha XJ6
Maila och säg att du trodde att det var bonus för bra utfört arbete och att pengarna nu är slut och att du inte har för avsikt att tjäna några fler i ditt liv :gnissla

:rofl Då får jag hela Brittiska juristsamfundet efter mig. Kolla bara på hur de la ner miljoner på att utreda hurvida två poliser hade begått tjänstefel då de drack ur några läsk som de hade hittat:näsblod När polisena sedan dömdes till att betala böter, skulle det utredas om det verkligen hade vart värt att lägga ner så mycket av skattebetalarnas pengar på utredningen...Ännu mer pengaslöseri:huvet Tyvärr kan jag inte hitta någon passande länk.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
:mad::huvetFör att det finns såna jävla idioter...ibland vill man bara ta sitt pick och pack och försvinna nånstans o aldrig komma tillbaka. :huvet :mad:
 

zike

REAL MEN WEAR PINK
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Stock holm
Hoj
Rätta
för att förra fredag natt så var det någon som krossade ett fönster i lägenheten under mig. jag drog på mig ett par byxor o rusade ut och hade nog inte varit jättetrevlig att möta. :mad:
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
för att förra fredag natt så var det någon som krossade ett fönster i lägenheten under mig. jag drog på mig ett par byxor o rusade ut och hade nog inte varit jättetrevlig att möta. :mad:


Va byxorna gröna och hade grodfötter? Sorry kunde inte låta bli. :rolleyes:
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top