Idag är jag förbannad därför att...

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

tuppel

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2005
Ort
Hedemora
Hoj
Inte ens en cykel
Jag förstår inte riktigt :va Fungerade inte din bil efteråt eftersom du inte körde över dem? Du är medveten om att du faktiskt får göra det, du är ju ändå på SH.com nu.

Förlåt, jag var så trött efter jag jobbat, det var ju så här det slutade egentligen:

Vi slogg ner demm med kjettingen direkCt!!!1 :glömdet
 

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Ort
utanför Riala City
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Jo men ibland undrar man fan vad vissa tänker med. :huvet
Alldelles rätt , Frågan blir : Tänker dom överhuvudtaget alls , Är det bar en en "Andnings och Hjärtreflex" som får dem att röra sig , typ Zoombie, Lr Myra ett inprogramerat "mönster" ,och röra sig efter???:va
:mad:
Nästa fråga som infinner sig när man är så där Jäv--- Skitförbannad, Kan Man SLÅ IHJÄL DEM??
Just där å då???? :gnissla

Jag menar bestämt, att eftersom "Dödsbegreppet" ( när man anses vara död) har ändrats ifrån "hjärtdöd" till "hjärndöd" ( just för donator problemet)
så ÄR DET INTE förjbudet, Då man bara "stannar " hjärtat!:tummenupp
De är ju redan hjärndöda:död ,Alltså kan kan det inte betraktas som mord :)

Förexxten Är det nån speciell du vill "stanna" hjärtat på ? Lr är det kanske en hel myndighet ?

Här får du iaf en Lugna ner dig :krama av mig
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Alldelles rätt , Frågan blir : Tänker dom överhuvudtaget alls , Är det bar en en "Andnings och Hjärtreflex" som får dem att röra sig , typ Zoombie, Lr Myra ett inprogramerat "mönster" ,och röra sig efter???:va
:mad:
Nästa fråga som infinner sig när man är så där Jäv--- Skitförbannad, Kan Man SLÅ IHJÄL DEM??
Just där å då???? :gnissla

Jag menar bestämt, att eftersom "Dödsbegreppet" ( när man anses vara död) har ändrats ifrån "hjärtdöd" till "hjärndöd" ( just för donator problemet)
så ÄR DET INTE förjbudet, Då man bara "stannar " hjärtat!:tummenupp
De är ju redan hjärndöda:död ,Alltså kan kan det inte betraktas som mord :)

Förexxten Är det nån speciell du vill "stanna" hjärtat på ? Lr är det kanske en hel myndighet ?

Här får du iaf en Lugna ner dig :krama av mig



Haha, idag är det ju fredag så idag vill jag inte stanna hjärtat på någon...eller jo kanske en av cheferna här. :mad:
 

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Ort
utanför Riala City
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Haha, idag är det ju fredag så idag vill jag inte stanna hjärtat på någon...eller jo kanske en av cheferna här. :mad:

Jo Chefer ,, De måste vara socialt miss anpassade LR Bli det när det efter de anställs,
( frågan är om det är ett krav vid anställningen?)
Anyway .Är oxå mitt i vägen för en "chef och ett jobb" som jag inte vet nått om och inte kan klara av men eftersom jag är den enda på jobbet nu så "Do I get the shitty end of the stick" ..

I 5 timmar till :rolleyes:

SEN
Har jag 3 veckor iaf....

Så min mentala inställning just nu är bäst beskriven med : "Grabbarna säger att jag inte bryr mig, men det skiter jag i!"
:crash
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Jag håller på att renovera en sikkel från hedenhös. Med nyinköpta originaldäck, knullputs på allt krom, restaurerad kedja och perfekt balanserat bromssystem, var jag, minst sagt, glad och stolt. Igår natt krängde jag på däcken sent, i dimman, och fyllde puckarna med den fiiiinaste luften. Och längtade hela natten efter dagens provtur.

Idag finns det ingen luft kvar. Bara en lång reva i världens klenaste slanghelvete. :mad: :4skrika
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Jag är så jävla less på att skruva i gamla rostiga skitiga bilar med onormala konstruktioner :mad:

Först skodan med bromsskivebyte som slutade i en orgie av rost, skit och svordomar. Sedan så fittigt placerade tändstift att jag behöve få en av mekanikerna jag känner att åka till garaget på semestern och hämta specialnyckel.

Nu byta stötdämpare och fjädrar på volvon. Ytterligare en orgie i rost och skit med delar som vägrar både lossna och komma tillbaka på plats.

