zike
REAL MEN WEAR PINK
Va byxorna gröna och hade grodfötter? Sorry kunde inte låta bli.
faktum var att byxorna faktiskt var gröna!!
Va byxorna gröna och hade grodfötter? Sorry kunde inte låta bli.
Har vi träffats?För att det finns såna jävla idioter...ibland vill man bara ta sitt pick och pack och försvinna nånstans o aldrig komma tillbaka.
Men du...
Det måste till ALLA sorter för att göra en Värld!
Har vi träffats?
faktum var att byxorna faktiskt var gröna!!
Jag förstår inte riktigt Fungerade inte din bil efteråt eftersom du inte körde över dem? Du är medveten om att du faktiskt får göra det, du är ju ändå på SH.com nu.
Alldelles rätt , Frågan blir : Tänker dom överhuvudtaget alls , Är det bar en en "Andnings och Hjärtreflex" som får dem att röra sig , typ Zoombie, Lr Myra ett inprogramerat "mönster" ,och röra sig efter???Jo men ibland undrar man fan vad vissa tänker med.
Alldelles rätt , Frågan blir : Tänker dom överhuvudtaget alls , Är det bar en en "Andnings och Hjärtreflex" som får dem att röra sig , typ Zoombie, Lr Myra ett inprogramerat "mönster" ,och röra sig efter???
Nästa fråga som infinner sig när man är så där Jäv--- Skitförbannad, Kan Man SLÅ IHJÄL DEM??
Just där å då????
Jag menar bestämt, att eftersom "Dödsbegreppet" ( när man anses vara död) har ändrats ifrån "hjärtdöd" till "hjärndöd" ( just för donator problemet)
så ÄR DET INTE förjbudet, Då man bara "stannar " hjärtat!
De är ju redan hjärndöda ,Alltså kan kan det inte betraktas som mord
Förexxten Är det nån speciell du vill "stanna" hjärtat på ? Lr är det kanske en hel myndighet ?
Här får du iaf en Lugna ner dig av mig
Haha, idag är det ju fredag så idag vill jag inte stanna hjärtat på någon...eller jo kanske en av cheferna här.
...för att jag blivit av med körkortet lagom till semestern.
För att skitbanken Swedbank har begränsat insättningssumman till 10 000:- per vecka/konto i deras insättningsautomat
Nu blev det en jävla massa krångel när jag skulle skicka pengar till en kompis och jag funderar starkt på att byta till en annan skitbank.
Prova att gå in på banken och sätta in stålarna...
Då ska dom fråga ut dig som värsta brottslingen om vart du har fått pengarna ifrån.
Jag sa att jag sålde sex och undrade om hon (banktjejen) ville ha en prislista
....för att nåt jävla fucking svin har BAJSAT i en plastpåse och lämnat i vår trapp. Trött som fan på morgonen, ska ner till bilen och vad hittar man där på golvet..hmm...
"Märkligt...en nettopåse, det är något i den, något tungt.Bäst att öppna och titta.."
AHHH BAAAAJS!!!!!
Så ja..hela dagen förstörd. Tack för det era satans pundarsvin.
....för att nåt jävla fucking svin har BAJSAT i en plastpåse och lämnat i vår trapp. Trött som fan på morgonen, ska ner till bilen och vad hittar man där på golvet..hmm...
"Märkligt...en nettopåse, det är något i den, något tungt.Bäst att öppna och titta.."
AHHH BAAAAJS!!!!!
Så ja..hela dagen förstörd. Tack för det era satans pundarsvin.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|