Allt detta i ett trångt jävla garage utan tillgång på gas eller billyft :gråta
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
...för att jag blivit av med körkortet lagom till semestern. :huvet

Åkte på min första fortkörning fem dagar innan min semester. 3200 fattigare, men fick behålla kortet. Efter det vågade jag inte röra hojen fram tills jag skulle köra iväg. :hihi

Men att bli av med kortet verkar inte skoj alls. :( Borde lixom inte Snutten pyssla med inbrott, rån, narkotika och misshandel istället för en liten förtkörning? Man blir förbannad. :mad:
 

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Lund
Hoj
2K1 Triumph TT 600
vad ska jag inte vara sur över?!

*Lämnade in Hojjen på verkstad 3-5v innan jag får tillbaka den
*Blir tvungen att åka med kollektivtrafik närmaste månaden
*Blir tvungen att köpa busskort som är nästan samma sak som att bli rånad fast av någon anledning så är detta lagligt för bussbolagen
*Måste jobba idag 9-20

Jävla skitdag och den har inte ens börjat
 

Bacchus

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Ort
Inte ute
Hoj
en liter twin
Nu får det fan va nock.
Jävla regn.
Att det bara finns så in i helvete m vatten.
Ska på Status Que ikväll.
Ska ha förfest m grillning f 15 pers i em.
Jag kan hålla mig f skratt..
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
För att skitbanken Swedbank har begränsat insättningssumman till 10 000:- per vecka/konto i deras insättningsautomat :mad:
Nu blev det en jävla massa krångel när jag skulle skicka pengar till en kompis och jag funderar starkt på att byta till en annan skitbank.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
För att skitbanken Swedbank har begränsat insättningssumman till 10 000:- per vecka/konto i deras insättningsautomat :mad:
Nu blev det en jävla massa krångel när jag skulle skicka pengar till en kompis och jag funderar starkt på att byta till en annan skitbank.

Prova att gå in på banken och sätta in stålarna... :huvet

Då ska dom fråga ut dig som värsta brottslingen om vart du har fått pengarna ifrån.

Jag sa att jag sålde sex och undrade om hon (banktjejen) ville ha en prislista
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Prova att gå in på banken och sätta in stålarna... :huvet

Då ska dom fråga ut dig som värsta brottslingen om vart du har fått pengarna ifrån.

Jag sa att jag sålde sex och undrade om hon (banktjejen) ville ha en prislista

Haha, seriöst? De har väl inget med det att göra, så länge det inte är färg på sedlarna :D Jag satte in 120k i kontanter på banken för några veckor sedan och tjejen i kassan räknade och såg glad ut bara. Fast iofs, nu i finanskrisen så tar väl banken emot alla pengar de kan få oavsett ursprung :gnissla
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
För att mitt fina 18k skinnställ ligger som en kofäll på golvet och plånboken har ett hål större än en porrstjärnas ringmuskel! ;)
 

rallypacker

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2009
Ort
Där solen inte skiner
Hoj
Suzuki GSX400e
....för att nåt jävla fucking svin har BAJSAT i en plastpåse och lämnat i vår trapp. Trött som fan på morgonen, ska ner till bilen och vad hittar man där på golvet..hmm...
"Märkligt...en nettopåse, det är något i den, något tungt.Bäst att öppna och titta.."
AHHH BAAAAJS!!!!!
Så ja..hela dagen förstörd. Tack för det era satans pundarsvin.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
....för att nåt jävla fucking svin har BAJSAT i en plastpåse och lämnat i vår trapp. Trött som fan på morgonen, ska ner till bilen och vad hittar man där på golvet..hmm...
"Märkligt...en nettopåse, det är något i den, något tungt.Bäst att öppna och titta.."
AHHH BAAAAJS!!!!!
Så ja..hela dagen förstörd. Tack för det era satans pundarsvin.

Det är inte alltid bra att vara nyfiken i en strut. :hihi
 

Wobbly

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
....för att nåt jävla fucking svin har BAJSAT i en plastpåse och lämnat i vår trapp. Trött som fan på morgonen, ska ner till bilen och vad hittar man där på golvet..hmm...
"Märkligt...en nettopåse, det är något i den, något tungt.Bäst att öppna och titta.."
AHHH BAAAAJS!!!!!
Så ja..hela dagen förstörd. Tack för det era satans pundarsvin.


:rofl:rofl:rofl:rofl
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top